Geniet van die mooie kleine JMquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
morgen ga ik de hele dag voor haar zorgen, dat is toch best bijzonder speciaal!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Ik stel voor om het klein beetje serieus te houden.
O ja, 40+ hier...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zatquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef sig000 het volgende:
Wil jij ook mod worden Sas?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ja goffer, al dat dubbelzinnige gedoe en flauwe grappen ben ik ook wel zat
Voel je hier thuis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Zo, ik heb even alle roddels over mij terug gelezen.
Wel schattig hoor, het is net een fanclub.
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat is die Sinterklaas toch aan het doen?
10x diep ademhalen en dan rustig uitblazen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat ik het wel snap.
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier wel hoorquote:
In de KLB is binnenkort een vacature.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er dan hier uberhaupt een vacature ? King begon er over, misschien dat ie meer weet..
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch zaklopen en Piet moedigt hem aan.
Cool .. Fijn om te horen ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier wel hoor.
Bij andere delen van het forum moet ik m'n masker opzetten en stoer doen. Dat hoeft hier niet.
edit return edit returnquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef Deisyy het volgende:
Zegt dat meer over jou of over sacha en mij?
Daar kom ik bijna nooit ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de KLB is binnenkort een vacature.
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
Ken je de kunst van nietszeggende antwoorden niet?
Wel heel makkelijk om het maar altijd op iemand af te schuiven die niet binnen 3 uur aan je deur kan staan ..quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk vragen waar ik geen antwoord op ga geven. Elk antwoord wordt me fataal.
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
ik doe gewoon lekker blond en domquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow wacht....het is altijd de schuld van Sacha....sowieso!![]()
Ok daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt al tientallen jaren dagelijkse training, ik natuurlijk niet.
wie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Diep in je ziel ... trap je hem keihard in zn kloten ..
Doet dat pijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
Welterusten, ik hars altijd.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens in bed liggen. Morgenochtend weer ontharing met laser.
Slaap lekker allemaal.
hou daar eens mee opquote:Op woensdag 19 november 2014 00:00 schreef sig000 het volgende:
Vlieland zal nooit meer hetzelfde zijn daarna.
Tot Harlingen geen probleem.. Sas woont op 100 meter of zo van de haven... EN de Postman heeft een postauto volgens mij ..quote:Op woensdag 19 november 2014 00:01 schreef sig000 het volgende:
Is het erg lastig om de auto mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |