Hee buschauffeurquote:Op woensdag 19 november 2014 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu werken de quote en edit knoppen en de icoontjes niet meer door erop te klikken..
Goed bezig Danny
Cherryquote:
Solquote:
Dat lijkt me zo relaxedquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is het ook.quote:
Die worden eerder gek van de bouwvakkers en hun herrie.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buren vinden het volgens mij iets minder
En vooral best een privilege denk ik, niet iedereen kan zomaar thuis werken.quote:
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.quote:
Ow dat heb ik ook hoor, maar het is wel fijn als je zoals nu een afspraak hebt en je dan geen uren hoeft op te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Ik ken hetquote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Heyquote:
En niet eng.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben altijd thuis althans, veel. Maar mijn wereldje is verre van klein.
Hoe weet jij nou dat het niet eng is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |