?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
Z80 heeft nog wel z'n baan na wat lekkage-verhalen over z'n organisatie in de publiciteit vandaag?
DM-etjequote:Op woensdag 19 november 2014 21:48 schreef z80 het volgende:
[..]
?
vandaag nog geen nieuws of internet gezien. eerst met me kop in een serverruimte gehangen om de nodige ellende weer aan de gang te krijgen en vervolgens een vergadering.
it wasn't myquote:
Volgens mij is er niemand afgebrand hier.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit vind ik ook. Als ik een andere mening heb durf ik dat eigenlijk niet eens meer te zeggen anders word ik afgebrand.
Chocolade is zo'n beetje het meest onverantwoorde, qua slavernij, in de supermarkt. Vooral omdat de oorsprong van cacao zo onwijs moeilijk is na te gaan.quote:Verder hetzelfde als Pee. Ik ben ook niet bewust fairtrade bezig. Heb wel dingen daarvan in huis maar denk daar bijna niet bij na. Chocola heeft trouwens tegenwoordig toch altijd wel een keurmerk?
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zie die toon altijd maar als oprecht idealisme en enthousiasme (op welk gebied dan ook, politiek of culinair). Ben ook niet altijd van dezelfde gedachtengang, maar ik vind juist dat er opvallend beschaafd gepraat wordt over soms vrij explosieve onderwerpen.
Als je afgebrand wilt worden ben je toch beter te gast in andere subfora of op twitter volgens mij
Ditquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zie die toon altijd maar als oprecht idealisme en enthousiasme (op welk gebied dan ook, politiek of culinair). Ben ook niet altijd van dezelfde gedachtengang, maar ik vind juist dat er opvallend beschaafd gepraat wordt over soms vrij explosieve onderwerpen.
Als je afgebrand wilt worden ben je toch beter te gast in andere subfora of op twitter volgens mij
Oe lekker!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef AnneX het volgende:
Cul wise...vanavond had ik een marokaanse kookworkshop.
Foute planning van mij, want nu miste ik het leren van een nieuw liedje the Mirror man van Michael J.
Zong jij dat ook niet, Bloes?
Wij maakten in groepjes de diverse gerechten klaar.
Een wortel/ sinasappelsoep met twee oliën.
Een tussenhapje Briouads, gevuld met geitenkaas/ pistachenootjes/ walnotenolie en met lamsgehakt/ harissa/ paprika.
Een tajine kip met verse vijgen, met couscous.
En verse marokaanse muntthee ( met 8 klonten suiker in de pot.![]()
Heel smakelijk allemaal en gezamenlijk opgegeten.
Mooi autobiografisch verhaal.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef AnneX het volgende:
Edit: man in the mirror.![]()
Maar ja, dat begrepen jullie al.
Wel voor zijn oudere en steviger dansbare werk, van zijn latere ballads springt het glazuur van je tanden, heal the world en dat soort gekwijl.quote:Op donderdag 20 november 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi autobiografisch verhaal.
/altijdweleenzwakvoorMJgehad
quote:Op donderdag 20 november 2014 06:28 schreef PdeHoog het volgende:
dat was een langer nachtje dan ik de laatste tijd had. Geloof dat ik het nodig had
wow, relaxt! Dat heb ik nou nooit...Ik heb vannacht wel de hele nacht in 1 keer doorgeslapen, dat gebeurt ook vrij zelden..quote:Op donderdag 20 november 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]je bent ook altijd best druk. Leuk druk hoor, maar druk
GoedemorgenIk stond zomaar om half 8 op en dat was nergens voor nodig, maar echt helemaal uitgeslapen en na 12 uur naar bed gegaan.
Het gebeurt mij ook eigenlijk nooit, heb stom veel slaap nodigquote:Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, relaxt! Dat heb ik nou nooit...Ik heb vannacht wel de hele nacht in 1 keer doorgeslapen, dat gebeurt ook vrij zelden..
Ik ook! Ik deed gister om 23.15 het licht uit, en toen de wekker om 06.55 ging was ik echt nog niet uitgeslapen...een uurtje extra was perfect geweest..quote:Op donderdag 20 november 2014 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gebeurt mij ook eigenlijk nooit, heb stom veel slaap nodigVandaar de vermelding
En in 1x doorslapen is ook fijn
Dat valt heul wel meequote:Op donderdag 20 november 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:
wat voor statistiek moet je doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:22 schreef broccolitaart het volgende:
Ik heb het geluk dat ik meestal de hele nacht doorslaap zonder onderbrekingen. Ik weet dat ik daar echt mee gezegend ben, ik heb jaren problemen gehad met inslapen en doorslapen.
Vandaag om 08:00 opgestaan om heerlijk huiswerk te maken, ik heb nogal veel moeite met statistiek. Het is voor mij echt jaren geleden dat ik wiskunde had, dus alle kennis die ik had betreffende wiskunde is weggedreven.
Normaal als je om 0u wakker bent moeten we er vanuit gaan dat je aan t werk bentquote:Op donderdag 20 november 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk stond zomaar om half 8 op en dat was nergens voor nodig, maar echt helemaal uitgeslapen en na 12 uur naar bed gegaan.
Je kunt wel bakker worden!quote:Op donderdag 20 november 2014 09:03 schreef minilot het volgende:
Net wakker uit tweede slaap, na broodbakonderbreking tussen 05:00 en 06:00
Ruim voldoende uitgeslapen, maar ik lig nog zo lekker! Wil er niet uiuiuit!
Etentjes, dates, wandelingen, concerten! Leuk drukquote:
wow & vakantie, dan ga ik toch wat later naar bed blijkbaarquote:Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Normaal als je om 0u wakker bent moeten we er vanuit gaan dat je aan t werk bent .
Gewow'd?
Ik heb geen idee wat normaal is, maar ken genoeg mensen die klaagden dat ze bijna geen slaap kregen vlak na de geboorte van het nageslacht, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
Hier ook een goede nacht. Kleine melbatoast is om 22 u gaan slapen (wij om 24u), toen voeden van 2.15 tot 3 en van 6.15 tot 7. Nu weer bezig sinds 9.15. Keurig ritme voor een manneke van morgen vier weken oud pas!
Voor vandaag staat lineaire regressie, steekproeven en normaalverdeling op programmaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor statistiek moet je doen?
Bah, weet je waar het vandaan komt?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik word meestal wakker van lief als die om 5:45 opstaat. Ik hoor z'n wekker en zachtjes opstaan is niet echt z'n sterkste kant.Meestal val ik vrij snel weer in slaap als ie de slaapkamer uit is.
Vandaag van 1 tot 9 geslapen en nu ben ik eruit en voel ik me niet zo jofel. Al een paar dagen niet, maar het wordt iedere dag ietsje erger. Buikpijn.
Probeer het wel een beetje te beperken hoor. Merk dat ik toch meer rust nodig hebquote:Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Etentjes, dates, wandelingen, concerten! Leuk druk
Ik denk het wel. Mijn lijf vond het tijd voor een stopweek, die heb ik nu ook ingelast, dus het zal de komende dagen eerst nog erger worden.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:37 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Bah, weet je waar het vandaan komt?
Hij komt elke vier uur (soms drie uur ergens tussendoor) om eten en er is eigenlijk maar 1 nachtvoeding (die van 6 uur is gewoon ochtend).quote:Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat normaal is, maar ken genoeg mensen die klaagden dat ze bijna geen slaap kregen vlak na de geboorte van het nageslacht, dus wat dat betreftvoor melba.
stuur maar een PM als je hulp nodig hebnt. Zeker met de eerste en de laatste, want daar geef ik les in!quote:Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Voor vandaag staat lineaire regressie, steekproeven en normaalverdeling op programma
Ooh, als ik er niet uitkom vandaag, zal ik hier zeker aan denken. Wat een lief aanbod!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stuur maar een PM als je hulp nodig hebnt. Zeker met de eerste en de laatste, want daar geef ik les in!
quote:Op donderdag 20 november 2014 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wordt echt geschift van die lui in India waar we mee moeten werken. Ze kunnen geen Engels (het lijkt alsof ze het vloeiend spreken/schrijven, maar begrijpen wat ze zeggen of wat je zegt doen ze niet; aangezien voor hun Engels ook de enige gemeenschappelijke taal onderling is, levert dat dus flinke chaos op).
Zo had ik eerder deze week een verzoek tot het aanpassen van een distributielijst voor email, de mensen die er in stonden wilde graag dat dit een shared mailbox zou worden. Daarvoor moeten we de lijst verwijderen, een mailbox aanmaken, en de users die op de lijst stonden rechten geven op de mailbox.
Prima, alleen stond de lijst in een andere regio (UK) en daar heb ik geen rechten op. Incident naar Regional verplaatst, en toen werd hij opgepakt door onze outsource-vrienden in Bangalore.
Dag later een mailtje van mijn grootste vriendin daar. "The user you want added to the distribution list is already on the list, can we close the incident?"![]()
Uitgelegd dat het gaat om een verandering van distributielijst naar mailbox, en dat het incident dus niet gesloten kan worden en dat het logisch is dat de users al op de lijst staan.
"I can not create the mailbox, a distributionlist with the same name already exists! Please ask user for an alternative name"![]()
![]()
Nogmaals het probleem uitgelegd, en toen kreeg ik hem weer terug met "As the name already exists, shall we call it naamvandemailbox1 instead?".
Om gestoord van te worden.
Ik heb een collega die screenshots stuurt met welk vinkje ze aan moeten vinkenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Indiërs moet je gewoon een stappenlijstje geven met instructies heb ik in het verleden gemerkt.
Doe dit
Doe dat
Doe zus
Vooral niet zelf na laten denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |