Zo'n "pak" fietst juist het allerfijnst. Een broek zonder bretels trek ik noooooit meer aan. Spul verzakt alleen maar en om de paar kilometer moet je de zeem goed leggen. En wat maakt het uit om met 102kg in "pak" wat juist één ding is te hijsen of eerst omslachtig korte broek en daaroverheen nog een thermobroek aan te doen. Lijkt me dat dat laatste er #viesdikker uit ziet dan dat eerste. Voordeel van zo'n pak blijft ook dat je ze nog heel lang aan kunt blijft trekken tov broek zonder zeem, als je eenmaal iets bent afgevallen kan je dat ding weggooien. Broek met bretels blijft de zeem wel goed van liggen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:05 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!
maar dat is zo'n heel pakDat hoeft dan (nog) weer niet haha
Eerst nog wat meer afvallen voordat ik zoiets aantrek.
Wat bedoel je exact met een dun colletje? Heb een soort thermo winterzweetshirt onder mijn winterjack.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb die thermo head thingy, maar die vind ik te dik. Ik zou als ik jou was gewoon een balaclava voro als het echt koud is kopen en een dun colletje voor dit soort weer.
Een dun ononderbroken sjaaltje. Dus ringvormig i.t.t. normale lintsjaalquote:Op donderdag 20 november 2014 13:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat bedoel je exact met een dun colletje? Heb een soort thermo winterzweetshirt onder mijn winterjack.
Een paar keer je bericht moeten lezen.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zo'n "pak" fietst juist het allerfijnst. Een broek zonder bretels trek ik noooooit meer aan. Spul verzakt alleen maar en om de paar kilometer moet je de zeem goed leggen. En wat maakt het uit om met 102kg in "pak" wat juist één ding is te hijsen of eerst omslachtig korte broek en daaroverheen nog een thermobroek aan te doen. Lijkt me dat dat laatste er #viesdikker uit ziet dan dat eerste. Voordeel van zo'n pak blijft ook dat je ze nog heel lang aan kut blijft trekken tov broek zonder zeem, als je eenmaal iets bent afgevallen kan je dat ding weggooien. Broek met bretels blijft de zeem wel goed van liggen.
Dus hup hup gewoon winterbroek aanschaffen
Ik ben komende 2 maanden elke zaterdag vrij! Dus ik ben erbij.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:13 schreef Tommeke het volgende:
Ey joengs, wanneer houden we een cyclocross meet?
Als je er van die Swissstop remblokken op zet wel redelijk ja. Maar wel hoge velgen monteren, want als ze een keer doorschieten wordt het bij een lage velg of een salto mortale, of word je uit je schoenen gelanceerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze remmen nie zo goed als V brakes maar 't zal toch wel afdoende zijn?
En dat doe je dan weer door er bij de montage aan de achterkant een voelermastje tussen te leggen. Heb je wel een derde handje nodig. Het is gewoon een kut karweitje. Daarom hebben nieuwe blokken soms een bobbeltje aan de achterkant.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Tommeke het volgende:
Froglegs remmen trouwens ook goed en bokken niet zo.
Als je last hebt van een bokkende vork moet je de remblokken wat met de voorkant naar binnen zetten.
Buiten het minder aanhangen van modder, is dat de andere reden dat er uitsluitend nog met hoge velgen gereden wordt.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ja ik dacht 60mm full carbon, je wilt toch niet op je bek gaan he?
Dat een goed ontbijt noemenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:55 schreef very het volgende:
Dat ontbijt is prima (halve bak kwark en een grote appel)
Om af te vallen en het op gang brengen van je spijsvertering is dat inderdaad een goed ontbijt.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat een goed ontbijt noemenVéél te weinig koolhydraten in verhouding tot het aantal proteïne..
Brinta, dát is bijvoorbeeld een goed ontbijt.
Net weer een kort ritje gedaan. Kan 's middags nou eenmaal niet langer en kort is beter dan niet rijden
Maar gods, wat is het tering koud zeg. Voeten in aluminium folie gewikkeld en nog steeds halfdode tenen. En tijd voor een buff onder het helmpje [/koukleum]
Nou ben ik een ontzettende koukleum die tot diep in het voorjaar met lange mouwen en handschoenen rijdt, maar moet toch zeggen dat het bij lange na nog niet 'tering koud' is.quote:
Het is nog geen dikke handschoenen en mutsen weer als je even een boodschapje gaat doen ofzo nee.. Doelde meer op dat m`n tenen en m`n hoofd wel echt heel koud waren.. Niet bewegende lichaamsdelen die (half)blood de wind recht van voren krijgen zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:06 schreef muzas het volgende:
Nou ben ik een ontzettende koukleum die tot diep in het voorjaar met lange mouwen en handschoenen rijdt, maar moet toch zeggen dat het bij lange na nog niet 'tering koud' is.
Zaterdagen zijn lastig voorman ivm werk.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:55 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ik ben komende 2 maanden elke zaterdag vrij! Dus ik ben erbij.
Moet je geen bril dragen, want die beslaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Als het echt koud wordt fiets ik misschien wel met mn gletsjermasker..
[ afbeelding ]
Die heb ik. Keer gekocht met die AH bonuspunten bij Bol.com. Wat ik er fijn aan vind is dat ze aangeven wanneer ze bijna op zijn, maar dat ze dan nog wel krachtig genoeg zijn om minimaal een uur door te fietsen. Ze zijn niet zo goed dat ik er 's avonds mee wil gaan wielrennen.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:14 schreef Leonos het volgende:
Check deze !
http://www.ibood.com/home(...)are-fietslampen.html
Heb ik ook weleens maar dan m'n met Garmin die halverwege uitvalt. Soms is het wel mogelijk om 'm te repareren, maar kost wel tijd om te vinden wat er nou mis mee is.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hé potverdikke. Krijg m`n .tcx bestand niet geüpload. "Bad file"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |