Kwaliteit over kwantiteit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 06:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw taalfouten zijn niet origineel. Die zijn gewoon lui en dom. En helaas zijn het fouten die schering en inslag zijn, zowel op dit forum als in de maatschappij.
Idd. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel een leuke rijger. Had ik nog niet eerder gezien
Dat is wat Lord bedoelt: je fouten ontberen kwaliteit.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
25 euro aanschaf en een prima anti-inbraakbeveiliging. Gekocht nadat mn buurjongen met fietsen ging gooien. En gezien er voor een paar mille aan fietsen in de schuur staan vond ik dat wel handig als anti-inbraakmaatregel. Heb meerdere keren gehoord dat er kelderboxen opengebroken waren. En aangezien mn lieve turkste buren te beroerd waren vaak de toegangsdeur naar de kelderbox achter zich dicht te doen, vond ik dat een uitermate goede investering. Nu zit er gelukkig een drammer op, maar het kwam geregeld voor dat zowel de portiekdeur als de kelderboxtoegangsdeur openstonden. Niemand hoort je als je daar een deur in probeert te trappen en dat weten boefjes ook.
Ding heeft in ieder geval effect gehad. Buurjongen vrijwel op heterdaad betrapt. Nadat ie mn fiets had omgegooid naar beneden gestormd en kort daarna was het over.
Detail; toen zette ik mn fiets in de hal tussen de kelderboxen zelf. Flikkerde ie ze om omdat ze in de weg stonden.. zodanig dat ze de hele weg blokkeerden voor iedereen. Mja, gozer spoort niet, heeft autistische trekjes.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:51 schreef iemand het volgende:
Nu krijgt het meisje het nog moeilijker, want d´r vader zit nu torendiep in de schulden.
brrr en dan dat vreselijke 'die' er ook nog bij. Dat gaat tegenwoordig altijd fout, 'dat' kennen ze niet meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een taalfout. Meer een gruwelijk gebrek aan algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Iemand het volgende:
Hebben ze die voorhuid bewaard toen d'r tijd?
Ze hebben het over harde schijven; ik heb er een hard hoofd in...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:01 schreef iemand het volgende:
[..]
ik heb 2 keuzes ik koop een kleintje want hdd heb ik hier zo 2,5 TB liggen versprijt over teveel schijven.
of ik koop een grote en ga die als hoofd gebruiken
Zou je lijden onder het advies van de bedrijfsarts? A(o)u(w).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef iemand het volgende:
Advies van de bedrijfsarts lijkt mij lijdend.
Daarbij,hoe kan een manager jouw verplichten te solliciteren naar een andere baan. Of bedoel je intern solliciteren?
Mens sana in corpore sano?quote:
als je het maar begrijptquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:06 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Zou je lijden onder het advies van de bedrijfsarts? A(o)u(w).
Om dat begrip te vergemakkelijken hebben we woordenboeken, spellingsregels en grammatica. Zodat we min of meer dezelfde taal gebruiken, zo onder elkaar.quote:
Hadden we deze variant al?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef iemand het volgende:
Ik zou zo en zo een htc m10 met android Mars nemen. Of een xperia z5
Die komt me wel bekend voor jaquote:
Vast wel. Die variant is al erg oud.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hadden we deze variant al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |