Eerste Weerdsweg 144 in Deventer. Daar zou ze moeten wonen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:38 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Ik ook wel absoluut maar geen idee hoe of waar precies weet het adres niet. Zou echt tof zijn van Fokkers. Noteer mij evt maar voor 10¤.
dit is om de hoek. zouden dit de huurders zijn? krijg steeds meer medelijden met die mevrouwquote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Eerste Weerdsweg 144 in Deventer. Daar zou ze moeten wonen.
Lijkt ook te kloppen: ik zie het groene hekje. https://www.google.de/map(...)iFYZNCIk3_7XyOyg!2e0
Bronquote:Hoger beroep
Hoger beroep is niet mogelijk bij het bindend advies door de Rijdende Rechter. Bindend advies kunt u wel laten vernietigen bij de gewone rechter. De enige vernietigingsgrond is als gebondenheid aan het bindend advies, in verband met de inhoud of de wijze van totstandkoming daarvan, in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Dit is een zeer zwaar criterium en een bindend advies van De Rijdende Rechter is nog nooit vernietigt.
Ja dat is het, als je een stukje doorloopt en terugkijkt zie je hoe dat muurtje op het oude muurtje gemetseld is zoals in de uitzending.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Lijkt ook te kloppen: ik zie het groene hekje. https://www.google.de/map(...)iFYZNCIk3_7XyOyg!2e0
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef Joenes het volgende:
[..]
Als je het hoekje omgaat zie je hem volgens mij staan. Onze ing. zou wel net een vrije dag gehad hebben. Of is het hem niet?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef marzman het volgende:
[..]
Ja dat is het, als je een stukje doorloopt en terugkijkt zie je hoe dat muurtje op het oude muurtje gemetseld is zoals in de uitzending.
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeftquote:Op woensdag 19 november 2014 11:37 schreef incoherent het volgende:
Wat sneu voor die vrouw. Van onze medelanders moeten we het hebben.
Hopelijk heb je gelijk. Ik word er niet vrolijk van en vind het geen reclame voor onze multiculturele samenleving. Daarbij, je hoort en ziet tegenwoordig zo vaak dat het leven van Nederlanders wordt verpest door mensen die hier niet vandaan komen...... om naar van te worden.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeft
Een stukje verder de straat ingaan, dan kun je zien dat ie het is.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je het hoekje omgaat zie je hem volgens mij staan. Onze ing. zou wel net een vrije dag gehad hebben. Of is het hem niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:55 schreef incoherent het volgende:
[..]
Hopelijk heb je gelijk. Ik word er niet vrolijk van en vind het geen reclame voor onze multiculturele samenleving. Daarbij, je hoort en ziet tegenwoordig zo vaak dat het leven van Nederlanders wordt verpest door mensen die hier niet vandaan komen...... om naar van te worden.
En uiteraard een Twitter hashtag #hufterbuurmanquote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.
Dit kan tevens een leuk nieuwsitem worden FOKKERS STEUNEN MASSAAL VROUW MET HUFTER BUURMAN ik vind het leuk om mee te doen, wel graag meer zekerheid mbt adres/aanwezigheid
En een speciale Facebookactie, iemand? Ik heb geen Facebook. Moet wel vandaag het is nu nog actueel.
quote:Op woensdag 19 november 2014 11:30 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
OK zodra zeker is dat dit haar adres is en dat ze daar nog woont gewoon massaal steunbetuigingen sturen leuk kaartje, evt 5/10¤ erbij, kadootje, een grote knuffelactie tegen die verschrikkelijke tyfuslijer naast/boven haar.
Dit kan tevens een leuk nieuwsitem worden FOKKERS STEUNEN MASSAAL VROUW MET HUFTER BUURMAN ik vind het leuk om mee te doen, wel graag meer zekerheid mbt adres/aanwezigheid
En een speciale Facebookactie, iemand? Ik heb geen Facebook. Moet wel vandaag het is nu nog actueel.
Zeker wel, ik heb dit soort figuren ook ontmoet. Zijn ongekende mediterrane arrogantie en agressie kom je ook veel tegen bij Franse Algerijnen en ook bij een bepaald type Israëliërs met donkere huid en tattoos en idem Arabieren.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik denk dat de persoonlijkheid van de nare huisjesmelker niet zo veel met zijn afkomst te maken heeft
Maar dan wel voor alle hufters in die categorie en ongeacht de afkomst?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:05 schreef PendingApproval het volgende:
En uiteraard een Twitter hashtag #hufterbuurman
Deze LUL die jarenlang zijn buurvrouw's leven verziekt, haar kapotmaakt en op de televisie doodleuk doorgaat met haar vernederen met zijn ongekende hufterigheid en arrogantie die moet gewoon het symbool van hufters in het algemeen worden, met kop en schouders enz. Ik zou graag een Facebookactie zien tegen hufterigheid en met de harses van deze man prominent in de header afbeelding.
Alleen hufters in de zwaarste categorie ongeacht afkomst die door hun gedrag aandacht krijgen of verdienen. Dus bijvoorbeeld ook een paardenbeul. Naming and shaming.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dan wel voor alle hufters in die categorie en ongeacht de afkomst?
Dan heb je er een dagtaak aan, want het stikt van de asociale blanke Nederlandse tokkies en asociale hufters.
De Sultan van Deventer.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:09 schreef Injetta het volgende:
Wat een griezel van een vent zeg. Met zijn troef, advocaat en dreigend gedrag.
Aso die denkt dat de hele wereld van hem is. Zijn hekje, zijn muurtje, zijn schuurtje, zijn dak..
Ik zou geen moment meer lekker wonen met die engerd boven mij.
Arm mens. Het was in de zomer opgenomen zo te zien. Ik ben benieuwd hoe het met die buurvrouw gaat.
Uit een wijk vertrokken ivm overlast. De meeste "witte" Nederlanders waren al weg. Heb het nog vrij lang uitgehouden vind ik eigenlijk, achteraf gezien. Dit is jaren geleden en ik heb er zelf geen last meer van maar ik zie en hoor wel dat er sindsdien weinig is veranderd.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je zelf wel eens een allochtoon in het echt ontmoet, of ken je het fenomeen alleen van de telegraaf?
Hoe weet jij dat het illegaal is?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:48 schreef Injetta het volgende:
Eerst 2 jaar getimmer om er een illegaal pension van te maken.
die reactie van die mevrouw daarop sprak ook boekdelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Nare vent ja . Ik ga nu naar de echte Advocaat en Rechter zei die in de studio
Een rechter zegt dan zeer waarschijnlijk: je bent bij de RR geweest en daar is een uitspraak gedaan. Bekijk het maar.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Nare vent ja . Ik ga nu naar de echte Advocaat en Rechter zei die in de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |