Stijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het wordt. LR is ook weg dus in principe moeten er 2 komen.
quote:
Hij heeft al geweigerd zelfs.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij wil maar al te graag als hij wordt gevraagd.
Ik moet het nog zien. Vind hem wel een schat al doet hij soms dwars.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij wil maar al te graag als hij wordt gevraagd.
Klopt.quote:
Dan zou Typisch een geschikte kandidaat zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Maar iedereen met meer dan 3 hersencellen weet dat als je het goed doet op WK je doorgroeit naar een ander forum.
Ik zou het vast goed doen.quote:
Als hij geen permban zou hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou Typisch een geschikte kandidaat zijn
Dat is alweer een tijdje geleden. Trappers jwt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat HYS weer kampioen worden?
HYS speelt nu eerste divisie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden. Trappers jwt.
Daarom zeg ik, dat is alweer een tijdje geleden.quote:
Nee, beste mod is geen mod.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Maar de beste mod zou Johannes zijn imo.
Panters staan bovenaan, HYS is tweede.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar worden ze zeker kampioen.
of ik maar ik pas als ze me vragen, nooit ambities gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of ik maar ik pas als ze me vragen, nooit ambities gehad.
Gezellig series kijken.quote:
Nee wie moet dan alba gifs postenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Die was er wel maar ook weer niet.quote:
nee manquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mexicanobakker zou het ook kunnen.
Er is al een psv bondscoach..quote:
Kom nou.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
Kapiteintje zou allang mod zijn als hij dat zou willen.
Aldus kapiteintje.
Nou dat vind ik best een goed idee. Prima gozer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fixedquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten nooit geschikte mensen tussen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelul
Je hebt zelf aangegeven het graag te willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |