nu hebben we niks meer om over te klagen!quote:
Wauw, ziet er niet uit zeg. Wat een foeilelijke kleurstelling en wat een oubollige hekjes en tafeltjes.quote:
Helaas is dit niet gedaan voor de opnames, dit is het vaste interieurquote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wauw, ziet er niet uit zeg. Wat een foeilelijke kleurstelling en wat een oubollige hekjes en tafeltjes.
Oh man, wat een schande, nu is er niets meer aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme anno 2015 is De Rijdende Rechter nog steeds niet in HD. HD is al 9 jaar in Nederland.
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben ook èrg lang moeten wachten tot alles in 16:9 was, volgens mij hebben ze in 2008 ofzo Domino Day zelfs nog in 4:3 uitgezonden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme anno 2015 is De Rijdende Rechter nog steeds niet in HD. HD is al 9 jaar in Nederland.
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Gerda en Jihad meer.quote:'Dat is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.' Mr. Frank Visser van De Rijdende Rechter is weer terug en gaat zich in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen bemoeien met een burenruzie in Kerkrade.
In De Rijdende Rechter, vanaf dinsdag op NPO 1, worden conflicten voorgelegd aan Mr. Frank Visser, die er vervolgens een uitspraak over doet. Frank wordt bijgestaan door presentatrice Jetske van den Elsen.
De muren van de achterburen
In Kerkrade ligt de winkelpassage met terras van meneer Quadflieg. Graag biedt hij zijn winkelend publiek een plek om een drankje te nuttigen. Een 'klein' probleem: de muren van de achterburen staan in de weg. Als de spanningen al snel hoog oplopen, zegt Mr. Frank Visser: 'De kogel moet maar 's door de kerk.'
Nou ik wil de hoed van Mr Visser wel in HD zien hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh man, wat een schande, nu is er niets meer aan
HD staat voor Hoed Definition.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik wil de hoed van Mr Visser wel in HD zien hoor![]()
Oh wacht ik heb nog zo een tv zonder HD.
22.20 Nederland 1quote:
Jaja bier en chips zeker hequote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tv aan, MacBook met Fok op de schoot, de Chateau Latour '76 staat al anderhalf uur te decanteren en de Balik zalm ligt ook klaar.
Nope, ik wou dat het een '82 was, veel beter, '76 is een mooi volle dame maar haar dagen zijn bijna geteld. Drinken nu het nog kan. Ze verdwijnt.quote:
Maak ik een Chateau Petrus openquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nope, ik wou dat het een '82 was, veel beter, '76 is een mooi volle dame maar haar dagen zijn bijna geteld. Drinken nu het nog kan.
Hihahoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je je afvragen wat een vulploegleider doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |