Geniet van die mooie kleine JMquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik de hele dag voor haar zorgen, dat is toch best bijzonder speciaal!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Ik stel voor om het klein beetje serieus te houden.
O ja, 40+ hier...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zatquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Wil jij ook mod worden Sas?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zat
Voel je hier thuis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Zo, ik heb even alle roddels over mij terug gelezen.
Wel schattig hoor, het is net een fanclub.
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat is die Sinterklaas toch aan het doen?
10x diep ademhalen en dan rustig uitblazen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat ik het wel snap.
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier wel hoorquote:
In de KLB is binnenkort een vacature.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er dan hier uberhaupt een vacature ? King begon er over, misschien dat ie meer weet..
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.
Cool .. Fijn om te horen ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier wel hoor.
Bij andere delen van het forum moet ik m'n masker opzetten en stoer doen. Dat hoeft hier niet.
edit return edit returnquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?
Daar kom ik bijna nooit ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de KLB is binnenkort een vacature.
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?
Wel heel makkelijk om het maar altijd op iemand af te schuiven die niet binnen 3 uur aan je deur kan staan ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
ik doe gewoon lekker blond en domquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
Ok daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.
wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Diep in je ziel ... trap je hem keihard in zn kloten ..
Doet dat pijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
Welterusten, ik hars altijd.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
hou daar eens mee opquote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef sig000 het volgende:
Vlieland zal nooit meer hetzelfde zijn daarna.
Tot Harlingen geen probleem.. Sas woont op 100 meter of zo van de haven... EN de Postman heeft een postauto volgens mij ..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
Is het erg lastig om de auto mee te nemen?
Sorry,quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
hou daar eens mee op![]()
ik woon op Texel
Lucky you ... Maar denk dat de meesten hier ook gaan pittenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is helaas voor mij niet permanent genoeg. Gelukkig wordt dit vergoed door mijn verzekering.
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, mengpaneel, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot Harlingen geen probleem.. Sas woont op 100 meter of zo van de haven... EN de Postman heeft een postauto volgens mij ..
Allemaal in de Simca 1000 uiteraard!quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef sig000 het volgende:
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal in de Simca 1000 uiteraard!
Een Peugeot Break heb ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, mengpaneel, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.
Ik regel wel een festivalletje daar ergens.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
as is verbrande turfquote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..
Vanaf volgend jaar een Blues festival hier in de buurt (Grolloo). Draai je dat soort meuk ook?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef sig000 het volgende:
Ik regel wel een festivalletje daar ergens.
Cuby ?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar een Blues festival hier in de buurt (Grolloo). Draai je dat soort meuk ook?
Blues is tof.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt idd een jaarlijks blues-festival ter herinnering aan Muskee ja.
Kan iets groots worden... Broodje erbij vanuit de schuurquote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt idd een jaarlijks blues-festival ter herinnering aan Muskee ja.
NL blues schat ik niet echt hoog in.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muskee niet. Dat was een grote lul.
Er waren daar wel wat strubbelingen toen ... weet de details niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muskee niet. Dat was een grote lul.
ja, min of meerquote:Op woensdag 19 november 2014 08:22 schreef sig000 het volgende:
Heb je de platenspeler ook in de kliko gedonderd Treehut?
ik weet niet meer preciesquote:Op woensdag 19 november 2014 08:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo min of meer? je hebt 'm naar de kringloop gebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dank u!!quote:
Hoe draai je je LP's en singles dan als je geen platenspeler meer hebt?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:49 schreef Treehut362 het volgende:
Ik had er een soort kunstwerk van gemaakt geloof ik ik weet niet meer precies maar zonder platenspeler gaat ook heel goed:
cassettes, radio mp3 en nu dus internet...
Ik vermoed dat TH nog wel ergens een speldenkussen heeft liggen...quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe draai je je LP's en singles dan als je geen platenspeler meer hebt?
Die heeft ie in de kliko gedonderd.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon ruilen tegen een jacht van 3 ton en gaan daarop gaan liggen met je reet in de zon.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:20 schreef sig000 het volgende:
Ik zit steeds te rekenen hoeveel die 2000 lp's waard zijn inmiddels
Er zitten maffe dingen tussen.
Met mijn reet in de zon lukt wel, zo'n jacht is niks voor mij, dan liever een 500 PK Pick-Up.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon ruilen tegen een jacht van 3 ton en gaan daarop gaan liggen met je reet in de zon.
En ben je er ook al achter waarom?quote:
lekker punkquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik heb geen singles en LP's meer hoogstens als siervoorwerpquote:Op woensdag 19 november 2014 08:22 schreef sig000 het volgende:
Heb je de platenspeler ook in de kliko gedonderd Treehut?
Keine ahnung. Wat heeft hij tegen Karina gezegd in dat DWDD-topic? Dat volg ik namelijk niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:40 schreef Deisyy het volgende:
En ben je er ook al achter waarom?
Toch niet om die post in DWDD tegen Karina?
twitter:SheuDeReusG twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:46:55Een nigga moet echt zwarte piet door zijn kop schieten voordat Nederlander begrijpen zp niet van deze tijd is reageer retweet
hoofdquote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef Kingstown het volgende:
Even een gezellig tweetje tussendoor. Is er trouwens iemand hier die aan twitter doet buiten TH?twitter:SheuDeReusG twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:46:55Een nigga moet echt zwarte piet door zijn kop schieten voordat Nederlander begrijpen zp niet van deze tijd is reageer retweet
Ik volg dat topic ook niet, maar ik volgde even de link met tong's pohi die jij postte.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine ahnung. Wat heeft hij tegen Karina gezegd in dat DWDD-topic? Dat volg ik namelijk niet.
Dat is jouw afdeling.
We moeten toch eens goede afspraken gaan maken over wie wat covered, zodat we altijd op de hoogte zijn en niet achter de feiten aanlopen, maar ik ken wel wat mensen (chufi-modus) die daar wel posten, dus ik zal mijn voelsprieten eens uit gaan steken.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik volg dat topic ook niet, maar ik volgde even de link met tong's pohi die jij postte.
TV / [DWDD #951] Perziksap
Dit is alles, maar misschien is er het e.e.e.a. weg gehaald, ik ben nog geen mod dus kan geen verwijderde posts zien.
Ik heb wat Twitter-accounts, maar het is maanden geleden dat ik er gebruik van gemaakt heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef Kingstown het volgende:
Even een gezellig tweetje tussendoor. Is er trouwens iemand hier die aan twitter doet buiten TH?twitter:SheuDeReusG twitterde op woensdag 19-11-2014 om 10:46:55Een nigga moet echt zwarte piet door zijn kop schieten voordat Nederlander begrijpen zp niet van deze tijd is reageer retweet
doe liefquote:Op woensdag 19 november 2014 13:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flikker een eind op met die kut smilies.
Ik ben hartstikke liefquote:
nu even niet, ik ben bij mijn kleindochterquote:
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakelijk, hobby en privé houd ik gescheiden...quote:Op woensdag 19 november 2014 13:45 schreef just me het volgende:
Waarom zou je meerdere twitter-accounts hebben? Ik heb er één en dat is genoeg voor mij.
Word je daar niet ietwat schizofreen van?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zakelijk, hobby en privé houd ik gescheiden...
Ik ben niet zo belangrijkquote:Op woensdag 19 november 2014 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zakelijk, hobby en privé houd ik gescheiden...
quote:
Ik ook niet, maar ik wil sommige zaken gemakshalve graag gescheiden houden.quote:
waar tweet jij dan zoal over ? Ik heb niets bijzonders te vermelden dus ik lees meer dan dat ik tweetquote:Op woensdag 19 november 2014 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil sommige zaken gemakshalve graag gescheiden houden.
Qua 'volgers' is dat ook wel zo makkelijk, het ene account tweet/leest over dit en het andere over dat...
Zoals ik al zei doe ik dat nu nauwelijks nog, maar voorheen waren dat Ajax en whisky qua hobby's, prive over koetjes en kalfjes en zakelijk puur werkgerelateerde zaken...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
waar tweet jij dan zoal over ? Ik heb niets bijzonders te vermelden dus ik lees meer dan dat ik tweet
Fijn dat je de TT zo'n mooie inhoud weet te geven...quote:Op woensdag 19 november 2014 15:56 schreef just me het volgende:
oma dag is leuk lief ontroerend. zo'n kleintje is toch afhankelijk van je. twee keer eind wezen wandelen dus Oma doet het nog prima 😉
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké.
aaaaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Dan had het wel in dat andere topic gestaanquote:Op woensdag 19 november 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind je een schat hoor, maar trouwen staat niet op mijn verlanglijstje.
Een Ian_Nick original. Vond je die ergens in een OP?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam een oude UI van je tegen.
[ afbeelding ]
Yup. In een RLS-topic waar ik bij toeval in terecht kwam toen ik naar heel iets anders op zoek was.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Een Ian_Nick original. Vond je die ergens in een OP?
Nee!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo. Wil jij ook met mij touwen?
geen commentaarquote:Op woensdag 19 november 2014 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit mevrouw (of meneer) Treehut ook op FOK! ?
mevrouw nee / weet ik nietquote:Op woensdag 19 november 2014 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit mevrouw (of meneer) Treehut ook op FOK! ?
into bondage ja?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo. Wil jij ook met mij touwen?
kom op nouquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Allereerst bedankt voor alle lieve wensen, maar het is héél anders gelopen...
Willen jullie de lange of de korte versie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, was het ongepast?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet even inbinden, ja...?
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
De korte.... hij is niet dood hij leeeeeeeeeeft!!!!!!!!Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws, Fann!
Ja, goed nieuws, maar dat moet ie niet vaker doen hoor, want het is niet bepaald geenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins...
Goed nieuws, Fann!
Die van de ebolapakken?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws, maar dat moet ie niet vaker doen hoor, want het is niet bepaald geen
feestje zoietsmijn zus uit Spanje is ook over, maar ja zien we die ook weer eens
Nee, die woont gewoon in Nederland, mijn zus in Spanje was ooit getrouwd met en Spanjaard,quote:
Goed te horen Fann... Doe maar lang zoals je gewend bentquote:Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Allereerst bedankt voor alle lieve wensen, maar het is héél anders gelopen...
Willen jullie de lange of de korte versie?
wrom ?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
Ik voel me best een beetje raar nu om eerlijk te zijn...
staat onder de spoiler Chuf.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed te horen Fann... Doe maar lang zoals je gewend bent
Soms is er een laatste opleving en dan... is het alsnog gebeurd.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
Ik voel me best een beetje raar nu om eerlijk te zijn...
In welke fase zit jij?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Soms is er een laatste opleving en dan... is het alsnog gebeurd.
Raar, omdat je je drie dagen lang helemaal aan het voorbereiden bent, en ineens is hijquote:
ik word 100+quote:
Neem je rust, ga lekker onder de douche staan en spoel alle ellende van je afquote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Raar, omdat je je drie dagen lang helemaal aan het voorbereiden bent, en ineens is hij
er weer en dat is verwarrend, aan de ene kant ben je blij en aan de andere kant snap je er niks
van, omdat hij helemaal niet meer wilde en dan hoop je dat het niet weer zo zal gaan,
Ik weet ook niet precies hoe ik dat moet uitleggen, maar hou het er maar op dat ik moe
ben en dat het allemaal verwarrend en emotioneel was.
zoiets denk ik
Heb ik gedaan hoor, even geslapen, gegeten en gedouchedquote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Neem je rust, ga lekker onder de douche staan en spoel alle ellende van je af
Ik ken er nog zo één, maar daar zijn ze vandaag de dag ook niet zo blij meer mee...quote:
Misschien eind van het jaar .. Ze gaat op studiereis naar Mexicoquote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik gedaan hoor, even geslapen, gegeten en gedouched![]()
Ik las dat Dees mod gaat wordenwanneer is het feest?
Als ze terug komt uit Mexico.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik gedaan hoor, even geslapen, gegeten en gedouched![]()
Ik las dat Dees mod gaat wordenwanneer is het feest?
Ja, ik heb niet álles teruggelezen, maar hier en daar stukjes, dus ik zag zoietsquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eind van het jaar .. Ze gaat op studiereis naar Mexico
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één, maar daar zijn ze vandaag de dag ook niet zo blij meer mee...Werden jullie niet fijn ontvangen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze terug komt uit Mexico.
Als...
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er nog zo één, maar daar zijn ze vandaag de dag ook niet zo blij meer mee...Ben jij dat MM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was in de tijd dat donkere kindjes nog van hun ouders een cadeautje bij Sinterklaas mochten halen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Werden jullie niet fijn ontvangen ?
Ah.. die foto is dus niet van dit jaar?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was in de tijd dat donkere kindjes nog van hun ouders een cadeautje bij Sinterklaas mochten halen.
Niks aan de hand toen dus...
pffffffffff 3x overleef ik zelf niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
ik heb de begrafenis van mijn schoonmoeder al 3 keer voorbereid...
emotionele kut roller coaster
Deze foto is van 3 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. die foto is dus niet van dit jaar?
Ik heb dat gedoe de laatste dagen natuurlijk hélemaal niet meer gevolgd, geen idee hoe
de zaken ervoor staan met dat Pieten gedoe
Elke keer weer die uitgedroogde cake wegflikkeren, gek wordt je er van...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef sacha het volgende:
ik heb de begrafenis van mijn schoonmoeder al 3 keer voorbereid...
emotionele kut roller coaster
Ah... en volgend jaar gewoon weer alles opnieuw...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze foto is van 3 jaar geleden.
De wind is door de bomen gaan liggen.
Er zijn geen openbare TV-optredens meer, dus de podia voor de activisten zijn verdwenen...
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke keer weer die uitgedroogde cake wegflikkeren, gek wordt je er van...
Uiteraard, racisme moet uitgeroeid worden...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... en volgend jaar gewoon weer alles opnieuw...
en al die urnen die aan de laatste mode moeten voldoen en dan toch maar begraven willen wordenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke keer weer die uitgedroogde cake wegflikkeren, gek wordt je er van...
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
De korte.... hij is niet dood hij leeeeeeeeeeft!!!!!!!!Hier kan ik niet tegenop. Schrijf jij de samenvatting voor vandaag maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow. écht? wat maakt het nou uit in wat voor urn je terecht komt?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
en al die urnen die aan de laatste mode moeten voldoen en dan toch maar begraven willen worden
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegenop. Schrijf jij de samenvatting voor vandaag maar.
het uitzicht was nogal belangrijkquote:Op woensdag 19 november 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. écht? wat maakt het nou uit in wat voor urn je terecht komt?
Er is gewoon niets te melden over vandaag ... Dus daarom vraagt ie jou...quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
laat dat er maar gewoon uithet is té bizar....
De realiteit is soms onwerkelijker als welke fantasie dan ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
![]()
laat dat er maar gewoon uithet is té bizar....
Dat kon jij ook niet weten en inspiratie is goed, het was eigenlijk allemaal niet zo grappig,quote:Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De realiteit is soms onwerkelijker als welke fantasie dan ook.
Ik voelde me al wat kut nadat ik een grapje had gemaakt over je afwezigheid en daarna je berichtje over je vader las, maar dit maakt alles goed en geeft uiteraard inspiratie.
ik quoottequote:
Moet je in Austin, USA zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat ze heel de tijd Kut zeggen dat is niet netjes!!!!
Texasquote:Op woensdag 19 november 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je in Austin, USA zeggen.
Nog even een vakantiekiekje ter onderbouwing...
[ afbeelding ]
We nemen er vast eentje op!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
aardappelsap?quote:Op woensdag 19 november 2014 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We nemen er vast eentje op!![]()
[ afbeelding ]
Toen was zelfs ik al geborenquote:
Het was de grootste hit van 1982 1983 volgens mijn gegevens.quote:
Dan zijn jouw gegevens erg fout.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was de grootste hit van 1982 volgens mijn gegevens.
Volgens mijn gegevens was dat kwijlnummer van June Lodge de grootste hit in '82.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Dan zijn jouw gegevens erg fout.
Dit nummer komt uit 1983 en kwam op jaarbasis niet hoger dan de 42e plek...
gewoon zijn gangetje en daar in A'dam ??quote:
Tis hier overleven ook op de fiets... Maar gaat goedquote:Op woensdag 19 november 2014 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon zijn gangetje en daar in A'dam ??
Nou, niet bepaald...quote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
Lijstjes in de muziek zijn altijd erg subjectief...
Wat is dat voor update notificatie rechtsonder in beeld?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Nou, niet bepaald...
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is dat voor update notificatie rechtsonder in beeld?
http://en.wikipedia.org/wiki/Every_Breath_You_Takequote:Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zijn jouw gegevens erg fout.
Dit nummer komt uit 1983 en kwam op jaarbasis niet hoger dan de 42e plek...
Heb dat ding nog nooit gezien.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee.
Die was er niet toen ik de foto nam...
Dat zeg ik, je gegevens zijn erg onjuist...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Every_Breath_You_Take
"Every Breath You Take" is a song by The Police on the band's 1983 album Synchronicity, written by Sting. The single entered the charts at position 36 on 4 June 1983. The single was the biggest hit of 1983, topping the Billboard Hot 100 singles chart for eight weeks, (the band's only #1 hit on that chart), and also the UK Singles Chart for four weeks. It also topped the Billboard Top Tracks chart for nine weeks.
Ze lijkt wel wat op Sacha. Blond, lachebekje en cup A.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'r blij kijken.
Binnenkort mag ze naar Nederland om het merk te promoten...
En dat is familie?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'r blij kijken.
Binnenkort mag ze naar Nederland om het merk te promoten...
en 1.89?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op Sacha. Blond, lachebekje en cup A.
het blijft stil aan de overkant...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie naar bed of wacht je op de samenvatting?
Ik kijk ook gewoon iets anders hoor... Ik had ooit een prof aan de VU die beweerde dat ie Bill C. persoonlijk kende...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
het blijft stil aan de overkant...
Mijn broer is een tijdje door Natasia DGK lastig gevallen .. hij had geen idee wie het was, ik heb hem toen maar geadviseerd om dat af te wimpelen ...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:42 schreef just me het volgende:
Ik had ooit een schoonzus die beweerde dat ze iets met Charles Schwietert had gehad
Hij was ook door hem genaaid?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon iets anders hoor... Ik had ooit een prof aan de VU die beweerde dat ie Bill C. persoonlijk kende...
Nee dat niet maar was een vreemde professor met toendertijd een huis in Amstelveen aan de AMstel (ouwe Oudekerk a/d Amstel), met 3 nationaliteiten ... NL, Australisch en Libisch... Laatste wat ik ooit over hem hoorde ws dat ie in een sekte zat of zo in Australie..quote:
Jij trekt dat soort types gewoon aan...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet maar was een vreemde professor met toendertijd een huis in Amstelveen aan de AMste, met 3 nationaliteiten ... NL, Australisch en Libisch... Laatste wat ik ooit over hem hoorde ws dat ie in een sekte zat of zo in Australie..
Ja Ik hoef er niets voor te doen...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij trekt dat soort types gewoon aan...
En waarom verbaast mij dat niet...quote:Op woensdag 19 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Ik hoef er niets voor te doen...
omdat jij MadMaster bentquote:Op woensdag 19 november 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom verbaast mij dat niet...
nee want hij weet alles van te voren alquote:
Daar heb ik ook weleens last van.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
nee want hij weet alles van te voren al
Ik heb hier inderdaad wel veel aha-erlebnissen...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
nee want hij weet alles van te voren al
De laatste 2 dagen zijn waarschijnlijk niet samen te vatten.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik wel... Maar nog steeds geen samenvatting?
Zn eerste fail ...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan zal hij wel slapen.... na zoveel slaapsmilies.
Ben je niet de enigste in MMquote:Op woensdag 19 november 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad wel veel aha-erlebnissen...
Mijn fantasie is groot genoeg, dus dat lukt wel, maar ik heb geen zin vandaag.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef sig000 het volgende:
De laatste 2 dagen zijn waarschijnlijk niet samen te vatten.
ik heb heel vaak geen zinquote:Op woensdag 19 november 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn fantasie is groot genoeg, dus dat lukt wel, maar ik heb geen zin vandaag.
Dat lukt me over het algemeen redelijk goed. Zo rond middernacht.quote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef just me het volgende:
ik heb heel vaak geen zin
om op tijd naar bed te gaan
ik heb geen ruggegraatquote:Op woensdag 19 november 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat lukt me over het algemeen redelijk goed. Zo rond middernacht.
Met die openingstijden ... open voor je wakker wordt en dicht voor je thuis bentquote:Op woensdag 19 november 2014 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Godzijdank!
Ik zag me al bij Theeprut op de sofa liggen...
quote:
Ik ben ook 40+ en ga nu lekker slapen!quote:Op woensdag 19 november 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oude 40+ liefde die heel lang is weggeweest.
Sjon Konnerie ken ik, die doet wel eens een rokkie aan, maar dan nog zegt Eska me nietsquote:
Sweet dreams...quote:Op woensdag 19 november 2014 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ook 40+ en ga nu lekker slapen!
welterusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |