SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door smegmanus op 18-11-2014 19:42:28 ]
Die is eigenlijk nog best wel goed. Heeft de heer Jacobs al gebeld?quote:
Nee, er heeft nog niemand gebeld... Snap het ook niet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is eigenlijk nog best wel goed. Heeft de heer Jacobs al gebeld?
De teksten schrijven ook niet zo moeilijk, enige wat je nodig hebt is 2 boeken. En daar willekeurige zinnen uit halenquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog niemand gebeld... Snap het ook niet...
Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...quote:
quote:
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijstquote:Op woensdag 19 november 2014 02:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heeft hij nu Ed zijn paraplu afgepakt? Als dat Zeeuwse mannetje zo begint zijn we hier voorlopig nog niet klaar met hem en zijn bandje...
Er zijn grenzen aan wat je wel en wat je niet kan maken hier in FOK! Paint-topics!!!
Toch? En hij is begonnen...
Ik vind 'm leuk, maar zonder de onderste titel was -ie nog leuker. Gewoon "drijfzand". Dat is een perfecte albumtitel voor Blöf.quote:
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".quote:Op woensdag 19 november 2014 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik WIST dat iemand die zou doen, naar aanleiding van WAARHEID!
Ah! Dus kappen met die ongein?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gemaakt hoor. Ik kreeg een PM van het Blöf-management, getiteld "subtiele hint".
Toppie, thx!quote:Op woensdag 19 november 2014 17:37 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/sandbox-melodrama.font?text=ZEELAND+ZUIGT
Ah, nu zie ik het pas, Ed heeft inderdaad zijn paraplu zelf nog vast... Zit ik me hier helemaal voor niets op te winden...quote:Op woensdag 19 november 2014 10:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Rustig maar, het valt allemaal wel mee. Als je goed kijkt zie je dat Ed zelf de paraplu nog vast heeft en BLØF slechts een dienst bewijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |