Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...quote:
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijstquote:Op woensdag 19 november 2014 02:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...![]()
Er zijn grenzen aan wat je wel en wat je niet kan maken hier in FOK! Paint-topics!!!
Toch? En hij is begonnen...
Ik vind 'm leuk, maar zonder de onderste titel was -ie nog leuker. Gewoon "drijfzand". Dat is een perfecte albumtitel voor Blöf.quote:
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ik WIST dat iemand die zou doen, naar aanleiding van WAARHEID!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:37 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/sandbox-melodrama.font?text=ZEELAND+ZUIGT
Ah, nu zie ik het pas, Ed heeft inderdaad zijn paraplu zelf nog vast... Zit ik me hier helemaal voor niets op te winden...quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |