In Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2014 17:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh ik eet gebakken spinazie met aardappeltjes en vis. Waar eten ze dat?
quote:
Leuk!quote:Op woensdag 19 november 2014 18:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben voor mezelf een projectje begonnen waarbij ik iedere woensdag uit een ander land van de wereld kook.
Ik laat the interwebs random een land uitkiezen, lees er wat over, lees over de keuken en kook op woensdag een gerecht.![]()
Er staat wel eea op m'n blog (zie onderschrift)
Woop woop! Tof!quote:Op woensdag 19 november 2014 18:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Leuk!
Je staat in mijn lekkere bladwijzerlijstje!
What's up?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:51 schreef Fripsel het volgende:
Pff, ik ben nogal van slag en heb absoluut geen honger..
Lijstje van vandaag:
O: Twee crackers met filet americain
L: Twee boterhammen met kaas
T: Banaan
D: spaghetti
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:06 schreef Fripsel het volgende:
Het is te fucked up om zo openbaar te delen. Maar laten we het er maar op houden dat ik de boel goed aan het verkloten ben.
Koud, check. Dus daardoor krijg ik trek en dat combineert met ongesteld, dus HONGER.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, het is ijskoud hier op kantoor. En ik heb alleen maar koude tussendoortjes bij me. Ik zit nu klappertandend mijn Griekse yoghurt met walnoot te eten met mijn sjaal om.
Ik neem ook altijd mijn eigen brood mee naar werk. Deels vanwege de kosten, maar ook omdat mijn eigen bakker-brood lekkerder is dan het geen-idee-hoe-oud-het-is-kantine-brood. Maar ik neem wel altijd een soep uit de kantine erbij. Omdat ik het lekker vind om nog iets anders te hebben dan brood en in deze tijd van het jaar is het sowieso lekker om wat warms te hebben tijdens de lunch. Maar echt 'zwichten' is dat toch niet? Dat zou ik eerder denken wanneer er elke dag een worstenbroodje/frikandel/whatever mee ou gaanquote:Op donderdag 20 november 2014 18:55 schreef Ruby88 het volgende:
Mijn kou-bijverschijnsel op het gebied van eten is dat ik elke dag in de kantine zwicht voor de soep. Daarvoor moeten we altijd een klein eindje door de kou wandelen. (Terwijl ik heel kostenbesparend mijn eigen boterhammen meeneem.) Maar heel ongezond is dat geloof ik niet. (Althans, ik weet niet hoe puur ze 'm maken. Vandaag was het erwtensoep. Gisteren kippensoep.)
Je D klinkt lekker, Lonaa!
En sterkte voor Fripsel...
Mijn lijstjes van de afgelopen weken zijn niet bepaald afval-waardig, dus daarom post ik ze maar ff niet meerquote:Op donderdag 20 november 2014 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
En post eens wat meer mensen, het wordt hier niet vanzelf weer gezellig
Ik bedoel ook niet zozeer zwichten voor (slecht) eten, maar meer zwichten voor een ongeplande aankoop.quote:Op vrijdag 21 november 2014 08:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd mijn eigen brood mee naar werk. Deels vanwege de kosten, maar ook omdat mijn eigen bakker-brood lekkerder is dan het geen-idee-hoe-oud-het-is-kantine-brood. Maar ik neem wel altijd een soep uit de kantine erbij. Omdat ik het lekker vind om nog iets anders te hebben dan brood en in deze tijd van het jaar is het sowieso lekker om wat warms te hebben tijdens de lunch. Maar echt 'zwichten' is dat toch niet? Dat zou ik eerder denken wanneer er elke dag een worstenbroodje/frikandel/whatever mee ou gaan
Als ik mijn lijstjes hier post voelt dat als verantwoording afleggen en dan eet ik automatisch gezonderquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn lijstjes van de afgelopen weken zijn niet bepaald afval-waardig, dus daarom post ik ze maar ff niet meerIk ben echt even helemaal uit mijn gezondheids-ritme en kan niet goed van alle sinterklaas zooi afblijven. En ik weet dat het niet goed is, maar het lukt me nu ook ff niet om het anders te doen. Dus dan heeft het weinig zin om hier te posten voor mij op dit moment
Hoeveel calorieën is dat bij elkaar?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:09 schreef Fripsel het volgende:
Omdat ik dus al m'n eten thuis had laten liggen is m'n lijstje nogal veranderd. Moest lunch op school halen.
O: twee crackers met filet americain
L: hard broodje met carpaccio sla dressing en pijnboompitjes
D: hachee met aardappelpuree
T: stukje taart
Het broodje was wel echt een huge gevuld broodje. Maar ik heb geen honger. En als ik wel honger had heb ik pech want alles ligt nog op m'n aanrecht. En de katten hebben feest.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën is dat bij elkaar?
Ik zou echt 3 keer omvallen van de honger geloof ik..![]()
Dat. En het is geen uitzondering dat die lijstjes zo laag zijn...quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën is dat bij elkaar?
Ik zou echt 3 keer omvallen van de honger geloof ik..![]()
Ja..quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het broodje was wel echt een huge gevuld broodje. Maar ik heb geen honger. En als ik wel honger had heb ik pech want alles ligt nog op m'n aanrecht. En de katten hebben feest.
rond de 1000/1100 in mijn berekeningquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja..
Maar TEL de calorieën eens...
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef Fripsel het volgende:
Yay! Mijn broer keek naar mij en zei: ben je afgevallen Laura?
heel fijn natuurlijk : Yquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:46 schreef Fripsel het volgende:
Yay! Mijn broer keek naar mij en zei: ben je afgevallen Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |