Officieel in de eigen store ja, maar gejailbreakte Iphones en Ipads kunnen al jaren ScummVM spelen. Zie hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef Gehenna het volgende:
Sinds kort over van iPhone naar Android, goede keuze, want die laatste heeft welScummVM
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:41 schreef Gehenna het volgende:
Sinds kort over van iPhone naar Android, goede keuze, want die laatste heeft welScummVM
Als testje Day of the Tentacle er op gezet, maar dat werkt perfect!En het was inmiddels zolang geleden dat ik 'm gespeeld heb, dat ik de meeste puzzels alweer vergeten was. En in no-time was ik weer verslaafd aan het spel
Ik zou een volledig lek OS niet gaan gebruiken puur om wat oude spellen op te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
http://tweakers.net/revie(...)amework-android.htmlA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Wat eind van de week wordt gepatched in de youtube app. En daarna nog middels een OTA update op OS niveau.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou een volledig lek OS niet gaan gebruiken puur om wat oude spellen op te spelen.
http://tweakers.net/revie(...)amework-android.html
Bij een paar toestellen, de rest kan het schudden met 500+ verschillende modellenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat eind van de week wordt gepatched in de youtube app. En daarna nog middels een OTA update op OS niveau.
laatste offtopic danquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij een paar toestellen, de rest kan het schudden met 500+ verschillende modellenMaar goed, totaal offtopic uiteraard.
ScummVM is cool idd verder. Maar dat draait echt bijna overal wel op, dat is wel weer grappig.
Ja weet ik, maar dat jailbreaken dat doe ik niet snel met die dure krengenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Officieel in de eigen store ja, maar gejailbreakte Iphones en Ipads kunnen al jaren ScummVM spelen. Zie hier.
Overdrijven is ook een vak zeg.. Een bug != volledig lek. Ik draai een kale Android 5.1, dus die is binnen no-time gepatched.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou een volledig lek OS niet gaan gebruiken puur om wat oude spellen op te spelen.
http://tweakers.net/revie(...)amework-android.html
Ik heb het draaien op een oude Nintendo DS (nee, geen lite, echt de 1e generatie) en een oud NavMan N20 navigatiesysteem (Windows CE 5). Ziet heel bizar uit Monkey Island 1 spelen op ouwe zooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
ScummVM is cool idd verder. Maar dat draait echt bijna overal wel op, dat is wel weer grappig.
Nou ja, MI is zelf niet de jongste meer, maar ik heb het idd draaiend (gehad) op Palms, andere PDA's, GCW Zero, Dingoo etc etc etcquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb het draaien op een oude Nintendo DS (nee, geen lite, echt de 1e generatie) en een oud NavMan N20 navigatiesysteem (Windows CE 5). Ziet heel bizar uit Monkey Island 1 spelen op ouwe zooi.
quote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb zo'n zin in dit spel: http://blog.thimbleweedpark.com/sprintastichet ziet er gewoon erg goed uit en ik vertrouw ron wel om met een goed verhaal te komen. Vond the cave ook erg geslaagd.
godverquote:We just finished our first sprint. I know what you're thinking: "Don't you have a game to finish? Why are you out doing track and field? Worst Kickstarter ever!"
Wat een tof spel, lang geleden dat ik echt gniffelend achter de computer zatquote:Op woensdag 2 december 2015 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kreeg vandaag de key voor deel 1 van bertram fiddle. Volgende week eens proberen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee, jij dan!
Welke text based. Ik doe er nog wel eens een maar ik krijg altijd ruzie met de parser, je moet toch te vaak precies het woord typen dat ze willen horen.quote:Op donderdag 10 december 2015 04:25 schreef Beathoven het volgende:
Mn eerste adventure was een text-based spel op de C64 zonder enige grafische elementen. Dat heeft het goed gedaan voor m'n Engels.
Mn laatste tot zover was Broken Sword op mn iPhone ergens rond 2009. Was mooi voor in de trein.
Op mijn mobiel heb ik wel een paar fantastisch text-based adventures gespeelt trouwensquote:Op donderdag 10 december 2015 09:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke text based. Ik doe er nog wel eens een maar ik krijg altijd ruzie met de parser, je moet toch te vaak precies het woord typen dat ze willen horen.
Eigenlijk zou dat met huidige technieken een stuk beter moeten kunnen, maarja wie verteld google dat ze met hun siri technologie best een toffe text based of speech based adventure kunnen maken
Ik weet de naam niet meer. Het begon met een situatiebeschrijving en dan kon je aangeven welke kant hij op moest gaan of welke handeling hij moest verrichten. Het begon ergens in een bos volgens mij en de handeling moest niet te moeilijk beschreven worden idd.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke text based. Ik doe er nog wel eens een maar ik krijg altijd ruzie met de parser, je moet toch te vaak precies het woord typen dat ze willen horen.
Goed ideequote:Eigenlijk zou dat met huidige technieken een stuk beter moeten kunnen, maarja wie verteld google dat ze met hun siri technologie best een toffe text based of speech based adventure kunnen maken
Zork?quote:Op donderdag 10 december 2015 12:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer. Het begon met een situatiebeschrijving en dan kon je aangeven welke kant hij op moest gaan of welke handeling hij moest verrichten. Het begon ergens in een bos volgens mij en de handeling moest niet te moeilijk beschreven worden idd.
Het huis stond aan de rand van een bosquote:West of House
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door.
There is a small mailbox here.
>open mailbox
Opening the small mailbox reveals a leaflet.
>read leaflet
(Taken)
"WELCOME TO ZORK!
Die wil ik nog wel een keer proberen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Kwa tekst adventures vind ik bureaucracy van douglas adams toch wel erg briliant. Een compleet frustrerend onmogelijk spel waarin je een adreswijziging door moet geven aan de bank. Op een gegeven moment ben je met llama's aan het zeulen, creditcards aan het verwisselen etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |