Eerst ledematen erafquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
"Dit is mijn uitspraak en daarom moet u nu de oven in."
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef TwisterNederland het volgende:
Voeg deze aflevering trouwens maar bij de toppers.
Ja wel mee eens ja... ik begrijp het wel, komt omdat het een beetje een ongelijke strijd lijkt denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Met dat soort posts waarin die kerel beledigd wordt kom je niet verder. Er moet een oplossing komen bij dit probleem, en er moet gehoopt worden dat die vrouw beveiligd wordt.. Met beledigingen kom je niet verder..
Tja, daarom juist. Meneer is gestoord en is duidelijk op zijn plaats gezet. Ook al is hij daar zelf nog niet achter.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...
Ik ben het he eens dat je vaak geen kans maakt maar dat komt niet omdat je er zelf voor gekozen hebt maar omdat een heel team dat inderdaad heeft uitgezocht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mijn conclusie; was gericht op het programma ''De Rijdende Rechter''. Het lijkt mij sterk dat een heel team (wat feitelijk zo is) niet in redelijkheid tot een overwogen beslissing kan komen. Daarom de term ''vaak'', wat dus geen uitsluiting is.
We zullen het zien in de terugblik?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik voel me hier ook niet goed over.. Vraag me af wat die kerel met die vrouw van plan is en of die vrouw wel genoeg beschermd wordt tegen hem..
Hoe is het met haar dan? Kan iemand iets meer vertellen? Stond in het vorige deel dat ze er niet meer zou zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:32 schreef doeka het volgende:
Wat een ontzettende engerd, het arme mens dat er naast woont.
Ik wil wel een paar euro doen voor een bloemetje met iets oid!quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef PendingApproval het volgende:
Eigenlijk zouden veel Fokkers die arme vrouw bloemen en lekkers en geld moeten sturen.
Hier idem. Er komen wel vaker idioten en onredelijke types voorbij bij de Rijdende Rechter, maar deze vent is van een ander kaliber. Dit is iemand bij wie echt een keer de stoppen doorslaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen topper, ik hou er een naar gevoel aan over. Heb met die vrouw te doen...
Het beste is verhuizen denk ik, dit geeft alleen maar gezeur. Als hij zich niet neerlegt bij zo'n uitspraak, nou dan kan dat jarenlange strijd gaan worden. Ze is al op leeftijd. Lekker eieren voor je geld kiezen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik voel me hier ook niet goed over.. Vraag me af wat die kerel met die vrouw van plan is en of die vrouw wel genoeg beschermd wordt tegen hem..
Ga je nu mij aanspreken?quote:
Dit was neem ik aan geen live uitzending? Mogelijk is het al maanden geleden opgenomen en woont die vrouw daar niet meer oid. Het is te gevaarlijk voor haar dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jij denkt dat iemand dat huis van haar nu nog wil kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het beste is verhuizen denk ik, dit geeft alleen maar gezeur.
Jij ook? Dan weet je dat het een re-post van een ander is uit het vorige topicquote:
Ja dat is zo, gaat lastig worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand dat huis van haar nu nog wil kopen?
Dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jij ook? Dan weet je dat het een re-post van een ander is uit het vorige topic
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers. Noteer mij evt maar voor 10¤.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef Taks999 het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar euro doen voor een bloemetje met iets oid!
Daarom moeten er ook meer huurhuizen zijn. Heb je dit soort gezeik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is zo, gaat lastig worden.Of de plaatselijke motorclub zoekt nog een chillplek?!
Nogmaals, ik woon in de buurtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers.
Denk je dat ze er nog woont? Hoe oud was die uitzending? Kun je evt bij haar aanbellen om te checken misschien? Ik vind haar echt zielig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nogmaals, ik woon in de buurt
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:41 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Denk je dat ze er nog woont? Hoe oud was die uitzending? Kun je evt bij haar aanbellen om te checken misschien? Ik vind haar echt zielig.
Maar is ze er nog wel? In het vorige deel werd gesuggereerd dat ze er niet meer zou zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt in Deventer?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Gewoon naar uitzending gemist sturen die baasquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef BlueMage het volgende:
Kerel doet wat bij het ministerie van Financien ofzo, beetje zo'n eng ict type wel idd.Misschien kunnen we morgen ff z'n baas bellen dat ie 'n psycho daar op de afdeling heeft werken?
Geen idee. Woon bij Apeldoornquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe heet die buurt in Deventer?
Wie wilt er nou bij hem huren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat zij het huis nu niet meer kan verkopen na deze uitzending is ook zijn doel: Zo verkrijgt hij natuurlijk de 'goedkope' woningen.
Buren een beetje bedreigen, lastig vallen enz. En zo goedkoop kopen en duur verhuren..
Nu niemand meer, maar voorheen was dit niet bekend natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie wilt er nou bij hem huren?
Als vieze Nederlander, vieze Limburger oid kan, waarom niet? Al is het wel disrespectvol.quote:
Pure TT naar aanleiding van wat er op TV is gezegt.quote:
gezegtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Pure TT naar aanleiding van wat er op TV is gezegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |