Geniet van die mooie kleine JMquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik de hele dag voor haar zorgen, dat is toch best bijzonder speciaal!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Ik stel voor om het klein beetje serieus te houden.
O ja, 40+ hier...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zatquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Wil jij ook mod worden Sas?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zat
Voel je hier thuis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Zo, ik heb even alle roddels over mij terug gelezen.
Wel schattig hoor, het is net een fanclub.
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat is die Sinterklaas toch aan het doen?
10x diep ademhalen en dan rustig uitblazen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat ik het wel snap.
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier wel hoorquote:
In de KLB is binnenkort een vacature.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er dan hier uberhaupt een vacature ? King begon er over, misschien dat ie meer weet..
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.
Cool .. Fijn om te horen ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier wel hoor.
Bij andere delen van het forum moet ik m'n masker opzetten en stoer doen. Dat hoeft hier niet.
edit return edit returnquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?
Daar kom ik bijna nooit ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de KLB is binnenkort een vacature.
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?
Wel heel makkelijk om het maar altijd op iemand af te schuiven die niet binnen 3 uur aan je deur kan staan ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
ik doe gewoon lekker blond en domquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
Ok daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.
wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Diep in je ziel ... trap je hem keihard in zn kloten ..
Doet dat pijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
Welterusten, ik hars altijd.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
hou daar eens mee opquote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef sig000 het volgende:
Vlieland zal nooit meer hetzelfde zijn daarna.
Tot Harlingen geen probleem.. Sas woont op 100 meter of zo van de haven... EN de Postman heeft een postauto volgens mij ..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
Is het erg lastig om de auto mee te nemen?
Sorry,quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef sacha het volgende:
[..]
hou daar eens mee op![]()
ik woon op Texel
Lucky you ... Maar denk dat de meesten hier ook gaan pittenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is helaas voor mij niet permanent genoeg. Gelukkig wordt dit vergoed door mijn verzekering.
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, mengpaneel, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot Harlingen geen probleem.. Sas woont op 100 meter of zo van de haven... EN de Postman heeft een postauto volgens mij ..
Allemaal in de Simca 1000 uiteraard!quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef sig000 het volgende:
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal in de Simca 1000 uiteraard!
Een Peugeot Break heb ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat dan ook nog een 2x 300W versterker mee, 2 grote Peavy speakers, mengpaneel, 2 draaitafels en paar kisten met lp's.
Ik regel wel een festivalletje daar ergens.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
as is verbrande turfquote:Op woensdag 19 november 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ga je dan open in tha Blue draaien? Ja dat moet ff apart .. Maar goed je kent as inmiddels dus dan komt het wel goed..
Vanaf volgend jaar een Blues festival hier in de buurt (Grolloo). Draai je dat soort meuk ook?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef sig000 het volgende:
Ik regel wel een festivalletje daar ergens.
Cuby ?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar een Blues festival hier in de buurt (Grolloo). Draai je dat soort meuk ook?
Blues is tof.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt idd een jaarlijks blues-festival ter herinnering aan Muskee ja.
Kan iets groots worden... Broodje erbij vanuit de schuurquote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt idd een jaarlijks blues-festival ter herinnering aan Muskee ja.
NL blues schat ik niet echt hoog in.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muskee niet. Dat was een grote lul.
Er waren daar wel wat strubbelingen toen ... weet de details niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muskee niet. Dat was een grote lul.
ja, min of meerquote:Op woensdag 19 november 2014 08:22 schreef sig000 het volgende:
Heb je de platenspeler ook in de kliko gedonderd Treehut?
ik weet niet meer preciesquote:Op woensdag 19 november 2014 08:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo min of meer? je hebt 'm naar de kringloop gebracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dank u!!quote:
Hoe draai je je LP's en singles dan als je geen platenspeler meer hebt?quote:Op woensdag 19 november 2014 08:49 schreef Treehut362 het volgende:
Ik had er een soort kunstwerk van gemaakt geloof ik ik weet niet meer precies maar zonder platenspeler gaat ook heel goed:
cassettes, radio mp3 en nu dus internet...
Ik vermoed dat TH nog wel ergens een speldenkussen heeft liggen...quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe draai je je LP's en singles dan als je geen platenspeler meer hebt?
Die heeft ie in de kliko gedonderd.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe draai je je LP's en singles dan als je geen platenspeler meer hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |