Wel, Starless ook al in een stemlijstje langs zien komenquote:Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie aardig wat prog-nummers voorbij komen, maar niemand heeft King Crimson opgemerkt in de keuzelijst?
Die was van mijquote:Op maandag 24 november 2014 10:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel, Starless ook al in een stemlijstje langs zien komen
3FM-luisteraar?quote:Op maandag 24 november 2014 10:03 schreef WesCAddle het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar.
Pearl Jam - Black
Foo Fighters - Everlong
Nirvana - Lithium
Muse - Knights of Cydonia
Eddie Vedder - Society
Rage Against the Machine - Killing in the Name Of
Johnny Cash - Hurt
Soundgarden - Black Hole Sun
Blur - Song 2
Radiohead - Street Spirit
Neil Young - Rockin' in the Free World
Smashing Pumpkins - Disarm
White Stripes - Seven Nation Army
The Cure - A Forest
Stereophonics - Maybe Tomorrow
Queens of the Stone Age - No One Knows
Placebo - The Bitter End
Pearl Jam - Daughter
Soundgarden - Fell on Black Days
Oasis - Morning Glory
Klopt wel een beetje, al jaren lijkt elke obscure hit uit de 60's in de keuzelijst te staan, maar vanaf de jaren '90 hebben ze alleen naar grote wereldhits gekeken (maar de liefhebber weet natuurlijk allang dat daar de kwaliteit niet ligtquote:Op maandag 24 november 2014 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga voor het eerst die lijst invullen, vind de top 2000 gelijk een stuk minder leuk. Logisch dat de lijst elk jaar hetzelfde... De keuze is echt om te janken. Arctic Monkeys, Black Keys, QOTSA, Franz Ferdinand om maar een paar bands te noemen. Kings of Leon staat er dan wel in maar dan met een paar kut nummers van hun laatste plaat terwijl het eerste album veruit het beste is.
n00biedoobiedoo zal trots zijnquote:Bij de enquête waar ze vragen om de beste videoclip natuurlijk 'Bastian - You've got my love' ingevuld
Da's niet waar. Weinig obscuurs uit de 60s te vindenquote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, al jaren lijkt elke obscure hit uit de 60's in de keuzelijst te staan
Dat zekerquote:n00biedoobiedoo zal trots zijn
Maar 1 nummer van de VU.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's niet waar. Weinig obscuurs uit de 60s te vinden
[..]
Dat zeker
Obscuur is misschien niet de beste verwoording idd, maar wel veel kleine hits die maar weinig meerwaarde hebben. Zoals:quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's niet waar. Weinig obscuurs uit de 60s te vinden
Die vind ik juist wel leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 15:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Obscuur is misschien niet de beste verwoording idd, maar wel veel kleine hits die maar weinig meerwaarde hebben. Zoals:
Maar dat is uiteraard ook maar subjectief
Tjeezus '76 zelfs idd.. Dat je daar toen nog mee aan kon komenquote:Op maandag 24 november 2014 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En natuurlijk dik uit de 70s ook
En een klassieker
quote:
Ik dacht eerst, waar heeft die het nou over?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |