SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan ook dat taalgebruikquote:Op woensdag 19 november 2014 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb twitter altijd al triest gevonden. Het originele concept was leuk, en de tijden dat je het gebruikte (arabische lente, grote gebeurtenissen zulke dingen) waren handig. Tegenwoordig wil iedereen retweet worden dus gooien ze halve waarheden of gewoon leugens de wereld in en de rest word opgevuld door dit soort amoebes.
$H¤UD¤R¤U$ AKA ¤URO$ @SheuDeReusG · 2 u 2 uur geleden
“@Erabundy: RT @SheuDeReusG: Wij niggaz praten teveel ik wil een nigga zien die zwarten piet vermoord > zoals die mocros theo van gogh ?”👌
Het is echt bizar hoe achterlijk deze gasten (hihi) zijn. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk en dan zijn ze ook nog eens zo ontzettend dom. Gevaarlijke combinatie.quote:Racisme leeft in Nederland" het is hier geboren reus, wat denken jij
Zo ontstaan religiesquote:Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef SuicideErrorist het volgende:
Het is echt bizar hoe achterlijk deze gasten (hihi) zijn. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk en dan zijn ze ook nog eens zo ontzettend dom. Gevaarlijke combinatie.
Op woensdag 19 november 2014 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Mocht je de veelposters willen updaten, hierbij de linkquote:
Wat voegt dat toe aan de OP?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je de veelposters willen updaten, hierbij de link
http://www.thuisserver.ne(...)ezddjc&tab=tab_table
Ja, alsof t stoer is om slecht Nederlands te typen en werkwoorden verkeerd te vervoegen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:57 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
En dan ook dat taalgebruik"Niggaz". Praat gewoon normaal, mafkees!
Niks, maar staat wel leukquote:Op woensdag 19 november 2014 16:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voegt dat toe aan de OP?
quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Niks, maar staat wel leuk
+ Jij staat op #1
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind de OP zoals die nu is prima. Hij stelt zich nogal aan.
Het is maar wat je interessant vindt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, maar staat wel leuk
+ Jij staat op #1
Het is nog kanslozer dan de indianen die met pijl en boog vochten tegen de Europeanen met hun geweren.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
Van die link van GeenStijl:
"Maak je niet druk. Er staan vierhonderd mensen klaar voor oorlog. Black power."
Ja, man! BLACK POWER, NIGGAZ!!!!!!
Ik niet aangezien ik die losers niet serieus neem maar ik vind dat de politie in dit soort gevallen ook best op eigen houtje initiatief mag nemen. Die aangifte tegen Wilders raakte natuurlijk kant noch paal. Hoe het strafbaar kan zijn om te vragen of dat iemand meer of minder Marokkanen wil is voor mij een raadsel. Hij merkte dat ook nog eens op na een verkiezingsoverwinning. Ik vermoed dat haat en nijd het primaire motief achter de voorgedrukte aangifte is. Het niet kunnen uitstaan dat een aanzienlijk deel van Nederland wat anders denkt over bepaalde zaken dan de policor.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hehe, inderdaad
Zijn er trouwens serieus mensen hier die aangifte willen gaan doen? Ik heb nog nooit in mijn leven aangifte gedaan maar eens moet de eerste keer zijnEn gezien het tegenwoordig toch zo'n aangifte-festijn is...
Black power, white power, pink power, glitter power, power puff girls... I don't give a shit, Mensen moeten normaal doen. Beetje berderigingen over en weer gaan lopen uiten, of mensen in elkaar rossen. (Delen van) Beide partijen zijn compleet van de pot gerukt inmiddels.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
Van die link van GeenStijl:
"Maak je niet druk. Er staan vierhonderd mensen klaar voor oorlog. Black power."
Ja, man! BLACK POWER, NIGGAZ!!!!!!
Minder Marokkanen! Dat gaan we regelen.quote:Hoe het strafbaar kan zijn om te vragen of dat iemand meer of minder Marokkanen wil is voor mij een raadsel.
Hadden ze toentertijd Hans Janmaat wat serieuzer genomen , had een boel ellende bespaartquote:Op woensdag 19 november 2014 17:43 schreef naamdrager het volgende:
[..]
Minder Marokkanen! Dat gaan we regelen.
Tja, ik ben blij dat ik in een land woon waar dit soort walgelijke uitingen bij wet verboden zijn. Maar Wilders zal er wel mee wegkomen bij die softe, 'linkse' rechters... Hans Janmaat is destijds veroordeeld voor veel minder, maar de tijden zijn veranderd.
Leg dat de policors maar eens uit. Die doen aan maakbaarheidsdenken: "we vegen het onder het tapijt en niemand ziet het."quote:Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hadden ze toentertijd Hans Janmaat wat serieuzer genomen , had een boel ellende bespaart
Waar zie jij al die racisme? Ik vind het best meevallen. In mijn omgeving heb ik de laatste jaren niets van racisme gezien of gehoord.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik walg echt van hoe breed verspreid racisme tegenwoordig is binnen de Nederlandse samenleving. Oprecht beschamend.
Totaal wereldvreemde reactie!quote:Op woensdag 19 november 2014 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik walg echt van hoe breed verspreid racisme tegenwoordig is binnen de Nederlandse samenleving. Oprecht beschamend.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |