Hoop dat ze je slot kapot knippen en je een rekening sturen voor het herstel van de muur / wat dan ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als ie anders weggehaald wordt, lijkt me dat praktisch. Maar ik was al langer van plan om zoiets te doen. Een muuranker heb ik niet, maar een beugelslot weer wel. Helaas zijn inbraken in kelderboxen niet ongewoon dus ik heb er al vaker aan gedacht om ze daar ook te verankeren.
Ok, de groeten maar weer danquote:
Wat een vriendelijk bericht!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoop dat ze je slot kapot knippen en je een rekening sturen voor het herstel van de muur / wat dan ook.
Want jij bent altijd thuis?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat een vriendelijk bericht!
Gelukkig zal ik het direct horen als ze een poging doen het slot te forceren of open slijpen. Direct erboven is een gat van 20x20m op 2.30m hoog en in mn kelderbox staat een babyfoon.
Maar ik denk dat het makkelijker is om even aan te bellen, het huisnummer staat op de kelderbox. Waarom zouden ze moeilijker doen dan noodzakelijk?
Nee. Maar ik werk wel vanuit huis. Dus wel erg vaak thuis.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
en in mn kelderbox staat een babyfoon.
25 euro aanschaf en een prima anti-inbraakbeveiliging. Gekocht nadat mn buurjongen met fietsen ging gooien. En gezien er voor een paar mille aan fietsen in de schuur staan vond ik dat wel handig als anti-inbraakmaatregel. Heb meerdere keren gehoord dat er kelderboxen opengebroken waren. En aangezien mn lieve turkste buren te beroerd waren vaak de toegangsdeur naar de kelderbox achter zich dicht te doen, vond ik dat een uitermate goede investering. Nu zit er gelukkig een drammer op, maar het kwam geregeld voor dat zowel de portiekdeur als de kelderboxtoegangsdeur openstonden. Niemand hoort je als je daar een deur in probeert te trappen en dat weten boefjes ook.quote:
De enige drammer die ik kan ontdekken is TS.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nu zit er gelukkig een drammer op,
Maar ik ziet niet op de deur. Dus er zijn er meerdere.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
De enige drammer die ik kan ontdekken is TS.
Als je de deur zou zien zou je geen babyfoon nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar ik ziet niet op de deur. Dus er zijn er meerdere.
Sorry, ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je de deur zou zien zou je geen babyfoon nodig hebben.
Had ik wel verwacht.quote:
En toch blijven volhouden dat die fiets veilig staat achter twee 'gesloten' deuren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
25 euro aanschaf en een prima anti-inbraakbeveiliging. Gekocht nadat mn buurjongen met fietsen ging gooien. En gezien er voor een paar mille aan fietsen in de schuur staan vond ik dat wel handig als anti-inbraakmaatregel. Heb meerdere keren gehoord dat er kelderboxen opengebroken waren. En aangezien mn lieve turkste buren te beroerd waren vaak de toegangsdeur naar de kelderbox achter zich dicht te doen, vond ik dat een uitermate goede investering. Nu zit er gelukkig een drammer op, maar het kwam geregeld voor dat zowel de portiekdeur als de kelderboxtoegangsdeur openstonden. Niemand hoort je als je daar een deur in probeert te trappen en dat weten boefjes ook.
Ding heeft in ieder geval effect gehad. Buurjongen vrijwel op heterdaad betrapt. Nadat ie mn fiets had omgegooid naar beneden gestormd en kort daarna was het over.
Detail; toen zette ik mn fiets in de hal tussen de kelderboxen zelf. Flikkerde ie ze om omdat ze in de weg stonden.. zodanig dat ze de hele weg blokkeerden voor iedereen. Mja, gozer spoort niet, heeft autistische trekjes.
Dadelijk gaat de WBV camera's hangen om jou overtredingen te registreren en gaat men gewoon rekening voor verwijdering van je fiets uit de openbare ruimte rekenen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ding heeft in ieder geval effect gehad. Buurjongen vrijwel op heterdaad betrapt. Nadat ie mn fiets had omgegooid naar beneden gestormd en kort daarna was het over.
Die babyfoon heb ik drie jaar terug ofzo gekocht nadat die autist met fietsen ging gooien en mn band een keer lek gestoken was. Gooien, niet netjes verplaatsen. Zo vanuit het niets. Die gast heeft nooit geklaagd over dat ie in de weg stond.. mja, daar ben je autist voor denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
En toch blijven volhouden dat die fiets veilig staat achter twee 'gesloten' deuren.
En dat niemand last van je fiets heeft en je een goede verstandhouding hebt met de buren.
Goedverhaal.
Top toch! Kan ik de banden vast opvragen op het moment dat er een keer een inbraak is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dadelijk gaat de WBV camera's hangen om jou overtredingen te registreren en gaat men gewoon rekening voor verwijdering van je fiets uit de openbare ruimte rekenen.
Ja juf Lienekien. U heeft gelijk. Weer een stomme taalfoutquote:
Doe ik zometeen even. Ik moet nog boodschappen doen namelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme is dit nog steeds bezig. Verplaats die fiets nou gewoon, oetlul.
Ben alleen nog benieuwd van welke gebande oetlul je de incarnatie bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ja juf Lienekien. U heeft gelijk. Weer een stomme taalfout
Zou hij een soort van moderne man met een vlot kort pittig kapsel zijn die houdt van lekker recalcitrant doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:51 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme is dit nog steeds bezig. Verplaats die fiets nou gewoon, oetlul.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:19 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga een tweetal gaten door mn kelderboxmuur boren. Daar een u-slot door jassen en dan heb ik een muurbeugel waar ik m eenvoudig aan vast kan zetten. En ik heb nog wat andere fietsen, dus ik blijf mobiel.
Als ie vaker langskomt, ga ik wel informeren naar een inboedelverzekering denk ik.Want de inboedelverzekering gaat zeker wel betalen als je fiets wordt verwijderd omdat je hem ergens neerzet waarvan je zelf hebt ondertekend dat het niet mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je nou zelf, mongool.![]()
Ik ga binnenkort wel weer even langs de kapper voor een knipbeurtje. Kort, maar pittig? Nee, dat laatste niet. Modern ben ik ook niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou hij een soort van moderne man met een vlot kort pittig kapsel zijn die houdt van lekker recalcitrant doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |