LOL. Iphones hebben 1.2 Ghz processors..quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Dimens het volgende:
Ik zou de iPhone 7S nemen. Die is superieur.
De iPhone 7S niet. Die heeft een superieure processor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:30 schreef IR1907 het volgende:
[..]
LOL. Iphones hebben 1.2 Ghz processors..
Lees je eens even in voordat je onzin verkondigt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:30 schreef IR1907 het volgende:
[..]
LOL. Iphones hebben 1.2 Ghz processors..
Wat voor processor is het ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De iPhone 7S niet. Die heeft een superieure processor.
En van mijn posts kan je opmaken dat ik niks met Iphones heb... dus even goed lezen en nadenken he... soekkel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees je eens even in voordat je onzin verkondigt.
Ik kijk even in mijn magische bol..... Het is een 5,7ghz 12 core processor. Koop dan!quote:
Ach we zijn toch dichtbij de MWC in Barcelona....quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Goed idee man, 3 telefoons vergelijken die nog niet aangekondigd zijn.. Echt, top.
Ha ha! grappigquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kijk even in mijn magische bol..... Het is een 5,7ghz 12 core processor. Koop dan!
Een eventuele note5 is nog 6 maanden weg. Weet niet hoor maar volgens mij kan je in die 6 maanden beter zelf even een beetje nadenken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Ach we zijn toch dichtbij de MWC in Barcelona....
Hij zit er niet zover vandaan. Er komt een Apple A9X processor in van 3,4 GHz. Hier zijn de specificaties:quote:
Mooi hč, zo'n glazen bol?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij zit er niet zover vandaan. Er komt een Apple A9X processor in van 3,4 GHz. Hier zijn de specificaties:
DMI2 5 GT/s
Processornummer Apple A9X
Cache 4 MB
Instructieset 64-bit
Extensies instructieset AVX, SSE 4.1/4.2
Embedded opties beschikbaar No
Lithografie 14 nm
Gegevensblad Link
Conflictvrij Yes
Aantal kernen 2
Aantal threads 4
Basisfrequentie van processor 3.1 GHz
Maximale turbofrequentie 3.4 GHz
TDP 28 W
Configureerbare TDP-down 23 W
Dual cores zijn zo 2009quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij zit er niet zover vandaan. Er komt een Apple A9X processor in van 3,4 GHz. Hier zijn de specificaties:
DMI2 5 GT/s
Cache 4 MB
Instructieset 64-bit
Lithografie 14 nm
Gegevensblad Link
Conflictvrij Yes
Aantal kernen 2
Aantal threads 4
TDP 28 W
Even voor de duidelijkheid...weet je dat zelfs de S4 galaxy betere verwerkingssnelheid heeft dan de Iphone 6 plus ? 1.9 ghz vs 1.4 ghz..quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
DMI2 5 GT/s
Cache 4 MB
Instructieset 64-bit
Lithografie 14 nm
Gegevensblad Link
Conflictvrij Yes
Aantal kernen 2
Aantal threads 4
TDP 28 W
Ja en het is een quad core 1.9 GHz dus 7.6 GHz totaal, bijna 3X zo snel dan de 2.8GHz van de 6 plus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid...weet je dat zelfs de S4 galaxy betere verwerkingssnelheid heeft dan de Iphone 6 plus ? 1.9 ghz vs 1.4 ghz..
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:52 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ja en het is een quad core 1.9 GHz dus 7.6 GHz totaal, bijna 3X zo snel als de 2.8GHz van de 6 plus.
Dus?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid...weet je dat zelfs de S4 galaxy betere verwerkingssnelheid heeft dan de Iphone 6 plus ? 1.9 ghz vs 1.4 ghz..
Maar wel 4 threads dus eigenlijk gewoon Hexa Core. De TDP van deze processor heeft ook een hoger Wattage. Dat is dus meer stroom per GHz waardoor deze dus heel snel is.quote:
GHz is niet alles. De TDP Watt is ook heel erg belangrijk net zoals andere factoren. Met minder GHz maar meet TDP Watt dus sneller.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Dus wat raad jij aan ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wel 4 threads dus eigenlijk gewoon Hexa Core. De TDP van deze processor heeft ook een hoger Wattage. Dat is dus meer stroom per GHz waardoor deze dus heel snel is.
[..]
GHz is niet alles. De TDP Watt is ook heel erg belangrijk net zoals andere factoren. Met minder GHz maar meet TDP Watt dus sneller.
Je moet wel je specificaties kennen. Niet alleen focussen op een iets. Net zoals van die mensen die alleen naar cores kijken maar niet naar threads. 2 Cores met 4 Threads is beter dan 4 Cores met 1 Thread. Dat is algemeen bekend.
Een andere belangrijke specificatie is conflictvrij. Je hoort toch wel eens dat Apple zo stabiel is? Nou dat komt dus omdat de processor conflictvrij is. Er ontstaan geen conflicten in de processor waardoor je foutmeldingen kan krijgen. Sinds Windows 7 zijn de processoren ook conflictvrij. Daarom loopt Windows 7 veel minder vaak vast dan Windows Vista en eerder.
Nou ja als je aangeeft dat je liever geen iPhone hebt, dan zou ik als ik jou was wachten op de HTC (W8) Two Long. Ik weet niet of je HTC kent maar dit Aziatische merk presteert tegenwoordig heel erg goed. Tegenwoordig heb je de HTC (M8) One welke al best goed is maar de processor heeft een matige TDP.quote:
Gerucht gaat dat je die niet in Nederland kan kopen. Three in Engeland zou hem wel gaan verkopen dus even de website in de gaten houden.quote:
Dit dus en gewoon luisteren naar Dimens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De iPhone 7S niet. Die heeft een superieure processor.
Oh je wilt een Android telefoon, dat wordt dus geen Snapdragon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef IR1907 het volgende:
Welke raden jullie mij aan ?... Mijn budget is rond de 800 euro
Wat belangrijk is (voor mij)
1.Het moet een uitstekende beeldkwaliteit hebben zodat ik geen problemen heb om films af te spelen.
2.Ik moet zonder problemen de nieuwste games kunnen spelen
3.Het moet niet te zwaar zijn
4.Het moet een uitstekende camera hebben
5.Vrij van bloatware zijn
6.Niet te groot (onder de 6.5 inch)
Alvast bedankt voor de (serieuze) reacties.
Hoe en hoe?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou zo en zo een htc m10 met android Mars nemen. Of een xperia z5
vraagt ie om toestellen die nog niet uit zijn, koopkoopt hij een model van vorig jaarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef IR1907 het volgende:
Oke mensen, heb zojuist een S4 9515 besteld. (beetje gehaast, ja) Heb ik de juiste keuze gemaakt ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vraagt ie om toestellen die nog niet uit zijn, koopkoopt hij een model van vorig jaar
Ja, heb gehaast gehandeldquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vraagt ie om toestellen die nog niet uit zijn, koopkoopt hij een model van vorig jaar
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef IR1907 het volgende:
Oke mensen, heb zojuist een S4 9515 besteld. (beetje gehaast, ja) Heb ik de juiste keuze gemaakt ?
Jij spoort niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef IR1907 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En maar doen alsof je ee verstand van hebt. Je hoeft opeens niet meer de nieuwste spellen te spelen?
Kan zijn dat ik over een paar maanden alsnog de nieuwste telefoon aanschaf.De LG G4 bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En maar doen alsof je ee verstand van hebt. Je hoeft opeens niet meer de nieuwste spellen te spelen?
Jij wel ?quote:
Dit is niet mijn definitieve telefoon maar een tijdelijke..... Maar gisteren zat je positieve dingen over de S4 te vertellenquote:
Over de S4? Lijkt me sterk dat iemand daar heel positief over is. Wat een misbaksel van een toestel.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:53 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn definitieve telefoon maar een tijdelijke..... Maar gisteren zat je positieve dingen over de S4 te vertellen
S4-gebruiker hier en ben niet ontevreden. Weliswaar wel CyanogenMod opgezet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Over de S4? Lijkt me sterk dat iemand daar heel positief over is. Wat een misbaksel van een toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |