Dit vind ik ook. Als ik een andere mening heb durf ik dat eigenlijk niet eens meer te zeggen anders word ik afgebrand.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:45 schreef minilot het volgende:
en-x- vanuit de keuken. Laat eten vandaag, werk liep een tikkeltje uit..
Eigen schuld.
[..]
Goed dat je dit zo specifiek benoemt, want dat is momenteel inderdaad wel een beetje aan de gang in de SC.![]()
?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:05 schreef golfer het volgende:
Z80 heeft nog wel z'n baan na wat lekkage-verhalen over z'n organisatie in de publiciteit vandaag?
DM-etjequote:Op woensdag 19 november 2014 21:48 schreef z80 het volgende:
[..]
?
vandaag nog geen nieuws of internet gezien. eerst met me kop in een serverruimte gehangen om de nodige ellende weer aan de gang te krijgen en vervolgens een vergadering.
it wasn't myquote:
Volgens mij is er niemand afgebrand hier.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit vind ik ook. Als ik een andere mening heb durf ik dat eigenlijk niet eens meer te zeggen anders word ik afgebrand.
Chocolade is zo'n beetje het meest onverantwoorde, qua slavernij, in de supermarkt. Vooral omdat de oorsprong van cacao zo onwijs moeilijk is na te gaan.quote:Verder hetzelfde als Pee. Ik ben ook niet bewust fairtrade bezig. Heb wel dingen daarvan in huis maar denk daar bijna niet bij na. Chocola heeft trouwens tegenwoordig toch altijd wel een keurmerk?
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zie die toon altijd maar als oprecht idealisme en enthousiasme (op welk gebied dan ook, politiek of culinair). Ben ook niet altijd van dezelfde gedachtengang, maar ik vind juist dat er opvallend beschaafd gepraat wordt over soms vrij explosieve onderwerpen.
Als je afgebrand wilt worden ben je toch beter te gast in andere subfora of op twitter volgens mij
Ditquote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zie die toon altijd maar als oprecht idealisme en enthousiasme (op welk gebied dan ook, politiek of culinair). Ben ook niet altijd van dezelfde gedachtengang, maar ik vind juist dat er opvallend beschaafd gepraat wordt over soms vrij explosieve onderwerpen.
Als je afgebrand wilt worden ben je toch beter te gast in andere subfora of op twitter volgens mij
Oe lekker!!!quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef AnneX het volgende:
Cul wise...vanavond had ik een marokaanse kookworkshop.
Foute planning van mij, want nu miste ik het leren van een nieuw liedje the Mirror man van Michael J.
Zong jij dat ook niet, Bloes?
Wij maakten in groepjes de diverse gerechten klaar.
Een wortel/ sinasappelsoep met twee oliën.
Een tussenhapje Briouads, gevuld met geitenkaas/ pistachenootjes/ walnotenolie en met lamsgehakt/ harissa/ paprika.
Een tajine kip met verse vijgen, met couscous.
En verse marokaanse muntthee ( met 8 klonten suiker in de pot.![]()
Heel smakelijk allemaal en gezamenlijk opgegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |