Eerst ledematen erafquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
"Dit is mijn uitspraak en daarom moet u nu de oven in."
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef TwisterNederland het volgende:
Voeg deze aflevering trouwens maar bij de toppers.
Ja wel mee eens ja... ik begrijp het wel, komt omdat het een beetje een ongelijke strijd lijkt denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Met dat soort posts waarin die kerel beledigd wordt kom je niet verder. Er moet een oplossing komen bij dit probleem, en er moet gehoopt worden dat die vrouw beveiligd wordt.. Met beledigingen kom je niet verder..
Tja, daarom juist. Meneer is gestoord en is duidelijk op zijn plaats gezet. Ook al is hij daar zelf nog niet achter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...
Ik ben het he eens dat je vaak geen kans maakt maar dat komt niet omdat je er zelf voor gekozen hebt maar omdat een heel team dat inderdaad heeft uitgezocht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn conclusie; was gericht op het programma ''De Rijdende Rechter''. Het lijkt mij sterk dat een heel team (wat feitelijk zo is) niet in redelijkheid tot een overwogen beslissing kan komen. Daarom de term ''vaak'', wat dus geen uitsluiting is.
We zullen het zien in de terugblik?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik voel me hier ook niet goed over.. Vraag me af wat die kerel met die vrouw van plan is en of die vrouw wel genoeg beschermd wordt tegen hem..
Hoe is het met haar dan? Kan iemand iets meer vertellen? Stond in het vorige deel dat ze er niet meer zou zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:32 schreef doeka het volgende:
Wat een ontzettende engerd, het arme mens dat er naast woont.
Ik wil wel een paar euro doen voor een bloemetje met iets oid!quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef PendingApproval het volgende:
Eigenlijk zouden veel Fokkers die arme vrouw bloemen en lekkers en geld moeten sturen.
Hier idem. Er komen wel vaker idioten en onredelijke types voorbij bij de Rijdende Rechter, maar deze vent is van een ander kaliber. Dit is iemand bij wie echt een keer de stoppen doorslaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...
Het beste is verhuizen denk ik, dit geeft alleen maar gezeur. Als hij zich niet neerlegt bij zo'n uitspraak, nou dan kan dat jarenlange strijd gaan worden. Ze is al op leeftijd. Lekker eieren voor je geld kiezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik voel me hier ook niet goed over.. Vraag me af wat die kerel met die vrouw van plan is en of die vrouw wel genoeg beschermd wordt tegen hem..
Ga je nu mij aanspreken?quote:
Dit was neem ik aan geen live uitzending? Mogelijk is het al maanden geleden opgenomen en woont die vrouw daar niet meer oid. Het is te gevaarlijk voor haar dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jij denkt dat iemand dat huis van haar nu nog wil kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het beste is verhuizen denk ik, dit geeft alleen maar gezeur.
Jij ook? Dan weet je dat het een re-post van een ander is uit het vorige topicquote:
Ja dat is zo, gaat lastig worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand dat huis van haar nu nog wil kopen?
Dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jij ook? Dan weet je dat het een re-post van een ander is uit het vorige topic
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers. Noteer mij evt maar voor 10¤.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef Taks999 het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar euro doen voor een bloemetje met iets oid!
Daarom moeten er ook meer huurhuizen zijn. Heb je dit soort gezeik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is zo, gaat lastig worden.Of de plaatselijke motorclub zoekt nog een chillplek?!
Nogmaals, ik woon in de buurtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers.
Denk je dat ze er nog woont? Hoe oud was die uitzending? Kun je evt bij haar aanbellen om te checken misschien? Ik vind haar echt zielig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nogmaals, ik woon in de buurt
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:41 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Denk je dat ze er nog woont? Hoe oud was die uitzending? Kun je evt bij haar aanbellen om te checken misschien? Ik vind haar echt zielig.
Maar is ze er nog wel? In het vorige deel werd gesuggereerd dat ze er niet meer zou zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt in Deventer?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Gewoon naar uitzending gemist sturen die baasquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef BlueMage het volgende:
Kerel doet wat bij het ministerie van Financien ofzo, beetje zo'n eng ict type wel idd.Misschien kunnen we morgen ff z'n baas bellen dat ie 'n psycho daar op de afdeling heeft werken?
Geen idee. Woon bij Apeldoornquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt in Deventer?
Wie wilt er nou bij hem huren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat zij het huis nu niet meer kan verkopen na deze uitzending is ook zijn doel: Zo verkrijgt hij natuurlijk de 'goedkope' woningen.
Buren een beetje bedreigen, lastig vallen enz. En zo goedkoop kopen en duur verhuren..
Nu niemand meer, maar voorheen was dit niet bekend natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie wilt er nou bij hem huren?
Als vieze Nederlander, vieze Limburger oid kan, waarom niet? Al is het wel disrespectvol.quote:
Pure TT naar aanleiding van wat er op TV is gezegt.quote:
gezegtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Pure TT naar aanleiding van wat er op TV is gezegt.
Dan verander je hem? Van mij mag hetquote:
Absoluut, het gedrag van die man is duidelijk cultuur gerelateerd daar hoeven we niet omheen te draaien.quote:
Ik gastmod niet. Daar ben ik te lief voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:58 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dan verander je hem? Van mij mag het
Nou zoiets doms valt gewoon direct op hoor.quote:
Die TT kan echt niet. Mods zijn terughoudend met gastmodden, daarom doet GGGM het niet en heb ik ook lang getwijfeld om te doen. Maar bij dezequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:59 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Absoluut, het gedrag van die man is duidelijk cultuur gerelateerd daar hoeven we niet omheen te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp. Die kop lijkt er nog op ook.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:06 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Qua persoonlijkheid doet die Turk me hieraan denken.
Eerste Weerdsweg 144 in Deventer. Daar zou ze moeten wonen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers. Noteer mij evt maar voor 10¤.
dit is om de hoek. zouden dit de huurders zijn? krijg steeds meer medelijden met die mevrouwquote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Eerste Weerdsweg 144 in Deventer. Daar zou ze moeten wonen.
Lijkt ook te kloppen: ik zie het groene hekje. https://www.google.de/map(...)iFYZNCIk3_7XyOyg!2e0
Bronquote:Hoger beroep
Hoger beroep is niet mogelijk bij het bindend advies door de Rijdende Rechter. Bindend advies kunt u wel laten vernietigen bij de gewone rechter. De enige vernietigingsgrond is als gebondenheid aan het bindend advies, in verband met de inhoud of de wijze van totstandkoming daarvan, in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Dit is een zeer zwaar criterium en een bindend advies van De Rijdende Rechter is nog nooit vernietigt.
Ja dat is het, als je een stukje doorloopt en terugkijkt zie je hoe dat muurtje op het oude muurtje gemetseld is zoals in de uitzending.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Lijkt ook te kloppen: ik zie het groene hekje. https://www.google.de/map(...)iFYZNCIk3_7XyOyg!2e0
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Als je het hoekje omgaat zie je hem volgens mij staan. Onze ing. zou wel net een vrije dag gehad hebben. Of is het hem niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef marzman het volgende:
[..]
Ja dat is het, als je een stukje doorloopt en terugkijkt zie je hoe dat muurtje op het oude muurtje gemetseld is zoals in de uitzending.
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeftquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef incoherent het volgende:
Wat sneu voor die vrouw. Van onze medelanders moeten we het hebben.
Hopelijk heb je gelijk. Ik word er niet vrolijk van en vind het geen reclame voor onze multiculturele samenleving. Daarbij, je hoort en ziet tegenwoordig zo vaak dat het leven van Nederlanders wordt verpest door mensen die hier niet vandaan komen...... om naar van te worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeft
Een stukje verder de straat ingaan, dan kun je zien dat ie het is.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je het hoekje omgaat zie je hem volgens mij staan. Onze ing. zou wel net een vrije dag gehad hebben. Of is het hem niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef incoherent het volgende:
[..]
Hopelijk heb je gelijk. Ik word er niet vrolijk van en vind het geen reclame voor onze multiculturele samenleving. Daarbij, je hoort en ziet tegenwoordig zo vaak dat het leven van Nederlanders wordt verpest door mensen die hier niet vandaan komen...... om naar van te worden.
En uiteraard een Twitter hashtag #hufterbuurmanquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.
Dit kan tevens een leuk nieuwsitem worden FOKKERS STEUNEN MASSAAL VROUW MET HUFTER BUURMAN ik vind het leuk om mee te doen, wel graag meer zekerheid mbt adres/aanwezigheid
En een speciale Facebookactie, iemand? Ik heb geen Facebook. Moet wel vandaag het is nu nog actueel.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.
Dit kan tevens een leuk nieuwsitem worden FOKKERS STEUNEN MASSAAL VROUW MET HUFTER BUURMAN ik vind het leuk om mee te doen, wel graag meer zekerheid mbt adres/aanwezigheid
En een speciale Facebookactie, iemand? Ik heb geen Facebook. Moet wel vandaag het is nu nog actueel.
Zeker wel, ik heb dit soort figuren ook ontmoet. Zijn ongekende mediterrane arrogantie en agressie kom je ook veel tegen bij Franse Algerijnen en ook bij een bepaald type Israëliërs met donkere huid en tattoos en idem Arabieren.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeft
Maar dan wel voor alle hufters in die categorie en ongeacht de afkomst?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:05 schreef PendingApproval het volgende:
En uiteraard een Twitter hashtag #hufterbuurman
Deze LUL die jarenlang zijn buurvrouw's leven verziekt, haar kapotmaakt en op de televisie doodleuk doorgaat met haar vernederen met zijn ongekende hufterigheid en arrogantie die moet gewoon het symbool van hufters in het algemeen worden, met kop en schouders enz. Ik zou graag een Facebookactie zien tegen hufterigheid en met de harses van deze man prominent in de header afbeelding.
Alleen hufters in de zwaarste categorie ongeacht afkomst die door hun gedrag aandacht krijgen of verdienen. Dus bijvoorbeeld ook een paardenbeul. Naming and shaming.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan wel voor alle hufters in die categorie en ongeacht de afkomst?
Dan heb je er een dagtaak aan, want het stikt van de asociale blanke Nederlandse tokkies en asociale hufters.
De Sultan van Deventer.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:09 schreef Injetta het volgende:
Wat een griezel van een vent zeg. Met zijn troef, advocaat en dreigend gedrag.
Aso die denkt dat de hele wereld van hem is. Zijn hekje, zijn muurtje, zijn schuurtje, zijn dak..
Ik zou geen moment meer lekker wonen met die engerd boven mij.
Arm mens. Het was in de zomer opgenomen zo te zien. Ik ben benieuwd hoe het met die buurvrouw gaat.
Uit een wijk vertrokken ivm overlast. De meeste "witte" Nederlanders waren al weg. Heb het nog vrij lang uitgehouden vind ik eigenlijk, achteraf gezien. Dit is jaren geleden en ik heb er zelf geen last meer van maar ik zie en hoor wel dat er sindsdien weinig is veranderd.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?
Hoe weet jij dat het illegaal is?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:48 schreef Injetta het volgende:
Eerst 2 jaar getimmer om er een illegaal pension van te maken.
die reactie van die mevrouw daarop sprak ook boekdelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Nare vent ja . Ik ga nu naar de echte Advocaat en Rechter zei die in de studio
Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Nare vent ja . Ik ga nu naar de echte Advocaat en Rechter zei die in de studio
Heeft ie mooi pech als ze zouden zeggen. Terecht toch hij is bij de Rijdende Rechter geweest.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef borisz het volgende:
Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
die reactie van die mevrouw daarop sprak ook boekdelen.
Nee nee, gewoon 6000 euro opleggen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.
toen hij zij dat hij nu naar een echte advocaat ging stappen (de zogenaamde troef) zag je haar in elkaar zakken. zij had volgens mij gehoopt dat het hiermee klaar zou zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:
Precies. Zo is het juridisch ook geregeld. De RR geeft een "bindend advies" en daar kun je niet tegen in hoger beroep. Het advies hoeft ook helemaal niet juridisch correct te zijn, als het maar een beetje redelijk afgewogen en onderbouwd is. Daar zet je ook zelf je handtekening onder bij het begin van de bindend-advies-procedure.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat ze in elkaar zakte van terleurstelling omdat hij verder ga. Is ook geen pretje voor haar dat hij verder ga.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
toen hij zij dat hij nu naar een echte advocaat ging stappen (de zogenaamde troef) zag je haar in elkaar zakken. zij had volgens mij gehoopt dat het hiermee klaar zou zijn maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Geen idee.. vooroordeeltje...quote:Op woensdag 19 november 2014 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het illegaal is?
Die zogenaamde jury dat zijn sowieso allemaal Aandachtshoeren 6.0. Je ziet ze gewoon gaan glimmen van trots als de camera op hun gericht staat als ze weer hun 'mening' mogen geven en dat is hun doel op zich. Zulke trieste mafkezen daar wil je toch niet tussen gezien worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een smerig figuurZum kotsen
![]()
En dan een aantal van die neppe jury het nog eens met hem zijn ook![]()
Maargoed, dat die niet allemaal spoorden was ook al bekend natuurlijk
Wel opvallend dat na een tijdje aan het woord te zijn geweest er nog maar twee van die juryleden aan zijn kant stonden, en laten dat nou net de twee juryleden van, laten we zeggen, niet-westerse komaf zijn.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een smerig figuurZum kotsen
![]()
En dan een aantal van die neppe jury het nog eens met hem zijn ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |