Nope.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:28 schreef Bitterlemon het volgende:
BBQ, heb jij eigenlijk al een update voor je Nexus?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Euh, ja...quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niks met One-Direction maar las net een artikel over dat één van die jochies drugs zou gebruiken volgens sommige mensen.. want hij kon niet mee naar een optreden dit weekend EN jawel.. de belangrijkste reden:
[..]
SCHANDE!![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef wickedmen het volgende:
Is het echt zo dat LittleBrownie en DrNick elkaar hebben gedaan?
Neenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef wickedmen het volgende:
quote:
Lokquotequote:
quote:Op maandag 17 november 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Littlebrownie en drnick, ik weet nog dat ik ze in US had gevraagd of ze verkering hadden maar dat werd ontkent. Niet boeiend verder, het is alleen altijd een beetje awkward als je FOK!kers ziet in real life.
Neenquote:
Je kan als bekend iemand niet één keer een joint roken en dan maanden later een keer ziek zijn. Want dan staat er meteen in de media dat je verslaafd bent aan drugsquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar in die post zie jij dat ze elkaar hebben gedaan?
quote:Op maandag 17 november 2014 13:32 schreef ntm het volgende:
[..], ik was het niet
. Gisteren zag ik wel ineens 2 FOK!kers in de starbucks, awkward
Wil ik die zien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie Braddie zn recente afscheidstopic gezien?
Ja, dat krijg je met figuren als Dr. Phil.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan als bekend iemand niet één keer een joint roken en dan maanden later een keer ziek zijn. Want dan staat er meteen in de media dat je verslaafd bent aan drugs
Is ie weer van plan om te vertrekken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie Braddie zn recente afscheidstopic gezien?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met figuren als Dr. Phil.
Reageer eens op mijn vraag.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met figuren als Dr. Phil.
Dit is niet juist.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef wickedmen het volgende:
Dat wel. Toen ik nog twitterde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat raarder is, is dat ik DrNick al voor FOK! ken
recent?quote:
Dit is niet juist.quote:
Ga weg. We kunnen je missen als Ebola.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is niet juist.
Seems legit, lijkt op een leugen en allebij zo hard ontkennen.
Ik weet genoeg.
Oh dat is balen, ik heb ook wel eens op een reservelijstje hier en daar gestaan. Vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik geef geen neuk.
"allebij"quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is niet juist.
Ik weet genoeg.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee: KLB / Wegens Succes Verlengd
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga weg. We kunnen je missen als Ebola.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dat is balen, ik heb ook wel eens op een reservelijstje hier en daar gestaan. Vrouwen.
Krijg je nu een ban?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is niet juist.
Ik weet genoeg.
Mooi slotje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee: KLB / Wegens Succes Verlengd
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:14 schreef wickedmen het volgende:
Hoi allemaal.
Ik zou hier graag willen trollen maar volgens Yvonne mag ik dat dat niet meer.
Nu moeten jullie mijn geweldige geniale posts missen.
Gr gr
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Is dit ook een Braddie-kloon? http://fotoboek.fok.nl//Braddies_Kapsel
Vast niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ik op je reservelijstje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ha, mijn broertje heeft een iPhone 6 Plus
quote:
#bendgate.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Anderen wel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom anderen wel en ik niet?
Ik ben zelfs een 9/10
Oh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Yvonne vindt mij lief, dus denk het niet.
quote:
quote:
En morgen/volgende week/maand* komt 'ie uiteindelijk weer terug onder een kloontje.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En morgen/volgende week/maand* komt 'ie uiteindelijk weer terug onder een kloontje.
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:
Neenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar mag ik nu wel op je reservelijstje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je dit al? http://spunk.nl/blog/in-h(...)the-rings-personagesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik dit al gepost?
http://goo.gl/thehobbit
Zo awesome.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]U mad bro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woahquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Wist je dit al? http://spunk.nl/blog/in-h(...)the-rings-personages
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Brabantquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Wist je dit al? http://spunk.nl/blog/in-h(...)the-rings-personages
Hij is niet 12quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:49 schreef DrNick het volgende:
Hoe komen 12-jarigen toch aan het geld om zo'n telefoon te kopen?
pls noquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom kroelen, ik, jij en een flesje Thaise massageolie.
Rĉpquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kom kroelen, ik, jij en een flesje Thaise massageolie.
Kom eraanquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kom kroelen, ik, jij, l4d2/gw2, chocola en een pizza.
Flipselsquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
Wie zou er nu nee zeggen tegen zo'n woorstel van zo'n waardevolle user?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vergeet de cam nietquote:
Doe niet zehma highclass, je wilt wel.quote:
Omdat ik het ben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
waarom reageer ik uberhaupt op jouw posts
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
Bahquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bah![]()
Ik kwam toen straks ook bij mijn broer binnen, meteen moeite met ademhalen want het zag blauw van de rook.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Inmiddels 4 maand gestopt![]()
Zo nu en dan nog wel jointje
Fijnquote:
De heer Nickquote:
Weinig mensen hoop ikquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
Oh snapquote:
quote:
Ik noem je niet gehandicaptquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje begrip voor gehandicapte graag..
Hmmquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
DrNick is opeens met 2 FOK!kers meer bevriend op fb
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee, maar morgen heb ik een back-up toestel en heb mijn originele nexus pas over een tijdje terug. Lang verhaal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb jij de update al geïnstalleerd?
breeding like crazyquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Ook niet '2 mensen' nee '2 FOK!kers'.
Je zou het niet verwachten maar het is best sneu hoeveel Fokkers een Fokster proberen te claimen en te cockblocken, alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien en alleen haar kunnen krijgen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Mensen? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Jij klaagt ook als er iets niet deugt aan een gejatte auto?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Far cry kan de dikke tering krijgenslechte crackers
Ik vind melba toast crackers anders best goed te etenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Far cry kan de dikke tering krijgenslechte crackers
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij klaagt ook als er iets niet deugt aan een gejatte auto?
Over alles en iedereen jatogquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij klaagt ook als er iets niet deugt aan een gejatte auto?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind melba toast crackers anders best goed te eten
Ik heb die Sesam van die Aldi, licht bruine doos.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind melba toast crackers anders best goed te eten
Fack.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Buiten de zolderkamer is er niets.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Wat is er met je toestel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar morgen heb ik een back-up toestel en heb mijn originele nexus pas over een tijdje terug. Lang verhaal.
Dat geloof ik graag. Ook bizar hoeveel FOK!sters geDMd worden omdat ze een vrouw zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten maar het is best sneu hoeveel Fokkers een Fokster proberen te claimen en te cockblocken, alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien en alleen haar kunnen krijgen.
alwaysquote:
De bovenkant links was wat los gaan zitten. En dacht dat ik dan al kon vergeten ooit garantie te krijgen als er iets mis was met het toestel.quote:
Ach ik zou graag zeggen dat het alleen op FOK! zo is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
Dat geloof ik graag. Ook bizar hoeveel FOK!sters geDMd worden omdat ze een vrouw zijn.
Aiii. Welke ga je kopen dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De bovenkant links was wat los gaan zitten. En dacht dat ik dan al kon vergeten ooit garantie te krijgen als er iets mis was met het toestel.
Nou later kreeg ik dus problemen. Vanzelf uit en weer aan. De aan/uit knop die niet helemaal meer zuiver meer werkte.
Nou toch maar opgestuurd en impulsief gewoon een nieuwe nexus 5 erbij bestelddie gebruik ik nu maar morgen stuur ik die mooi terug en koop zo'n goedkope toestel om maar even te gebruiken
![]()
En nu hopen dat ik garantie heb en niet komt te vervallen omdat de telefoon los is gaan zitten (niet mijn schuld overigens).
Ik kom nauwelijks buiten dus geen idee meer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ach ik zou graag zeggen dat het alleen op FOK! zo is.
quote:
Ik verplaats mij alleen van kroeg naar kroeg. Dat is ook best veilig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom nauwelijks buiten dus geen idee meer.
Bazenmuziekquote:
Hans Zimmer is sowieso een baas.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BazenmuziekBazenfilm
Hans Zimmer
![]()
De soundtrack voor die film is zo mooi. De film ook.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De soundtrack voor die film is zo mooi. De film ook.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BazenmuziekBazenfilm
Hans Zimmer
![]()
Eensquote:
True true. Niet te veel 16 jarige chickies dan? Of zoek je die juist.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik verplaats mij alleen van kroeg naar kroeg. Dat is ook best veilig.
ik kan de update al uitvoeren maar ik hoorde dat de stilte functie veranderd is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb Android L ook nog niet, wil wachten op die update. Duurt lang.
ah tofquote:
Klopt. Hij blijft op trilstand staan, kan niet helemaal zacht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
ik kan de update al uitvoeren maar ik hoorde dat de stilte functie veranderd is.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
True true. Niet te veel 16 jarige chickies dan? Of zoek je die juist.
Here here.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
If here age isn't on the clock, she is ready for my cock.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Inception in concert.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Hans Zimmer werkt fantastisch tijdens leren
Dat dus jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt. Hij blijft op trilstand staan, kan niet helemaal zacht.
hahaha teringquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eensch, films met zijn muziek, gegarandeerd succes.
Als het scheurt, dan groeit het wel terug.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel?
Onder de acht met een beetje krachtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Littekenweefsel, schuurt lekker over je eikel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als het scheurt, dan groeit het wel terug.
Is wel jammer idd. Misschien dat dat nog verandert.quote:
Boven de 11, beslist zelf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de acht met een beetje kracht
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Littekenweefsel, schuurt lekker over je eikel.
Wolst him yn’e mûle hawquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de acht met een beetje kracht
Ik twijfel dus nog even of ik een evt. latere update afwachtquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is wel jammer idd. Misschien dat dat nog verandert.In de dev versie had je ook geen 'clear all' knop voor notificaties. Hebben ze in final weer teruggeplaatst.
Thanksquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:
LB zou wel perfecte meisje zijn in bed, kleine meisjes zijn altijd extra lekker.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:
LB zou wel perfecte meisje zijn in bed, kleine meisjes zijn altijd extra lekker.
Hoezo extra?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef wickedmen het volgende:
quote:
Oh. Dus dit is waarom UNIX gebruikers geen game kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef wickedmen het volgende:
Als je dieper stoot vinden ze dat extra fijn en kreunen ze harder, doe dat maar bij een lange Charlotte.quote:
Heb jij dan wel grote voeten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je dieper stoot vinden ze dat extra fijn en kreunen ze harder, doe dat maar bij een lange Charlotte.
Weet niet hoe die final release er uitziet. Zal wel even kijken als het zover is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel dus nog even of ik een evt. latere update afwacht
Jij weet niets van UNIX.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Dus dit is waarom UNIX gebruikers geen game kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vergeleken met Alfred Jodocus Kwak toen ze mijn voeten zagen.
Ik doe iets verkeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij weet niets van UNIX.
[ afbeelding ]
Nou precies dat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet niet hoe die final release er uitziet. Zal wel even kijken als het zover is.Anders wacht ik ook, zit niet te wachten op een trillend bureau elke nacht.
Gvd, ik kan hier niets tegenover zeggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vergeleken met Alfred Jodocus Kwak toen ze mijn voeten zagen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naar de rode zee ofzo? Of naar een klok, ik weet het niet meer.
Doe maar een 24 uurs klok.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
hoezo een klokquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
te laat. Wij distantieerden al van jouquote:
Wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goh, hebben we die niet eerder gezien?
Nice, mooi klokje. Kan ik mooi dragen als m'n moto aan de lader hangt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Hierbij alsnog je klok.
[ afbeelding ]
Gewoon naar Den Haag gaan johquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Bah volgende week woensdag van 09:00 tot 16:00 iets doen met politiek op school en naar verschillende locaties toe moeten enz. Verplicht voor diploma
Daarom beter Soundcloud.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Interstellar soundtrack staat niet op Spotify
RIP en sterktequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Bah volgende week woensdag van 09:00 tot 16:00 iets doen met politiek op school en naar verschillende locaties toe moeten enz. Verplicht voor diploma
Jup. Krijg je een gespierde arm van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice, mooi klokje. Kan ik mooi dragen als m'n moto aan de lader hangt.
Space als in ruimtevaart?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moest vorig jaar naar Dutch Space![]()
![]()
Oh, kan ik hem beter aan m'n andere arm hangen, die is nog niet gespierd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Krijg je een gespierde arm van.
Oui oui, ze maken oa onderdelen voor ESAquote:
Je derde been?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, kan ik hem beter aan m'n andere arm hangen, die is nog niet gespierd.
Ah, koel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oui oui, ze maken oa onderdelen voor ESA
Als er Dutch voor staat weet je maar nooit...quote:
prcsquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, koel.
[..]
Als er Dutch voor staat weet je maar nooit...
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er Dutch voor staat weet je maar nooit...
't Is al goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat gemist. Of niet onthouden. Sorry.![]()
Het is FOK!ker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Vroeger heette het bedrijf Fokker
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft al z'n eigen klokkenspel.
Huehue.
ohquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft al z'n eigen klokkenspel.
Huehue.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb cola op, maar dat is vast niet te merken. [ afbeelding ]
The fuck.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Rotterdamse jongen (14) schiet zijn moeder in buik
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)moeder-in-buik.dhtml
Oeiquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Verveel je je?quote:
Ja sickquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoonquote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
Tijd om te slapen, morgen weer om 6:00 op. Laters
Terusten bondagegodquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
Ik heb hier ook cola staanquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een paar flessen staan, kom maar ha.. oh nvm
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |