abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146810663
In 1 of ander hoek!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<O) 8}
pi_146811577
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb twitter altijd al triest gevonden. Het originele concept was leuk, en de tijden dat je het gebruikte (arabische lente, grote gebeurtenissen zulke dingen) waren handig. Tegenwoordig wil iedereen retweet worden dus gooien ze halve waarheden of gewoon leugens de wereld in en de rest word opgevuld door dit soort amoebes.

$H¤UD¤R¤U$ AKA ¤URO$ @SheuDeReusG · 2 u 2 uur geleden
“@Erabundy: RT @SheuDeReusG: Wij niggaz praten teveel ik wil een nigga zien die zwarten piet vermoord > zoals die mocros theo van gogh ?”👌
En dan ook dat taalgebruik :') "Niggaz". Praat gewoon normaal, mafkees!

Overigens ook een leuke:

quote:
Racisme leeft in Nederland" het is hier geboren reus, wat denken jij
Het is echt bizar hoe achterlijk deze gasten (hihi) zijn. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk en dan zijn ze ook nog eens zo ontzettend dom. Gevaarlijke combinatie.
pi_146811662
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef SuicideErrorist het volgende:

Het is echt bizar hoe achterlijk deze gasten (hihi) zijn. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk en dan zijn ze ook nog eens zo ontzettend dom. Gevaarlijke combinatie.
Zo ontstaan religies :P
Conscience do cost.
pi_146811728
[quote]0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Het escaleert uit de hand.

Het verbaast me dat die mensen in staat zijn om zichzelf aan te kleden, zo dom als ze zijn _O-
Slechte foto trouwens, ik dacht dat de telefoontjes tegenwoordig wat betere foto's maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Redactie Frontpage woensdag 19 november 2014 @ 16:04:00 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146811748
quote:
Mocht je de veelposters willen updaten, hierbij de link :)

http://www.thuisserver.ne(...)ezddjc&tab=tab_table
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146811861
Even serieus, deze twee opstandige allochtonen zouden een bezoekje moeten krijgen van de politie. Als je een zaak wil starten aanleiding van een wat domme opmerking op Facebook waarbij je niemand bedreigt maar 'slechts' donkergekleurde jongens negers noemt dan rechtvaardigt dat zeker een zaak. Deze twee 'heren' dreigen immers letterlijk met geweld.
#NoDAPL
pi_146811874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Mocht je de veelposters willen updaten, hierbij de link :)

http://www.thuisserver.ne(...)ezddjc&tab=tab_table
Wat voegt dat toe aan de OP? :N
#NoDAPL
  woensdag 19 november 2014 @ 16:09:31 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146811894
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

En dan ook dat taalgebruik :') "Niggaz". Praat gewoon normaal, mafkees!

Ja, alsof t stoer is om slecht Nederlands te typen en werkwoorden verkeerd te vervoegen.
Toch zie ik niet echt een verschil tussen dit soort debiele taal en de ongeletterde tokkie white trash reacties op vele nu.nl, youtube en frontpage berichten. Egt een beetje van hetzelfde laken een pak.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage woensdag 19 november 2014 @ 16:09:41 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146811898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat voegt dat toe aan de OP? :N
Niks, maar staat wel leuk :Y

+ Jij staat op #1 :D
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146811912
Van die link van GeenStijl:

"Maak je niet druk. Er staan vierhonderd mensen klaar voor oorlog. Black power."

Ja, man! BLACK POWER, NIGGAZ!!!!!!

:')
pi_146811954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef LTVDK het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind de OP zoals die nu is prima. Hij stelt zich nogal aan.
pi_146812043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Het is maar wat je interessant vindt. :{
#NoDAPL
pi_146812064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef SuicideErrorist het volgende:

"Maak je niet druk. Er staan vierhonderd mensen klaar voor oorlog. Black power."

Het is nog kanslozer dan de indianen die met pijl en boog vochten tegen de Europeanen met hun geweren.
#NoDAPL
pi_146812179
Hehe, inderdaad :D

Zijn er trouwens serieus mensen hier die aangifte willen gaan doen? Ik heb nog nooit in mijn leven aangifte gedaan maar eens moet de eerste keer zijn :P En gezien het tegenwoordig toch zo'n aangifte-festijn is... :D

En nee, ik voel mij niet beledigd maar wij kunnen dat spelletje ook gaan spelen.
pi_146812292
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hehe, inderdaad :D

Zijn er trouwens serieus mensen hier die aangifte willen gaan doen? Ik heb nog nooit in mijn leven aangifte gedaan maar eens moet de eerste keer zijn :P En gezien het tegenwoordig toch zo'n aangifte-festijn is... :D
Ik niet aangezien ik die losers niet serieus neem maar ik vind dat de politie in dit soort gevallen ook best op eigen houtje initiatief mag nemen. Die aangifte tegen Wilders raakte natuurlijk kant noch paal. Hoe het strafbaar kan zijn om te vragen of dat iemand meer of minder Marokkanen wil is voor mij een raadsel. Hij merkte dat ook nog eens op na een verkiezingsoverwinning. Ik vermoed dat haat en nijd het primaire motief achter de voorgedrukte aangifte is. Het niet kunnen uitstaan dat een aanzienlijk deel van Nederland wat anders denkt over bepaalde zaken dan de policor.
#NoDAPL
  woensdag 19 november 2014 @ 16:23:00 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146812300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef SuicideErrorist het volgende:

Black power, white power, pink power, glitter power, power puff girls... I don't give a shit, Mensen moeten normaal doen. Beetje berderigingen over en weer gaan lopen uiten, of mensen in elkaar rossen. (Delen van) Beide partijen zijn compleet van de pot gerukt inmiddels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146814684
quote:
Hoe het strafbaar kan zijn om te vragen of dat iemand meer of minder Marokkanen wil is voor mij een raadsel.
Minder Marokkanen! Dat gaan we regelen.

Tja, ik ben blij dat ik in een land woon waar dit soort walgelijke uitingen bij wet verboden zijn. Maar Wilders zal er wel mee wegkomen bij die softe, 'linkse' rechters... Hans Janmaat is destijds veroordeeld voor veel minder, maar de tijden zijn veranderd.
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
  woensdag 19 november 2014 @ 17:48:19 #68
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_146814801
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef naamdrager het volgende:

[..]

Minder Marokkanen! Dat gaan we regelen.

Tja, ik ben blij dat ik in een land woon waar dit soort walgelijke uitingen bij wet verboden zijn. Maar Wilders zal er wel mee wegkomen bij die softe, 'linkse' rechters... Hans Janmaat is destijds veroordeeld voor veel minder, maar de tijden zijn veranderd.
Hadden ze toentertijd Hans Janmaat wat serieuzer genomen , had een boel ellende bespaart
Ik ben inmiddels overleden
pi_146815052
Ik walg echt van hoe breed verspreid racisme tegenwoordig is binnen de Nederlandse samenleving. Oprecht beschamend.
pi_146815265
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hadden ze toentertijd Hans Janmaat wat serieuzer genomen , had een boel ellende bespaart
Leg dat de policors maar eens uit. Die doen aan maakbaarheidsdenken: "we vegen het onder het tapijt en niemand ziet het." _O-
#NoDAPL
pi_146815291
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik walg echt van hoe breed verspreid racisme tegenwoordig is binnen de Nederlandse samenleving. Oprecht beschamend.
Waar zie jij al die racisme? Ik vind het best meevallen. In mijn omgeving heb ik de laatste jaren niets van racisme gezien of gehoord.
#NoDAPL
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 18:17:21 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_146815534
wel apart dat deze jongens van iedereen aangeklaagd zouden moeten worden vanwege hun malle uitspraken op fucking twitter en niet voor het wapenarsenaal dat ze tentoonspreiden

dat laatste vind ik persoonlijk een stuk linker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_146815650
quote:
001 1032 Bram_van_Loon
_O_
pi_146815712
quote:
Totaal wereldvreemde reactie!
Wij in NL zijn er tegenwoordig heel erg goed in geworden om letterlijk overal de racisme kaart over te trekken.
Wil je echt weten wat racisme is dan stel ik voor dat je oost Europa eens bezoekt, of Afrika of Amerika of China.

We moeten hier in NL eens leren wat minder lange tenen te hebben en af en toe de schouders op te halen en vrolijk verder te gaan met ons leven.
pi_146815729
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')