Mijn pompoen is niet zoveel bijzonders. Het is vandaag woensdag, dus Wereld Woensdag en de buurt aan Zimbabwe. Daar eten ze pompoenen. En cheddar.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een gedoe Frips![]()
Lonaa, vertel eens over je pompoen?
Ik heb zojuist 6 minuten gefietst, voor de tweede keer dit jaarNou heb ik niet echt een soepele fiets maar ik vond het toch knap zwaar eigenlijk. Allemaal wel te verklaren door langdurige ziekte en weinig energie maar toch vind ik het behoorlijk sneu van mezelf. Straks nog 6 minuten terug fietsen
De fiets maakt wel echt een wereld van verschil hoor! Mijn oude fiets was stukkig, dus kocht ik een 'nieuwe' tweedehands fiets. Wat een bak ellende dat ding joh.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een gedoe Frips![]()
Lonaa, vertel eens over je pompoen?
Ik heb zojuist 6 minuten gefietst, voor de tweede keer dit jaarNou heb ik niet echt een soepele fiets maar ik vond het toch knap zwaar eigenlijk. Allemaal wel te verklaren door langdurige ziekte en weinig energie maar toch vind ik het behoorlijk sneu van mezelf. Straks nog 6 minuten terug fietsen
Oh, dat klinkt niet zo bijzonder eigenlijk. Pompoen uit de oven is wel super lekkerquote:Op woensdag 19 november 2014 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn pompoen is niet zoveel bijzonders. Het is vandaag woensdag, dus Wereld Woensdag en de buurt aan Zimbabwe. Daar eten ze pompoenen. En cheddar.(En dat heb ik toevallig in huis want Lidl. )
Ik snij pompoen doormidden, zaden en draden eruit, klein plakje van de 'onderkant' zodat ie stabiel ligt. Vullen met mais, dan kaas eroverheen, 3 kwartier in de oven, klaar.
Ik eet er denk ik 2 eetlepels zure room bij en wat sla. Ik kom in totaal op zo'n 550 kCal uit dan.
Nee, zei ik toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet zo bijzonder eigenlijk. Pompoen uit de oven is wel super lekker
Nu wil ik ook...quote:Op woensdag 19 november 2014 13:49 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist de meest goddelijke 150 kcal van vandaag gehad! Amandel en pistache in pure chocolade
Ik heb zojuist een reep pure chocolade van 95% aangebroken. Die is heavyquote:Op woensdag 19 november 2014 13:49 schreef Sjeen het volgende:
Zojuist de meest goddelijke 150 kcal van vandaag gehad! Amandel en pistache in pure chocolade
Oh dat vind ik om zo te eten niet lekker. Wel lekker is om zo'n stukje in je mond te nemen en dan een slok goeie espresso erover, heerlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een reep pure chocolade van 95% aangebroken. Die is heavy
het was echt geweldig! Ik heb ook gedroogde mango in dun laagje pure chocola, daar verheug ik me nu al opquote:
Ik vond hem wel lekker... maar hij bleef wel heul lang hangenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh dat vind ik om zo te eten niet lekker. Wel lekker is om zo'n stukje in je mond te nemen en dan een slok goeie espresso erover, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |