abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146832607
:O dat was een langer nachtje dan ik de laatste tijd had. Geloof dat ik het nodig had :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146832619
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:04 schreef AnneX het volgende:
Edit: man in the mirror. 8)7

Maar ja, dat begrepen jullie al. :D
Mooi autobiografisch verhaal.
/altijdweleenzwakvoorMJgehad

Bovendien als je een liedje van hem gaat ontleden zie je pas hoe goed het in elkaar zit :Y
  donderdag 20 november 2014 @ 07:00:09 #228
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_146832691
Mogguh. Helaas gisteren geen wodka met plakjes varkensvet. Zit nu rustig op m'n vlucht naar Parijs te wachten. Morgen eindelijk naar huis...
Siesta & Fiesta!
  donderdag 20 november 2014 @ 07:34:25 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_146832828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mooi autobiografisch verhaal.
/altijdweleenzwakvoorMJgehad
Wel voor zijn oudere en steviger dansbare werk, van zijn latere ballads springt het glazuur van je tanden, heal the world en dat soort gekwijl.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_146832935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 06:28 schreef PdeHoog het volgende:
:O dat was een langer nachtje dan ik de laatste tijd had. Geloof dat ik het nodig had :')
:D je bent ook altijd best druk. Leuk druk hoor, maar druk 8-)

Goedemorgen *O* Ik stond zomaar om half 8 op en dat was nergens voor nodig, maar echt helemaal uitgeslapen en na 12 uur naar bed gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146833148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goedemorgen *O* Ik stond zomaar om half 8 op en dat was nergens voor nodig, maar echt helemaal uitgeslapen en na 12 uur naar bed gegaan.
wow, relaxt! Dat heb ik nou nooit...Ik heb vannacht wel de hele nacht in 1 keer doorgeslapen, dat gebeurt ook vrij zelden..
pi_146833162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:24 schreef Jagärtrut het volgende:

wow, relaxt! Dat heb ik nou nooit...Ik heb vannacht wel de hele nacht in 1 keer doorgeslapen, dat gebeurt ook vrij zelden..
Het gebeurt mij ook eigenlijk nooit, heb stom veel slaap nodig -O- Vandaar de vermelding *)
En in 1x doorslapen is ook fijn :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146833187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het gebeurt mij ook eigenlijk nooit, heb stom veel slaap nodig -O- Vandaar de vermelding *)
En in 1x doorslapen is ook fijn :Y
Ik ook! Ik deed gister om 23.15 het licht uit, en toen de wekker om 06.55 ging was ik echt nog niet uitgeslapen...een uurtje extra was perfect geweest..
pi_146833414
quote:

[..]

Dat valt heul wel mee :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146833557
Net wakker uit tweede slaap, na broodbakonderbreking tussen 05:00 en 06:00
Ruim voldoende uitgeslapen, maar ik lig nog zo lekker! Wil er niet uiuiuit! :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 20 november 2014 @ 09:22:22 #236
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_146833911
Ik heb het geluk dat ik meestal de hele nacht doorslaap zonder onderbrekingen. Ik weet dat ik daar echt mee gezegend ben, ik heb jaren problemen gehad met inslapen en doorslapen.

Vandaag om 08:00 opgestaan om heerlijk huiswerk te maken, ik heb nogal veel moeite met statistiek. Het is voor mij echt jaren geleden dat ik wiskunde had, dus alle kennis die ik had betreffende wiskunde is weggedreven.
pi_146833973
Ik word meestal wakker van lief als die om 5:45 opstaat. Ik hoor z'n wekker en zachtjes opstaan is niet echt z'n sterkste kant. :') Meestal val ik vrij snel weer in slaap als ie de slaapkamer uit is.

Vandaag van 1 tot 9 geslapen en nu ben ik eruit en voel ik me niet zo jofel. Al een paar dagen niet, maar het wordt iedere dag ietsje erger. Buikpijn. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146833974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:22 schreef broccolitaart het volgende:
Ik heb het geluk dat ik meestal de hele nacht doorslaap zonder onderbrekingen. Ik weet dat ik daar echt mee gezegend ben, ik heb jaren problemen gehad met inslapen en doorslapen.

Vandaag om 08:00 opgestaan om heerlijk huiswerk te maken, ik heb nogal veel moeite met statistiek. Het is voor mij echt jaren geleden dat ik wiskunde had, dus alle kennis die ik had betreffende wiskunde is weggedreven.
wat voor statistiek moet je doen?
pi_146833998
quote:

[..]

Normaal als je om 0u wakker bent moeten we er vanuit gaan dat je aan t werk bent ;).
Gewow'd?

Ik heb 3x te horen gekregen dat ik mn pony heb geknipt.... daar is 2 cm vanaf en van de achterkant 13 maar dat zien ze weer niet he :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146834005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:03 schreef minilot het volgende:
Net wakker uit tweede slaap, na broodbakonderbreking tussen 05:00 en 06:00
Ruim voldoende uitgeslapen, maar ik lig nog zo lekker! Wil er niet uiuiuit! :)
Je kunt wel bakker worden!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146834066
Hier ook een goede nacht. Kleine melbatoast is om 22 u gaan slapen (wij om 24u), toen voeden van 2.15 tot 3 en van 6.15 tot 7. Nu weer bezig sinds 9.15. Keurig ritme voor een manneke van morgen vier weken oud pas!
Kwak
pi_146834080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

Dat valt heul wel mee :P
Etentjes, dates, wandelingen, concerten! Leuk druk *)
pi_146834108
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Normaal als je om 0u wakker bent moeten we er vanuit gaan dat je aan t werk bent .
Gewow'd?
wow & vakantie, dan ga ik toch wat later naar bed blijkbaar 8-) Maar normaal lig ik er best vroeg in omdat ik veel slaap nodig heb. En heel stom, dan doe ik dat vaak ook op dagen dat ik de volgende dag zou kunnen uitslapen/
pi_146834130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
Hier ook een goede nacht. Kleine melbatoast is om 22 u gaan slapen (wij om 24u), toen voeden van 2.15 tot 3 en van 6.15 tot 7. Nu weer bezig sinds 9.15. Keurig ritme voor een manneke van morgen vier weken oud pas!
Ik heb geen idee wat normaal is, maar ken genoeg mensen die klaagden dat ze bijna geen slaap kregen vlak na de geboorte van het nageslacht, dus wat dat betreft ^O^ voor melba.
  donderdag 20 november 2014 @ 09:36:30 #245
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_146834144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat voor statistiek moet je doen?
Voor vandaag staat lineaire regressie, steekproeven en normaalverdeling op programma
  donderdag 20 november 2014 @ 09:37:01 #246
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_146834151
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik word meestal wakker van lief als die om 5:45 opstaat. Ik hoor z'n wekker en zachtjes opstaan is niet echt z'n sterkste kant. :') Meestal val ik vrij snel weer in slaap als ie de slaapkamer uit is.

Vandaag van 1 tot 9 geslapen en nu ben ik eruit en voel ik me niet zo jofel. Al een paar dagen niet, maar het wordt iedere dag ietsje erger. Buikpijn. ;(
Bah, weet je waar het vandaan komt?
pi_146834187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Etentjes, dates, wandelingen, concerten! Leuk druk *)
Probeer het wel een beetje te beperken hoor. Merk dat ik toch meer rust nodig heb :') Iets met korte lontjes en zo :P
pi_146834221
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:37 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Bah, weet je waar het vandaan komt?
Ik denk het wel. Mijn lijf vond het tijd voor een stopweek, die heb ik nu ook ingelast, dus het zal de komende dagen eerst nog erger worden. :')
Daarna is het als het goed is wel weer over. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146834327
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat normaal is, maar ken genoeg mensen die klaagden dat ze bijna geen slaap kregen vlak na de geboorte van het nageslacht, dus wat dat betreft ^O^ voor melba.
Hij komt elke vier uur (soms drie uur ergens tussendoor) om eten en er is eigenlijk maar 1 nachtvoeding (die van 6 uur is gewoon ochtend).

Doet ie eigenlijk al sinds hij er is, en soms slaapt hij ineens vijf of zes uur door.

Aangezien er ook babies zijn die elke anderhalf uur willen eten s nachts ben ik vrij blij ja :+

In ruil daarvoor hangt hij wel van 15u s middags tot we hem om 21/22/23 u in slaap krijgen non stop bijna aan me te drinken ;) ik zie de nacht dus maar als beloning voor de avond.
Kwak
pi_146834494
Ik wordt echt geschift van die lui in India waar we mee moeten werken. Ze kunnen geen Engels (het lijkt alsof ze het vloeiend spreken/schrijven, maar begrijpen wat ze zeggen of wat je zegt doen ze niet; aangezien voor hun Engels ook de enige gemeenschappelijke taal onderling is, levert dat dus flinke chaos op).

Zo had ik eerder deze week een verzoek tot het aanpassen van een distributielijst voor email, de mensen die er in stonden wilde graag dat dit een shared mailbox zou worden. Daarvoor moeten we de lijst verwijderen, een mailbox aanmaken, en de users die op de lijst stonden rechten geven op de mailbox.

Prima, alleen stond de lijst in een andere regio (UK) en daar heb ik geen rechten op. Incident naar Regional verplaatst, en toen werd hij opgepakt door onze outsource-vrienden in Bangalore.

Dag later een mailtje van mijn grootste vriendin daar. "The user you want added to the distribution list is already on the list, can we close the incident?" :{

Uitgelegd dat het gaat om een verandering van distributielijst naar mailbox, en dat het incident dus niet gesloten kan worden en dat het logisch is dat de users al op de lijst staan.

"I can not create the mailbox, a distributionlist with the same name already exists! Please ask user for an alternative name" ;( :{

Nogmaals het probleem uitgelegd, en toen kreeg ik hem weer terug met "As the name already exists, shall we call it naamvandemailbox1 instead?".

Om gestoord van te worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')