Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga mijn lijstje voor vandaag gewoon niet posten.
Omdat het geen goed lijstje is.quote:
Zulke dagen zijn altijd balen. Maargoed, als je zelf ziet dat het niet je beste dag was, is het goed toch.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat het geen goed lijstje is.![]()
Jouw lijstje is dan wel niet zoveel ,maar iig nog redelijk goede dingen. Mijn lijstje van vandaag is nog minder en een halve zak chips.
het spijt me dat je het zo opvat, de bedoeling is namelijk goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind op of aanmerkingen prima maar als mensen gaan doen alsof je niet meer dan 1100 kcal eet op een dag dan word ik daar wel pissig van want dat is gewoon niet zo.
Ik had dolgraag fantastisch veel willen bewegen en sporten. En dan had ik dolgraag wat meer willen eten. Maar als je op de gemiddelde dag niet eens boven de 3000 stappen komt, tja..
Nee, precies. Ik stond vanochtend laat op want ik sliep kut vannacht, had een summier ontbijt, deed wat dingen in huis en toen ging ik weg, zeg rond half 1. Ik was om half 5 weer thuis, maakte avondeten, had geen zin in m'n groente, at later op de avond 50 gram chips. Had zonet honger en at een cracker met ham en net een heerlijke jazz-appel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zulke dagen zijn altijd balen. Maargoed, als je zelf ziet dat het niet je beste dag was, is het goed toch.
Jij zit met je lijstjes ongeveer wel op hetzelfde als mij denk ik, of niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:18 schreef Lonaa het volgende:
Wel een beter lijstje gepland voor morgen!
O: cracker met filet american, roggebrood met 30 + kaas
T: Appel
L: Brood met dit: http://ladyandpups.com/20(...)feta-w-carrot-pesto/
D: Zelfgemaakte turkse pizza met flink veel salade en wat zure room
T: Paprika met de wortelpesto.
Iets meer. Ik aim voor 1900/2000, maar ik vind het lastig en zit vaak lager, rond 1700 ofzo. Ik zal dit eens invoeren, moment.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij zit met je lijstjes ongeveer wel op hetzelfde als mij denk ik, of niet?
Snap ik, maar wel calorierijk dus, die lunch (tevens avond T) en diner.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:38 schreef Fripsel het volgende:
Oh qua daadwerkelijke 'massa' (als je snapt wat ik bedoel) klinkt het niet als heel veel meer wat ik eet. haha
Calorieën tellen probeer ik niet meer te doen want vroeger at ik maar 1500 en de helft was rotzooi. Ik maak wel altijd lijstjes zodat ik gezond eten in huis heb. Een eetdagboek houd ik ook bij om na te gaan of ik 'gezond' heb gegeten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel calorierijk dus, die lunch (tevens avond T) en diner.![]()
Zondag is overigens m'n cheatdag. Feestje met veel bier. Van te voren goed lunchen met paddestoelen op toast en na afloop een goede burger halen bij de Irish Pub.
Natuurlijk niet super gezond, maar beter dan "OMG BITTERBALLEN! FRIKANDELEN! EET ALLES UIT DE MUUR!!!"
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Snap ik, maar wel calorierijk dus, die lunch (tevens avond T) en diner.![]()
Zondag is overigens m'n cheatdag. Feestje met veel bier. Van te voren goed lunchen met paddestoelen op toast en na afloop een goede burger halen bij de Irish Pub.
Natuurlijk niet super gezond, maar beter dan "OMG BITTERBALLEN! FRIKANDELEN! EET ALLES UIT DE MUUR!!!"
Je O 250 kcal? Smeer je het halve bakje filet erop?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik eet helemaal niet structureel 1000 kcal. Ik weet niet waar die onzin vandaan komt?
O: twee crackers met filet americain -> 250 kcal
L: hard broodje met carpaccio sla dressing en pijnboompitjes -> 410 kcal
Italiaanse bol: 230 kcal
pijnboompitjes: 50 kcal
carpaccio: 80 kcal
dressing: 50 kcal
D: hachee met aardappelpuree 475
Aardappelpuree: 125 kcal
Hachee: 250 kcal
Rode kool: 100 kcal
T: stukje taart 250 kcal
Radler: 125 kcal
Totaal: 1500 kcal. Boehoe.
Ik probeer in ieder geval geen rotzooi te eten. Rotzooi is voor mij chips en alles wat (voor)bewerkt is. Een keer een wit bolletje of broodje vind ik geen rotzooi.quote:Op zaterdag 22 november 2014 07:28 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Calorieën tellen probeer ik niet meer te doen want vroeger at ik maar 1500 en de helft was rotzooi. Ik maak wel altijd lijstjes zodat ik gezond eten in huis heb. Een eetdagboek houd ik ook bij om na te gaan of ik 'gezond' heb gegeten.
Gezond leven is voor iedereen anders en ik ben er nog niet uit wat gezond leven is. Op dit moment eet ik elke dag mijn fruit en groenten en beweeg ik. Als ik zin heb in een koek of iets anders dan kan dit, maar geen hele doos want dan eet ik niet meer voor de smaak. Voor mij is dit al een hele vooruitgang tegenover twee jaar geleden.
Ik zou wel wegen. Als je je de pleuris schrikt heb je extra motivatie. Ooh enquote:Op zaterdag 22 november 2014 09:39 schreef Rebubbled het volgende:
Oké, het loopt de spuigaten uit. Nieuw vriendje die houdt van gewichtsheffen en de daarbij horende calorieinname. Nieuwe baan na half jaar reizen en 4 maanden zoeken naar werk, met constant een snoeppot op tafel, niet goed geplande lunches en geen energie om te sporten. Gisteren had ik jarretelles aan, leek me wel leuk voor hem, maar het vet puilde overal. Laatste keer dat ik me woog was ik 73 kg bij 1.67. Ik denk dat ik nu de 80 aantik, maar ik durf echt niet te wegen. Ik begin echt een buikje te krijgen. Ik weet dat ik er veel aan heb om gewoon eens bij te houden wat ik zoal eet en sport. Dus hier ben ik dan.
Ik zou stoppen met ontbijtkoek als O, pak lekker brood, yoghurt met muesli, roggebrood, ect. Ontbijtkoek is troep en zit vol suiker. Die cup a soup zit vol met zout. Kun je beter gekookt eitje ofzo pakken. Dropjes zijn ook overbodig maar dat weet je zelf welquote:Gisteren:
o: 2 plakjes ontbijtkoek met boter.
l: 2 zuurdesem boterhammen met hummus en komkommer en een glas karnemelk.
t: 4 dropjes en 2 cup a soup kip
a: ik durf het bijna niet te zeggen. 1 pizza 1 bolletje huzaren salade en 7 stokjes kipsate uit zo'n AH pakje.
t: naar de bios, 1 flesje ijsthee en wat MM's.
Maar waarom kook je geen gezond avond eten? Ik hou ook van veel avond eten. Dus ik eet rond een kilo groente, aardappels erbij, stukkie vlees.. en ik zit stampvol.quote:Geen wonder dat ik de spuigaten uitgroei. Mijn valkuil is ook echt avondeten. Ik vind het heerlijk en eet echt te veel ervan. Voorheen kookte ik makkelijk een klein portie voor mijzelf, maar nu met vriend kook ik meer, want ik wil niet dat hij te kort heeft. Wat overblijft eet ik nu dus ook.
Heb je al een lijstje voor vandaag?quote:Nou ja, je fouten inzien is stap 1. Eens kijken hoe vandaag gaat en of ik de confrontatie met mijn weegschaal aandurf.
Afvallen wordt nog heerlijker / mooier als je je lichaam mooi ziet uitkomen in dingen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Wat is afvallen toch altijd heerlijk als je net begint. Kilo's tegelijk en alles.
Dat is de volgende stap inderdaad. Maar dat de weegschaal in het begin altijd enorm keldert is een hele goede motivatie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afvallen wordt nog heerlijker / mooier als je je lichaam mooi ziet uitkomen in dingen.
True story!quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap inderdaad. Maar dat de weegschaal in het begin altijd enorm keldert is een hele goede motivatie.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:24 schreef Fripsel het volgende:
Ik had 3 jurkjes besteld bij wehkamp want ik dacht onder de 90 kilo verdien ik toch wel een eerste beloning. Maar damn ze vallen alle drie mooi en ze hebben zo'n knoop ceintuur op m'n middel waardoor ze meekrimpen dus nu wil ik ze alledrie houden
Linkjes? Ben nog op zoek naar jurkjes voor de feestdagen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:24 schreef Fripsel het volgende:
Ik had 3 jurkjes besteld bij wehkamp want ik dacht onder de 90 kilo verdien ik toch wel een eerste beloning. Maar damn ze vallen alle drie mooi en ze hebben zo'n knoop ceintuur op m'n middel waardoor ze meekrimpen dus nu wil ik ze alledrie houden
Die van mij zijn niet echt feestdag geschikt denk ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Linkjes? Ben nog op zoek naar jurkjes voor de feestdagen.
Heb van de week deze in zwart/rood besteld:
http://www.bonprix.nl/product/avondjurk-cremewitzwart-966703/
Geeft ook een hele mooie taille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |