SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door smegmanus op 18-11-2014 19:42:28 ]
Die is eigenlijk nog best wel goed. Heeft de heer Jacobs al gebeld?quote:
Nee, er heeft nog niemand gebeld... Snap het ook niet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is eigenlijk nog best wel goed. Heeft de heer Jacobs al gebeld?
De teksten schrijven ook niet zo moeilijk, enige wat je nodig hebt is 2 boeken. En daar willekeurige zinnen uit halenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog niemand gebeld... Snap het ook niet...
Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...quote:
quote:
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijstquote:Op woensdag 19 november 2014 02:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...
Er zijn grenzen aan wat je wel en wat je niet kan maken hier in FOK! Paint-topics!!!
Toch? En hij is begonnen...
Ik vind 'm leuk, maar zonder de onderste titel was -ie nog leuker. Gewoon "drijfzand". Dat is een perfecte albumtitel voor Blöf.quote:
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik WIST dat iemand die zou doen, naar aanleiding van WAARHEID!
Ah! Dus kappen met die ongein?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".
Toppie, thx!quote:Op woensdag 19 november 2014 17:37 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/sandbox-melodrama.font?text=ZEELAND+ZUIGT
Ah, nu zie ik het pas, Ed heeft inderdaad zijn paraplu zelf nog vast... Zit ik me hier helemaal voor niets op te winden...quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijst
hij is goed gelukt.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:27 schreef HaJee het volgende:
Leuk topic zo!!
Hier een nieuwe van mij. Niet echt grappig hoewel mijn poging om ze in die auto te shoppen redelijk lachwekkend is
[ afbeelding ]
Da's ook goed geluktquote:Op donderdag 20 november 2014 00:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
hij is goed gelukt.
ik koos net een random plaatje uit op imgur en probeerde er een blof titel van te maken (die cavia)
Whehehe cool!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Da's ook goed gelukt
Mijn laatste voor nu even heb ik een FOK!-tintje gegeven
[ afbeelding ]
Kan niet moeilijk zijn. Er zijn genoeg vreemde figuren voorbij gekomen in painttopics e.d. dus leef je uitquote:Op donderdag 20 november 2014 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe cool!
Ik zat er ook aan te denken iets met FOK! te doen, maar kon ff niet bedenken wat.
Heh ja maar het moet wel een beetje bizar zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kan niet moeilijk zijn. Er zijn genoeg vreemde figuren voorbij gekomen in painttopics e.d. dus leef je uit
Bohquote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 22:30 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Okee die "A" is verneukt, maar fuck it!
HaJee is een eindbaas, man!quote:Op vrijdag 21 november 2014 02:39 schreef Buschetta het volgende:
Tot http://forum.fok.nl/user/history/74056 zijn alle posts fucking briljant minus Hajee's posts (sorry man... you're just not cutting it.
Dan is de beatle persiflage weer briljant.
Soms inloggen op Fok! en naar onzin gaan doet me altijd weer denken.. Ja... er is een reden om dit account te houden
Te gekke paints... tnx
Niet eens met op je opmerking over Hajee. Wél met wat ToT hierboven zegt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 02:39 schreef Buschetta het volgende:
Tot http://forum.fok.nl/user/history/74056 zijn alle posts fucking briljant minus Hajee's posts (sorry man... you're just not cutting it.
Dan is de beatle persiflage weer briljant.
Soms inloggen op Fok! en naar onzin gaan doet me altijd weer denken.. Ja... er is een reden om dit account te houden
Te gekke paints... tnx
Ik heb net een uurtje / anderhalf uur heerlijk geslapen!quote:Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
[..]
en wanneer slaapt meneer ToT eigenlijk?
Dat is het verschil naar kijken naar de persoon of naar het produkt...quote:Op zondag 23 november 2014 15:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niet eens met op je opmerking over Hajee. Wél met wat ToT hierboven zegt.
Die "Klassieker" vond ik wel erg goed gemaakt!quote:Op maandag 1 december 2014 03:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is het verschil naar kijken naar de persoon of naar het produkt...
Jij hebt waarschijnlijk affiliatie met Hajee.. ik kijk naar kwaliteit
No pun intended
Ow verrek, heb jij die gemaakt? Je postte het net wel in het andere topic, maar ik dacht dat het er eentje was die hier al stond! Nice!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw album komt er aan:
[ afbeelding ]
Ik raakte geïnspireerd...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow verrek, heb jij die gemaakt? Je postte het net wel in het andere topic, maar ik dacht dat het er eentje was die hier al stond! Nice!
Dan krijg je misschien eindelijk begrijpelijke teksten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een blof album achterstevoren draait?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien eindelijk begrijpelijke teksten?
Ik vind deze wel grofquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen politiek statement, ik wilde gewoon wat bij "Plof" verzinnen.
quote:
Mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Allah hakbar" als titel doen.
Tering! Die past goed bij mijn andere album van Blaf hier!quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2017 17:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto vond ik gewoon creepy overkomen, dusss......
Ja ik wil ook geen suggesties over hen de wereld in slingeren!quote:
Gooie je de vers gekickte topics ook even in ONZ/PNT?quote:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/139quote:Op vrijdag 17 november 2017 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gooie je de vers gekickte topics ook even in ONZ/PNT?
Deze moest nog handmatig over gezet worden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/139
Komen er automatisch in. Alleen verdwijnen ze na 2 weken weer uit de zichtbare lijst. Daar wordt naar gekeken.
Oh?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Deze moest nog handmatig over gezet worden.
Ja, ik doe elke keer wat of als men een topic kickt.quote:Op zaterdag 18 november 2017 07:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
En geldt dat voor alle oude painttopics?
Awesome!quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, ik doe elke keer wat of als men een topic kickt.
quote:
Wat een covers allemaalquote:
quote:
Ja kut, toen ik het postte meende ik me al te herinneren dat er al een Blob was!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw album komt er aan:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |