Wie is hier naast Karina nog actief mod eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet het nooit he, uit het oog uit het hart geldt bij sommige mensen
he ggmm
Wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet het nooit he, uit het oog uit het hart geldt bij sommige mensen
he ggmm
We houden dan weinig mensen over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
WTF, users die actief in andere SC posten moet geroyeerd worden vanaf nu.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
BREKEND:GGMM stopt vanaf morgen met modden
Weekje later is ie weer modquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Was een tijd dat de naam van dat forum niet eens genoemd mocht worden zal zo ff in feedback zetten.quote:
Welk forum?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een tijd dat de naam van dat forum niet eens genoemd mocht worden zal zo ff in feedback zetten.
Misschien ga je dan eindelijk weg.
Dat klopt, 5 jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
Was een tijd dat de naam van dat forum niet eens genoemd mocht worden
Ok.quote:
Meeloperquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ga je je laten bannen GGMM, of vertrek je met stille trom?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt, 5 jaar geleden ofzo.
[..]
Ok.
Aan de andere kant, eerst zien dan geloven. Het is niet de eerste keer dat hij zijn woorden niet na komt.quote:
Waarom zou ik me laten bannen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je je laten bannen GGMM, of vertrek je met stille trom?
Om je vriendinnetje Littlerabbit in zijn reet te kruipen, als protest tegen Danny?quote:
Het draait niet eens om LR, klapjostie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Om je vriendinnetje Littlerabbit in zijn reet te kruipen, als protest tegen Danny?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het draait niet eens om LR, klapjostie.
Karina laat niemand in de steekquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, niet bij de buren
Ik ben supertrouw man.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Karina laat niemand in de steek
Je hoeft mij nu niet de zwarte piet toe te delen hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee, ik word daar geen mod namelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
En posten op WZV als VBL-moderator van FOK! is best een interessante carrièremove![]()
Zal wel, die man barst van de humor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
Ben benieuwd of Danny de humor er ook van kan inzien
Mijn sarcasmemeter slaat door.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel, die man barst van de humor.
Stop je er echt mee rené?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens Nederlands ijshockey?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik post ook weleens elders hoor. Op Tweakers of op het ijshockeyforum
Ik ga naar elke thuiswedstrijd van Amstel Tijgers. En hopelijk af en toe naar een uitwedstrijd als het in de buurt is. Afgelopen tijd was het helaas steeds te ver weg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens Nederlands ijshockey?
Je gaat hem missenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ik veel blijer zou zijn met dit antwoord.
Stiekem mag je me, dat weet je best.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat ik veel blijer zou zijn met dit antwoord.
Die tukker is er nooit en Karina is best lief:')quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem mag je me, dat weet je best.
Tegen wie moet je nu gemeen lopen doen? Tegen een moderator is dat toch veel stoerder.
Gaat HYS weer kampioen worden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga naar elke thuiswedstrijd van Amstel Tijgers. En hopelijk af en toe naar een uitwedstrijd als het in de buurt is. Afgelopen tijd was het helaas steeds te ver weg.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die tukker is er nooit en Karina is best lief:')
Ah dat is aardig van jequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die tukker is er nooit en Karina is best lief:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |