Hee buschauffeurquote:Op woensdag 19 november 2014 09:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nu werken de quote en edit knoppen en de icoontjes niet meer door erop te klikken..
Goed bezig Danny
Cherryquote:
Solquote:
Dat lijkt me zo relaxedquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2014 09:47 schreef aeque het volgende:
Het voordeel van thuis werken: muziek keihard aan
Is het ook.quote:
Die worden eerder gek van de bouwvakkers en hun herrie.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buren vinden het volgens mij iets minder
En vooral best een privilege denk ik, niet iedereen kan zomaar thuis werken.quote:
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.quote:
Ow dat heb ik ook hoor, maar het is wel fijn als je zoals nu een afspraak hebt en je dan geen uren hoeft op te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Ik ken hetquote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij niet. Fijner om even ergens anders te zijn. Anders wordt je wereld best klein... al heb je dat natuurlijk zelf in de hand.
Heyquote:
En niet eng.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben altijd thuis althans, veel. Maar mijn wereldje is verre van klein.
Hoe weet jij nou dat het niet eng is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoe was de film?quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn FoBo lurkerquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het niet eng is..
Ik ben soms heel gevaarlijk hoor
Dat moet ik nog een keer meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog lekker kunnen slapen vannachtquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Was het zo heftig op tc?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog lekker kunnen slapen vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |