Hee buschauffeurquote:Op woensdag 19 november 2014 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu werken de quote en edit knoppen en de icoontjes niet meer door erop te klikken..
Goed bezig Danny
Cherryquote:
Solquote:
Dat lijkt me zo relaxedquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is het ook.quote:
Die worden eerder gek van de bouwvakkers en hun herrie.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buren vinden het volgens mij iets minder
En vooral best een privilege denk ik, niet iedereen kan zomaar thuis werken.quote:
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.quote:
Ow dat heb ik ook hoor, maar het is wel fijn als je zoals nu een afspraak hebt en je dan geen uren hoeft op te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Ik ken hetquote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Heyquote:
En niet eng.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben altijd thuis althans, veel. Maar mijn wereldje is verre van klein.
Hoe weet jij nou dat het niet eng is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoe was de film?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn FoBo lurkerquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het niet eng is..
Ik ben soms heel gevaarlijk hoor
Dat moet ik nog een keer meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog lekker kunnen slapen vannachtquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Was het zo heftig op tc?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog lekker kunnen slapen vannacht
Thuis kan je m ongegeneerd in de hand nemenquote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Californium het volgende:
ik heb weer eens heeeel diep geslapen
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thuis kan je m ongegeneerd in de hand nemen
Heb ik ook wel eens. En dan kan ik me niet herinneren dat ik m uit heb gezetquote:Op woensdag 19 november 2014 11:23 schreef Californium het volgende:
Whut
Hele verhaaltje weg
Maar heel diep slapen is niet leuk want ik zet mijn wekker uit in een soort van waas; waardoor ik laat op mijn werk kom en ik word helemaal moe en stijf wakker.
Is fijn als het eens gebeurd en je kan uitslapen maar na 4 weken is het wel goed geweest.
Dat ook. Afhankelijk per dag…. En vermenigvuldigd u dat met ongeveer 30 dagen en dan wordt het heel irritant!quote:Op woensdag 19 november 2014 11:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. En dan kan ik me niet herinneren dat ik m uit heb gezet
Mijn probleem is dat ik wakker wordt van de wekker en met elk contact met mijn bed meteen weer in slaap val. Ik heb 4 wekkers gezet vanmorgen, ben net weer wakker geworden. Ik moest zoveel doenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ook. Afhankelijk per dag…. En vermenigvuldigd u dat met ongeveer 30 dagen en dan wordt het heel irritant!
Ding is dat ik dat vanmorgen wel deed, geen idee waarom. De logica is ver te zoekenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:52 schreef rival het volgende:
Wekker verder van het bed zetten en op een tijd dat je er ook meteen uit moet.
Dan sta je al naast je bed en heb je geen tijd meer om er weer in te gaan liggen.
Goed! Wel wat minder spanning dan de eerste delen vond ik, dus misschien hadden ze het laatste boek toch ook beter in een keer kunnen doen. Maar alsnog wel tof hoor.quote:
Welke film? Mocking Jay?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed! Wel wat minder spanning dan de eerste delen vond ik, dus misschien hadden ze het laatste boek toch ook beter in een keer kunnen doen. Maar alsnog wel tof hoor.
Lost het probleem niet op. Maakt het zelfs erger. Gister tegen mijn lichaam in opgestaan. Hele dag hoofdpijn gehad en ik was geen klap waard.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:52 schreef rival het volgende:
Wekker verder van het bed zetten en op een tijd dat je er ook meteen uit moet.
Dan sta je al naast je bed en heb je geen tijd meer om er weer in te gaan liggen.
Thanks budquote:
Gewoon proberenquote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
Net terug van een uitzendbureau ronde. Werd wel teruggebeld door Randstad die een nieuwe afdeling aan het opzetten waren, plus een vacature voor Juridisch Medewerker. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze, dus ik ga lock 'n load doen zien of ik wat raak
Nou dat wordt even niet fappen danquote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef aeque het volgende:
500 ml bloed minder, maar ik leef nog.
