abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146834800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:36 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Voor vandaag staat lineaire regressie, steekproeven en normaalverdeling op programma
stuur maar een PM als je hulp nodig hebnt. Zeker met de eerste en de laatste, want daar geef ik les in!
  donderdag 20 november 2014 @ 10:14:29 #252
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_146834876
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

stuur maar een PM als je hulp nodig hebnt. Zeker met de eerste en de laatste, want daar geef ik les in!
Ooh, als ik er niet uitkom vandaag, zal ik hier zeker aan denken. Wat een lief aanbod!
pi_146835080
quote:
9s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wordt echt geschift van die lui in India waar we mee moeten werken. Ze kunnen geen Engels (het lijkt alsof ze het vloeiend spreken/schrijven, maar begrijpen wat ze zeggen of wat je zegt doen ze niet; aangezien voor hun Engels ook de enige gemeenschappelijke taal onderling is, levert dat dus flinke chaos op).

Zo had ik eerder deze week een verzoek tot het aanpassen van een distributielijst voor email, de mensen die er in stonden wilde graag dat dit een shared mailbox zou worden. Daarvoor moeten we de lijst verwijderen, een mailbox aanmaken, en de users die op de lijst stonden rechten geven op de mailbox.

Prima, alleen stond de lijst in een andere regio (UK) en daar heb ik geen rechten op. Incident naar Regional verplaatst, en toen werd hij opgepakt door onze outsource-vrienden in Bangalore.

Dag later een mailtje van mijn grootste vriendin daar. "The user you want added to the distribution list is already on the list, can we close the incident?" :{

Uitgelegd dat het gaat om een verandering van distributielijst naar mailbox, en dat het incident dus niet gesloten kan worden en dat het logisch is dat de users al op de lijst staan.

"I can not create the mailbox, a distributionlist with the same name already exists! Please ask user for an alternative name" ;( :{

Nogmaals het probleem uitgelegd, en toen kreeg ik hem weer terug met "As the name already exists, shall we call it naamvandemailbox1 instead?".

Om gestoord van te worden.
:D _O-

Indiërs moet je gewoon een stappenlijstje geven met instructies heb ik in het verleden gemerkt.

Doe dit
Doe dat
Doe zus

Vooral niet zelf na laten denken :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146835178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Indiërs moet je gewoon een stappenlijstje geven met instructies heb ik in het verleden gemerkt.

Doe dit
Doe dat
Doe zus

Ik heb een collega die screenshots stuurt met welk vinkje ze aan moeten vinken :{

Zelfs dat weten ze af en toe nog te verprutsen :{
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146835253
LHO, mijn tenen krommen met je mee als ik het lees. :') Bijzonder herkenbaar!
Mooi gevoel om nu mee naar mijn werk te moeten, makker! }:| ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_146835281
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij komt elke vier uur (soms drie uur ergens tussendoor) om eten en er is eigenlijk maar 1 nachtvoeding (die van 6 uur is gewoon ochtend).

Doet ie eigenlijk al sinds hij er is, en soms slaapt hij ineens vijf of zes uur door.

Aangezien er ook babies zijn die elke anderhalf uur willen eten s nachts ben ik vrij blij ja :+

In ruil daarvoor hangt hij wel van 15u s middags tot we hem om 21/22/23 u in slaap krijgen non stop bijna aan me te drinken ;) ik zie de nacht dus maar als beloning voor de avond.
Awww. O+
Als ik straks inenen zwanger blijk te zijn is dat deels jouw schuld, dat snap je wel hč? :7
pi_146835421
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef PdeHoog het volgende:

Doe dit
Doe dat
Doe zus

Ik las ergens dat India het hoogste percentage engineers had (technisch, IT) van de wereld, maar dat de titel daar wat makkelijk wordt cadeau gedaan dan in andere landen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146835424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:32 schreef minilot het volgende:
LHO, mijn tenen krommen met je mee als ik het lees. :') Bijzonder herkenbaar!
Mooi gevoel om nu mee naar mijn werk te moeten, makker! }:| ;)
HF :) :P

Ooit bij een bedrijf gewerkt waar iemand drie uur zat te vertellen over een probleem, stap voor stap uitleg gaf en vroeg of het duidelijk was, en na die lange call de vraag kreeg:

"But can you now tell me shortly and clear what exactly is your problem? ".

Vliegende telefoon was het gevolg.
pi_146835432
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb een collega die screenshots stuurt met welk vinkje ze aan moeten vinken :{

Zelfs dat weten ze af en toe nog te verprutsen :{
-O- En wat is het toch goedkoop, zo'n shared servicecenter in India :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146835442
:O Zo lang in mijn bed blijven liggen dat ik geen tijd meer had om boodschappen te halen. Ik eet vanavond aldus volledig uit de voorraadkast. :')

- Couscous met geroosterde knoflook en zongedroogde tomaatjes en peterselie uit de tuin
- Erbij viskoekjes van krab, aardappel en bosuitjes
- En dit: http://www.kayotic.nl/blog/mezgaldi

Is allemaal al wel klaar nu. Vanavond alleen de viskoekjes in de pan afbakken en de uien nog even onder de grill.

O, en er staan kleine merengues te drogen in de oven (op veertig graden), als die vanavond in orde zijn maak ik een Eton Mess met kakifruit en bloedsinaasappelazijn.

Goed. :O
Aan de slag.
pi_146835455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

-O- En wat is het toch goedkoop, zo'n shared servicecenter in India :')
Ja :{ (overigens is het zo goedkoop nog niet eens... )

En we hebben een kantoor in India. Zet daar dan zelf 30 mensen neer, die je zelf kan trainen, ontslaan, etc.
pi_146835575
Zometeen nog 1,5 uur werken en dan weekend *O*
Mijn moeder komt vanmiddag lunchen en een beetje rommelen in huis.
pi_146835922
Misschien heb ik t gemist kwak maar hoe kom je aan de bijnaam melbatoast? :D

Ben trouwens benieuwd wie er hier vrij is wanneer rond Kerst/O&N. Ik twijfel nog vrij te nemen de week van Kerst of die week daarna.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146835964
Ik werk vanaf 1-1 een dag minder (Bakkerij *O* ), dus ik ben 2-1 sowieso vrij. Door de dagen ná kerst te vragen, heb ik met 3 vrije dagen dus 1,5 week vrij :P
  donderdag 20 november 2014 @ 11:26:24 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_146836485
Vrij met kerst? I wish :'). Ik heb nog support dienst ook rond kerst. En Oud & Nieuw.
pi_146836553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las ergens dat India het hoogste percentage engineers had (technisch, IT) van de wereld, maar dat de titel daar wat makkelijk wordt cadeau gedaan dan in andere landen 8-)
Krijg je bij een pakje ghee. _O-
pi_146836556
Mijn 'werk' houdt schoolvakanties aan en aangezien ik de 12e nog een weekje op vakantie ga, heb ik straks 3 weken niets te doen.
Zelfs geen danstrainingen -O-
Nouja dan maar voorbereiden voor de Benelux Kampioenschappen en de show.
pi_146836608
Ik zou willen dat ik een keer drie weken niets te doen had! :D Lijkt me heerlijk!
pi_146836653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou willen dat ik een keer drie weken niets te doen had! :D Lijkt me heerlijk!
De eerste week samen vakantie is ook heerlijk :Y
En de andere weken met kerst + O&N zullen ook wel snel gaan maar toch is het leuker om samen vrij te zijn.
En ik mis de danstrainingen dan wel echt.
pi_146836663
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Misschien heb ik t gemist kwak maar hoe kom je aan de bijnaam melbatoast? :D

Ben trouwens benieuwd wie er hier vrij is wanneer rond Kerst/O&N. Ik twijfel nog vrij te nemen de week van Kerst of die week daarna.
dat gebruikte uniekhoorn een keer :+ en het leek me wel cul sc toepasselijk.

In werkelijkheid noemen we/ik M.elle meestal Mellie (Melliemooh).

Oh en ik ben vrij, zwangerschapsverlof en onderwijs ;)
Kwak
pi_146836686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Vrij met kerst? I wish :'). Ik heb nog support dienst ook rond kerst. En Oud & Nieuw.
Wij voeren dan een netwerk-migratie uit. Oude servers uit. Nieuwe servers aan. Ander domein. Nieuwe installaties van applicaties etc.

En dan, voor het eerst in mijn carriere hier, mensen die OPEENS met kerst heel nodig in alle systemen moeten werken en boos worden als we vertellen dat ze dat best mogen, maar dat we toch echt van alles plat gaan trekken :')
pi_146836975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wij voeren dan een netwerk-migratie uit. Oude servers uit. Nieuwe servers aan. Ander domein. Nieuwe installaties van applicaties etc.

En dan, voor het eerst in mijn carriere hier, mensen die OPEENS met kerst heel nodig in alle systemen moeten werken en boos worden als we vertellen dat ze dat best mogen, maar dat we toch echt van alles plat gaan trekken :')
Doe dat dan ook gewoon van 1e op 2e kerstnacht :{w
pi_146837406
quote:
10s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Doe dat dan ook gewoon van 1e op 2e kerstnacht :{w
ben bang dat ik daar geen problemen mee heb, maar de rest van mijn mede-projectleden wel :P
pi_146837447
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 11:32 schreef kwakz0r het volgende:

Oh en ik ben vrij, zwangerschapsverlof en onderwijs ;)
Jij bent helemaal niet vrij! Je bent in dienst bij een minimensje! :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146837523
Gisteren overigens besloten alleen op kerstavond naar mijn ouders te gaan en dan eerste kerstdag samen met Ross te vieren. Denk dat mama daar helemaal niet blij mee gaat zijn, maar dat is dan maar zo. Heb al een paar keer gevraagd wat nu de bedoeling is met kerst en ik krijg allemaal vage antwoorden en het klinkt eigenlijk alsof pa helemaal geen trek heeft in gedoe met kerst. Hij had het al over snackbar of chinees halen en geen idee hou serieus dat is, maar ik hou juist van de voorpret en dingetjes uitzoeken en uitproberen en koken met kerst.En Ross gaat al helemaal niet happy worden als we geen traditioneel kerstdiner hebben :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')