Met mijn lengte gaat daar toch al niet zoveel bloed heen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat wordt even niet fappen dan
En hoe vond je mijn foto's?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef Californium het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik wel in KPD kan! Dus heb daar inmiddels wat dingen bekeken enzo![]()
En nu en nu en nu?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef Californium het volgende:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik wel in KPD kan! Dus heb daar inmiddels wat dingen bekeken enzo![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef Californium het volgende:
Nu hoef je zelf niet meer te sturen.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu hoef je zelf niet meer te sturen.
Voor niks m'n nummer gegevenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu hoef je zelf niet meer te sturen.
Dat is nooit voor niets faxquote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor niks m'n nummer gegeven![]()
Ik wilde nog wel wat spanning opbouwen enzo
Waarom heb ik jou nummer niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thanks man! Ondanks alle tegenslagen weiger ik dat ook gewoon. Obstakels zijn er om te overwinnen, en het kan altijd nog een keer hard tegenvallen. Maar voor nu is er een klein beetje positief nieuws, en ik neem het van hartequote:Op woensdag 19 november 2014 14:45 schreef artelligence het volgende:
Lekker bezig Thijs! Respect dat je niet bij de pakken neer gaat zitten. Ik heb zo'n klote periode na mijn opleiding gekend. En heel lang ook... De aanhouder wint!
Het is niet toevallig ONZ hé?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:56 schreef Californium het volgende:
If that's the case I'd rather see no boobs at allquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zet even 220 op je tepels!quote:Op woensdag 19 november 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Programmeren ambieer ik zelf ook niet, maar als je het niet snapt moet je beginnen met wat simpelere voorbeelden. Waar loop je op vast?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik loop met een vak nu een week achter en ik snap niks van het programmeren
Moed-> schoenen. Morgen de leraar maar claimen en aan de bel trekken dat het zo niet goed gaat
Dit is echt basis, maar ik heb dus een programmaatje die met bepaalde if/else statements een ledje laat knipperen via een Arduino. Check. Maar nu moet via de seriele communicatie de stats of het lampje aan of uit staat terugsturen naar mijn computer. Er was een simpel voor beeld dat als je een 1 invoert, je "on" terugkrijgt. Dat handmatige lukt, maar dat heb ik volledig uitgetypt uit een voorbeeld.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Programmeren ambieer ik zelf ook niet, maar als je het niet snapt moet je beginnen met wat simpelere voorbeelden. Waar loop je op vast?
Raadpleeg je docent in ieder geval. En wellicht kan je het voorbeeld zo omprogrammeren dat het werkt op je eerste programma? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is echt basis, maar ik heb dus een programmaatje die met bepaalde if/else statements een ledje laat knipperen via een Arduino. Check. Maar nu moet via de seriele communicatie de stats of het lampje aan of uit staat terugsturen naar mijn computer. Er was een simpel voor beeld dat als je een 1 invoert, je "on" terugkrijgt. Dat handmatige lukt, maar dat heb ik volledig uitgetypt uit een voorbeeld.
Nu moet ik dat toepassen op dat eerste programmaatje maar ik snap het niet... Dat was les 2/3 van week 1. Morgen les 2/3 van week twee.
Er is nog geen man overboord, maar als ik nu niet hulp zoek wordt het verschil groter
Ik moet bepaalde technieken van het voorbeeld implementeren in het eerste ontwerp. Maarja, docent en misschien medeleerlingen. Nog geen man overboordquote:Op woensdag 19 november 2014 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Raadpleeg je docent in ieder geval. En wellicht kan je het voorbeeld zo omprogrammeren dat het werkt op je eerste programma? Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben geen vrouw, maar bij mijn ex nooit verschil gemerkt nadat ze gestopt was. Ook al had ze al niet zo veel..quote:Op woensdag 19 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraagje voor de vrouwen.
Als je de pil slikt en je borsten worden daardoor groter/voller, blijven ze dat dan ook als je weer stopt met de pil? Of is het grotendeels vocht wat je dan toch weer kwijtraakt?
Ik ken iemand die gestopt is en behoorlijk is afgevallen, wat volgens haar daardoor kwam.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar bij mijn ex nooit verschil gemerkt nadat ze gestopt was. Ook al had ze al niet zo veel..
Ik ben al thuis!quote:
Fixed.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraagje voor de vrouwen en mededeling voor de mannen.
Als je de pil slikt en je borsten worden daardoor groter/voller, blijven ze dat dan ook als je weer stopt met de pil? Of is het grotendeels vocht wat je dan toch weer kwijtraakt?
Mehquote:
Je komt eerst 20 kilo aanquote:Op woensdag 19 november 2014 16:45 schreef artelligence het volgende:
Dan begin ik ook maar aan de pil om vervolgens te stoppen! 13 kg kwijt zou mooi zijn zonder er echt iets voor te hoeven doen.
Mjahquote:
Elk voordeel heeft z'n nadeel.quote:
Samequote:
Mijn ex kon niet veel afvallen.. Mijn opa noemde haar ook altijd Olijfje (naar het liefje van Popeye) omdat hij haar naam niet kon onthouden of uitsprekenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gestopt is en behoorlijk is afgevallen, wat volgens haar daardoor kwam.
Olijfje was dan ook een pratende plank... oh wacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Same
Al mag ik vannacht nog even..
[..]
Mijn ex kon niet veel afvallen.. Mijn opa noemde haar ook altijd Olijfje (naar het liefje van Popeye) omdat hij haar naam niet kon onthouden of uitspreken
Ex, 8 jaar geleden alweer of langer.. I'm over herquote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Olijfje was dan ook een pratende plank... oh wacht.
Sorry
Gooi jezelf van 't dak/balkon/trap.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef Solique het volgende:
Ik stop maar gewoon met eten, val ik misschien eindelijk eens wat af
Good thinking!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ex, 8 jaar geleden alweer of langer.. I'm over her
Van je stokjequote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef Solique het volgende:
Ik stop maar gewoon met eten, val ik misschien eindelijk eens wat af
Ik weet nieteens meer wat ik toen in haar zagquote:Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Good thinking!
[..]
Van je stokje
Ik had er geen last van, maar anderen zeggen dat je ervan aankomtquote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, gewoon niet toegeven aan het schransimpuls.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
...............................
[ afbeelding ]
Hmm okay. Want ze lijken wel iets voller, maar dat kan ook gewoon wishful thinking zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar bij mijn ex nooit verschil gemerkt nadat ze gestopt was. Ook al had ze al niet zo veel..
Seems legitquote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
En om helemaal zeker te zijn voor het zingen de kerk uit gaanquote:
Klopt, staat ook bij de bijwerkingen. Ik weet dan nooit goed of het komt door meer eetlust of omdat je vocht vasthoudt... ik hoop dat eerste.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er geen last van, maar anderen zeggen dat je ervan aankomt
Is alleen maar goed toch? Dat eerste dan he. Dat ze voller lijken. Maar moet niet ten koste gaan van je fysieke gesteldheid. Dus die bijwerkingen (als die van deze pil komen) zou ik liever kwijt zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm okay. Want ze lijken wel iets voller, maar dat kan ook gewoon wishful thinking zijn.
En wellicht dat ik over een tijdje weer stop/overstap aangezien deze te veel bijwerkingen heeft.
En het was succesvol dus.quote:
Je keek er zo doorheen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nieteens meer wat ik toen in haar zag
En daarom moet er eigenlijk een regeling komen zodat we minder van dit soort ouders krijgenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm okay. Want ze lijken wel iets voller, maar dat kan ook gewoon wishful thinking zijn.
En wellicht dat ik over een tijdje weer stop/overstap aangezien deze te veel bijwerkingen heeft.
Met terugwerkende kracht invoerenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je keek er zo doorheen.
[..]
En daarom moet er eigenlijk een regeling komen zodat we minder van dit soort ouders krijgen
Gewoon gratis rubbers uitdelen, schijnt ook al te helpen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht invoeren
Niet genoeg, niet genoegquote:Op woensdag 19 november 2014 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon gratis rubbers uitdelen, schijnt ook al te helpen.
Ethinylestradiol/Levenorgestrel. Schijnt hetzelfde te zijn, alleen dan een b-merk.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je?
Ex slikte Microgynon 30 oid..
Na 3 maanden moet het over zijn... maar weet niet of ik dat trek.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is alleen maar goed toch? Dat eerste dan he. Dat ze voller lijken. Maar moet niet ten koste gaan van je fysieke gesteldheid. Dus die bijwerkingen (als die van deze pil komen) zou ik liever kwijt zijn.
Is goedkoper waarschijnlijk, je kunt wel om microgynon vragen maar die is duurder. Ik heb hem ook aangevraagd, ik had steeds een ander merk.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ethinylestradiol/Levenorgestrel. Schijnt hetzelfde te zijn, alleen dan een b-merk.Ik zou namelijk dezelfde krijgen als die van je ex, maar kreeg deze mee.
Altijd de goedkoper rommel eerst meegevenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ethinylestradiol/Levenorgestrel. Schijnt hetzelfde te zijn, alleen dan een b-merk.Ik zou namelijk dezelfde krijgen als die van je ex, maar kreeg deze mee.
De frontpage is altijd al naar. Vooral zijn users.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind de Frontpage naar geworden
Heeft Fok! een Frontpage dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor hen maakt het niet uit, het wordt toch niet vergoed...quote:Op woensdag 19 november 2014 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd de goedkoper rommel eerst meegeven
Mjah, dat weet ik dus niet in hoeverre het verschilt of hetzelfde is..
Dat wel ja. Ik zag het via het forumgedeelte wanneer je op frontpage blijft hangen met je muis.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, anticonceptie wordt niet meer vergoed he?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor hen maakt het niet uit, het wordt toch niet vergoed...
Ik kan hem niet vinden?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:28 schreef xFriendx het volgende:
Ah, artikel over sexting op de frontpage en dankzij dit topic geleerd wat het is. Toch nog ergens goed voor, dit topic![]()
Klinkt wel heel erg. Weet je zeker dat je dat nog 3 maanden moet blijven doen? Misschien kun je beter een lichtere pil nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na 3 maanden moet het over zijn... maar weet niet of ik dat trek.
Interesse tonen? Is niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:01 schreef twi het volgende:
En the fuck, waarom weet je welke pil je ex slikte, Joof?
Dat is niet zo moeilijk toch die doosjes liggen vaak overal en de pil naast het bed of zoquote:Op woensdag 19 november 2014 18:01 schreef twi het volgende:
http://www.gewoon-nieuws.(...)e-is-2/#.VGzQZfmG-Cmquote:Als jij, of iemand die je kent, een kind heeft dat gediagnosticeerd is met ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder), is de kans groot dat het eigenlijk prima gaat met het kind. Dat is wat de “bedenker” van ADHD, Leon Eisenberg, vermoedelijk zou zeggen als hij nog in leven was. Op zijn sterfbed, gaf deze psychiater en autisme pionier toe dat ADHD in feite een “fictieve ziekte” is
Klinkt als een broodje aap... valt ook niet meer te controleren. Komt goed uit natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.gewoon-nieuws.(...)e-is-2/#.VGzQZfmG-Cm
Zou dit echt zijn? Klinkt een beetje als een conspiracy theory.
Modeziekte betekent niet dat er geen mensen zijn die er wel degelijk last van hebben. Je zou het als menselijke variabiliteit kunnen zien natuurlijk, maar dat is met alles. Wanneer spreek je van een ziekte en wanneer niet? Sommigen zullen er last van ondervinden, anderen hebben er juist profeit van binnen hun specifieke beroepsveld.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:21 schreef Elan het volgende:
ADHD is duidelijk een modeziekte
Vroeger was zo\n kind gewoon 'druk'
Maatschappij met zijn labels altijd
Als je dat niet weet, hoe kun je dan haar medicijnen/pillen/andere medicatieshit ophalen als je langs de apotheek oid komt op weg van je werk naar huis?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:01 schreef twi het volgende:
Zo raar is het toch niet om te weten wat je vriend(in) voor medicatie slikt. Ik weet ook wat mijn vriendin sliktquote:Op woensdag 19 november 2014 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, hoe kun je dan haar medicijnen/pillen/andere medicatieshit ophalen als je langs de apotheek oid komt op weg van je werk naar huis?
Jofu, you sneaky drugs runner you.....quote:Op woensdag 19 november 2014 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, hoe kun je dan haar medicijnen/pillen/andere medicatieshit ophalen als je langs de apotheek oid komt op weg van je werk naar huis?
Hallo, meneer de apotheker, ik kwam de medicijnen ophalen voor mevrouw Royco1.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is in geval van ADHD louter een verzinsel van de farmaceutische industrie.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Modeziekte betekent niet dat er geen mensen zijn die er wel degelijk last van hebben. Je zou het als menselijke variabiliteit kunnen zien natuurlijk, maar dat is met alles. Wanneer spreek je van een ziekte en wanneer niet? Sommigen zullen er last van ondervinden, anderen hebben er juist profeit van binnen hun specifieke beroepsveld.
Scherp gezienquote:
Dat dus..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet om te weten wat je vriend(in) voor medicatie slikt. Ik weet ook wat mijn vriendin slikt
Who, me?quote:Op woensdag 19 november 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jofu, you sneaky drugs runner you.....
Mijn eten en bier stond altijd klaar, en daarna werd er gedouchedquote:Op woensdag 19 november 2014 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, meneer de apotheker, ik kwam de medicijnen ophalen voor mevrouw Royco1.
Ach ja, ik had ze al klaar staan, ik pak ze even voor u.
Ok, bedankt meneer de apotheker.
10 minuten later.
Hey schat,
Hier, je medicijnen.
Wat eten we?
En waarom staat er geen pilsje klaar?
Dankje. Ik had eerst profijt, maar op het laatst veranderd.quote:
Lastig omdat feit wel gewoon met een ei is.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje. Ik had eerst profijt, maar op het laatst veranderd.ei/ij is echt een probleem bij mij.
Godver.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet om te weten wat je vriend(in) voor medicatie slikt. Ik weet ook wat mijn vriendin slikt
Inmiddels een beetje afgekoeld van gister?quote:
Dat andere ookquote:
Waar moest hij van afkoelen? Heb ik iets gemist toen ik wegging?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inmiddels een beetje afgekoeld van gister?
Van jouw heetheid.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar moest hij van afkoelen? Heb ik iets gemist toen ik wegging?
Oh sorry heb ik nog niet geantwoordquote:Op woensdag 19 november 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
Ik word genegeerd terwijl ik op een antwoord wacht. Struggles.
Nee, sorry. Ik weet hoe een stripje er uit ziet, als ik de opdracht krijg om een receptje te halen doe ik het ook met alle liefde, maar het boeit me werkelijk geen ene kut welk merk het is. Daar is geen millimeter persoonlijke desinteresse bij. Die interesse toon ik wel op andere manieren dan weten welke pil ze sliktquote:Op woensdag 19 november 2014 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Interesse tonen? Is niet moeilijk hoor.
Uh? ... Was ik heet danquote:Op woensdag 19 november 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inmiddels een beetje afgekoeld van gister?
Rood koppie.quote:
Je was gewoon verlegen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker voor de camIs de belichting zeg ik je
Hij was stiekem aan het fappen.quote:
Is al eens eerder in het nieuws geweest, maar hoe t nou zit..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
http://www.gewoon-nieuws.(...)e-is-2/#.VGzQZfmG-Cm
Zou dit echt zijn? Klinkt een beetje als een conspiracy theory.
Trek jij je zo heftig af dan?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 19:22 schreef Myraela het volgende:
Toen ik er 10 jaar geleden mee begon was het de microgynon 30 of iets. Nu is het hetzelfde met een andere naam, /care
Het werkt. Tenminste, dat hopen we dan maar.
Lijkt me geen kwaad te kunnen neequote:Op woensdag 19 november 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
Ik vind het altijd wel belangrijk om te weten wat je in je mik stopt.
Ik had iets vulgairs verwacht.quote:
FFFFFquote:Op woensdag 19 november 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FFF
Furieus Fappen met Faxie.
Wat ben je ook een ijquote:Op woensdag 19 november 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje. Ik had eerst profijt, maar op het laatst veranderd.ei/ij is echt een probleem bij mij.
Foksters? Wie in godsnaam?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
FFFFF
Furieus Fappende Faxie op Fruit Foksters
quote:
't Is verdomme geen speldenkussenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zit een spiraaltje ook nog steeds te overwegen.Ik vind het maar een eng ding.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik zit een spiraaltje ook nog steeds te overwegen.Ik vind het maar een eng ding.
Doe eens niet zo neidigquote:Op woensdag 19 november 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent zelf een ij.ij-kel.
Lekkere aardbij!quote:Op woensdag 19 november 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent zelf een ij.ij-kel.
Oei best welquote:Op woensdag 19 november 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snapte deze te laat.Ernstig.
Mein hemel.quote:
Daarvoor moet ze toch iets verder gaan dan m'n dei.quote:
Vind ik niet erg hoor mijsje.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor moet ze toch iets verder gaan dan m'n dei.
Ik ben gekomen. Door deze conversatie. Dat doe ik, zo rol kom ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarvoor moet ze toch iets verder gaan dan m'n dei.
Hij ziet eruit als een foute bokscoach haha. Wat een mafkees is het ook. En al die vrouwen die hem brieven schreven (en nog steeds). Nu zo'n jonge vriendin... Die vrouw zal ook wel niet sporen.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Charles Manson en vriendin.
Serieusquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Charles Manson en vriendin.
Mafkees? Full blown psychopath bedoel je?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een foute bokscoach haha. Wat een mafkees is het ook. En al die vrouwen die hem brieven schreven (en nog steeds). Nu zo'n jonge vriendin... Die vrouw zal ook wel niet sporen.
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 19 november 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mafkees? Full blown psychopath bedoel je?
Ow 't gaat interessant wordenquote:Op woensdag 19 november 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor mijsje.
Nee, zal ook wel zo'n labiel wicht zijn. Zag ook een foto van haar met kaalgeschoren hoofd en kruis op haar voorhoofd, net zoals zijn volgelingen deden tijdens het proces in jaren 70.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een foute bokscoach haha. Wat een mafkees is het ook. En al die vrouwen die hem brieven schreven (en nog steeds). Nu zo'n jonge vriendin... Die vrouw zal ook wel niet sporen.
quote:„Deze wetsvoorstel, uh dìt”
DEN HAAG -
Een wet die eisen stelt aan de taalkennis als voorwaarde voor het krijgen van bijstand, daar zijn Selcuk Öztürk en Tunahan Kuzu, sinds dinsdag in de Tweede Kamer als Groep Kuzu/Öztürk, helemaal tegen. Dat lieten ze weten ook.
De Groep vroeg meteen om hoofdelijke stemming over de wet. Kuzu legde ook een stemverklaring af, omdat hij de wet niet eerlijk vindt: „Daarom zullen wij tegen deze wetsvoorstel stemmen. Uh dìt.” Het voorstel werd niettemin met 105 stemmen aangenomen.
Öztürk en Kuzu werden vorige week uit de PvdA gezet nadat zij openlijk kritiek hadden geuit op het integratiebeleid van PvdA- minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken).
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ex-PvdA_ers__.html
Wat is deze?quote:Op woensdag 19 november 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]! Turken en aanwijzende voornaamwoorden & lidwoorden.
Beterquote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Zojuist vertrokken uit de shithole dat Rotterdam heet.
Weer geen minimeet?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Vrij logisch met zo'n kut club..quote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Wat deed je daar dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Verstandigquote:Op woensdag 19 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
Ligt er een spoor dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat deed je daar dan?
Kom je langs Putte op de terugweg?
Daar ligt niet eens een verharde weg.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt er een spoor dan?
Aannemende dat Samzz met de trein reist
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ligt niet eens een verharde weg.
Ik ben op weg naar Enschedequote:Op woensdag 19 november 2014 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat deed je daar dan?
Kom je langs Putte op de terugweg?
Een put ligt toch IN een verharde weg ?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus daarom moet faxie zo vaak zijn wagen poetsenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ow verdorie, da's de verkeerde kantquote:Op woensdag 19 november 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Enschede. En nee, Putte ligt niet op de route.
Vrouwen houden van een glimmende bolide tochquote:Op woensdag 19 november 2014 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus daarom moet faxie zo vaak zijn wagen poetsen
Ik zit in de trein, ik ga niet uitstappen hoor, het is mooiquote:
Heeft het gewerkt?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen houden van een glimmende bolide toch
Niet eens als ik je trakteer op koffie/thee/wijn/bier?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, ik ga niet uitstappen hoor, het is mooi.
Serieus, ik wilde "Inb4 dibs op je bips door Faxie" posten, maar dacht dat zelfs jij dat niet zou doen.quote:
Je kent me toch gekkiequote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus, ik wilde "Inb4 dibs op je bips door Faxie" posten, maar dacht dat zelfs jij dat niet zou doen.
Nee, ik wil graag voor middernacht thuis zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens als ik je trakteer op koffie/thee/wijn/bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Inolvidable het volgende:
Hallo!
In beforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dankuquote:
aanpoten dusquote:Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh kut. Volgende week 3 tentamens, ik hield rekening met 2.
yats, ben jij dit?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Graindelay het volgende:
Dat word nog even door leren! Succes alvast.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Inolvidable het volgende:
Hallo!
In voordatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:31 schreef Modus het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren #2
FF
Eindelijk weer ruimte om zijn flauwekul te spuien.
Meer verpakt als: "Voor jou zou dat geen probleem moeten zijn, toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Gekkie, dan had er toch gestaan "Ik geloof in je, want jij kunt alles!"
Whehe, Feer. Luv you.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer verpakt als: "Voor jou zou dat geen probleem moeten zijn, toch?"
Wowquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer verpakt als: "Voor jou zou dat geen probleem moeten zijn, toch?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diequote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
WowDan zal hij die hosselskills vast van mij hebben
Wat een bofkont die vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hey Modus, zullen we samen naar een metalconcert gaan?quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Modus, zullen we samen naar een metalconcert gaan?
Oei, pijnlijk dit.quote:
Neem mij neem mij neem mijquote:
Jij gaat met mij. Als je een gelukkige vrouw wilt worden.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij gaat met mij. Als je een gelukkige vrouw wilt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie hossel wel. Op dat wilt na.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hier kan niemand tegenop natuurlijk. Ik ga wat uitzoeken en schmink bestellen.quote:
Nah, ik wil er wel van genieten.quote:
Schmink? Is het black metal?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier kan niemand tegenop natuurlijk. Ik ga wat uitzoeken en schmink bestellen.
Sorry, ik wil je in de friendzone houden. Maar zal in het vervolg iets minder hard zijn.quote:
Je kan gewoon in je normale kloffie naar zo'n concert hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier kan niemand tegenop natuurlijk. Ik ga wat uitzoeken en schmink bestellen.
Oh, is dat black metal? Ja, als we het doen, moeten we het meteen hardcore doen, he.quote:
Hij nu ookquote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je in de friendzone houden. Maar zal in het vervolg iets minder hard zijn.
Wat zal Hep jelly zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, is dat black metal? Ja, als we het doen, moeten we het meteen hardcore doen, he.
Nee even serieus, ik wil welquote:Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, is dat black metal? Ja, als we het doen, moeten we het meteen hardcore doen, he.
Nee sorry, te laat.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je in de friendzone houden. Maar zal in het vervolg iets minder hard zijn.
rip vriendschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |