SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 44rdbei op 17-11-2014 21:29:01 ]
Neequote:
Je hebt niets een UI.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Nu opeens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef quickstepster het volgende:
en Polska, ik moet lachen om zijn uitspraken. "en ik slingerde zo als een poolse aapje".
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat jankenquote:
Ik vind dat hij juist met zijn grapjes en zelfspot de meest opvallende kandidaat is. Verder zijn je eerste twee argumenten totaal niet van belang.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
hoe kom je nou weer bij uien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat janken
ik vind het totaal niet belangrijk welke afkomst hij heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het wel tof dat er een Pool meedoet. Polen zijn een behoorlijk grote minderheidsgroep die amper wordt vertegenwoordigd op tv. En ik vind hem nog best sympathiek ook!
Go, go Polska!
Dat had ik ookquote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef avotar het volgende:
Ik betrapte me er laatst op pro-Rick Brandsteder te zijn.
Wie had dat gedacht.
Geen last vanquote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Heeinz het volgende:
Slecht gesynchroniseerd of ligt dat aan mij?
Het ontbreekt de rest aan een persoonlijkheid, dus ja.quote:
Dan wordt het de beste aflevering tot nog toe!quote:
Men denkt dat ze er veel minder heeft, ze heeft gezegd dat zij niet de mogelijkheid kreeg om eten te kopen met stemmen terwijl ze dat wel hadquote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Shenti het volgende:
Waarom heeft niemand daar er nog aan gedacht om die kut van een Krystl er uit te flikkeren aangezien niemand weet hoe veel stemmen ze heeft en ze dus nu iedereen er zelf uit gaat gooien..
Ik vind dat Ferry juist veel screentime krijgt, daarom denk ik Ferry.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef quickstepster het volgende:
door de edits lijkt het erop dat polska het veld toch gaat ruimen....
Oh, dat is best wel slim dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef opreis het volgende:
Men denkt dat ze er veel minder heeft, ze heeft gezegd dat zij niet de mogelijkheid kreeg om eten te kopen met stemmen terwijl ze dat wel had
Krystl is makkelijk te verslaan in een finalequote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Shenti het volgende:
Waarom heeft niemand daar er nog aan gedacht om die kut van een Krystl er uit te flikkeren aangezien niemand weet hoe veel stemmen ze heeft en ze dus nu iedereen er zelf uit gaat gooien..
Hoop het, polska is baasquote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok dat Polska immuniteit krijgt...
Die gaan ze niet halen met haar extra stemmen. Maarja, dat weten zij natuurlijk ook niet :pquote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Krystl is makkelijk te verslaan in een finale
Dat komt gok ik zometeen nog, elk persoon mag nog iemand extra kiezen!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef zoem het volgende:
Dennis, anders laat je de nummer 3, 4, 5, 6 ook mee gaan. Wel zo gezellig!
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef zoem het volgende:
De stagiair is weer los gegaan met de muziek
Had vorige week al immuniteit gewonnen. Mocht hij meenemen naar deze week omdat Sabrina vorige week vrijwillig weg ging.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
Wat was de reden dat die Brandsteder niet mee hoefde te doen?
En nog presteren om niet te winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef Shenti het volgende:
Krystl is een spillepoot. Als je er een keer in niest zit die bak al vol genoeg. Inderdaad oneerlijk.
Ook weinig lichaam om modder op te dragen dusquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef Shenti het volgende:
Krystl is een spillepoot. Als je er een keer in niest zit die bak al vol genoeg. Inderdaad oneerlijk.
Dat dusquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En nog presteren om niet te winnen
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ook weinig lichaam om modder op te dragen dus
65kg dacht hij te wegen, dat is niets.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Shenti het volgende:
[..]
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderen
Hij heeft wel veel lichaamquote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Shenti het volgende:
[..]
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderen
Ze zien polska als iemand die gevaarlijk in de finale is omdat hij best goed is in proeven.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef Akilla het volgende:
Ik snap t niet, als ze slim zijn gebruiken ze polska gewoon, hoeven ze geen extra stem te gebruiken aangezien geel op hem stemt
Serieus? Had wel veel meer verwacht.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
65kg dacht hij te wegen, dat is niets.
Polska heeft veel extra stemmen (5?), Lobke niet, Ferry niet en Rick volgens mij ook niet, dan is polska 6 stemmen waard en die andere maar 3quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef lars91 het volgende:
Polska lozen voor lobke kan wel eens een fout zijn van Freddy en Kai
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze zien polska als iemand die gevaarlijk in de finale is omdat hij best goed is in proeven.
Ze hebben ook zo veel extra stemmen (en de anderen juist niet) dat ze na polska iedereen 1 voor 1 eruit kunnen knikkeren.
Vanuit Freddy's en Kay's perspectief is Krystle dan ideaal om in de finale erbij te hebben want die is van de overgebleven kandidaten het slechts/slapst
Tenzij polska immuniteit haalt, als ze nu polska wegstemmen hebben ze alsnog genoeg extra stemmen om de rest eruit te kunnen stemmen, als polska weg is, is het rick, ferry en lobke (zonder extra stemmen) tegen Freddy, Kay en Kristle (12?) extra stemmenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...
Nee man je gaat dood.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
Ik heb misschien geen hart ofzo maar 4 weekjes valt toch wel te overzien?
En dit ziet polska natuurlijk ook in en daarom zit het er dik in dat hij halverwege het proces overloopt en krystl of Freddy eruit knalt met wat team geel gastenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...
Genoeg mensen die ruim 3 weken op vakantie gaan. Ik snap het ook niet zo.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
Ik heb misschien geen hart ofzo maar 4 weekjes valt toch wel te overzien?
Janken levert hen extra poen op, snap dat danquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruim 3 weken op vakantie gaan. Ik snap het ook niet zo.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
Die stemming kunnen ze net zo goed overslaan
Betwijfel ik, als ze de stemming van vorige week hadden doorlaten gaan zoals ze wel eens vaker deden, en dan degene met de meeste stemmen krijgt een zwarte stem, dan had polska al in de gaten gehad dat ze met zn allen op hem zaten en had ie maatregelen kunnen treffen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God volens mij wil de redactie Polska er best graag inhouden
ik focking wist hetquote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef quickstepster het volgende:
kiezen: brieven of stemmen ofzo?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God volens mij wil de redactie Polska er best graag inhouden
Ging beetje tegelijkquote:
Of ze doen het ding waarbij ze het er zo duidelijk bovenop leggen, dat je wel moet denken dat er een twist komt en dan komt ie niet... POLISH INCEPTION!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:49 schreef lars91 het volgende:
Als Polska er nu uitgaat is het wel de slechtste aflevering ooit. Na 3 min al duidelijk wie eruit gaat
^quote:
Iedereen gaat zich afvragen of het geen doorgestoken kaart is van de organisatie. Twee beste vrienden mee laten doen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef Ferdii het volgende:
Freddy en kay zijn juist bazen
Iedereen wordt gek als ze van hun complot horen
Ja, heb je dat bedacht?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Iedereen gaat zich afvragen of het geen doorgestoken kaart is van de organisatie. Twee beste vrienden mee laten doen.
Dat is het wel. Heeft Dennis al in een of ander interview gezegd.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Iedereen gaat zich afvragen of het geen doorgestoken kaart is van de organisatie. Twee beste vrienden mee laten doen.
Wie is er tegenwoordig nog 3 weken onbereikbaar op vakantie?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruim 3 weken op vakantie gaan. Ik snap het ook niet zo.
En je hebt dan meestal 1 of meer dierbaren bij je.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog 3 weken onbereikbaar op vakantie?
Dat is inderdaad een nadeel.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:17 schreef lars91 het volgende:
[..]
En je hebt dan meestal 1 of meer dierbaren bij je.
In het voorstukje van volgende keer leek het of Ferry gaat zorgen voor iets minder voorspelbaarheid... Ik hoop het. Ferry en Freddy zijn de enige overgebleven kandidaten die nog een beetje boeiend zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:10 schreef Montagui het volgende:
Freddy en Kay ownen deze expeditie wel erg makkelijk.
God ja! Die Rick! Wat een dooie is dat zeg!quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saai saai saai saai saai. Rick is de saaiste van allemaal, hij doet werkelijk niks. Geen complotjes maken, niks. Kay heeft alleen z'n vriendschap met Freddy maar doet er verder ook niks mee.
Krystl valt overal tussendoor en hoeft dus ook niks te doen. Lobke kan weinig aangezien ze zelf zo onder vuur lag, maar die probeerde tenminste wat.
Freddy en Ferry zijn de enige die nog iemand genaaid hebben, ditdat. Laat een van die twee maar winnen, anders is het echt ultieme treurnis.
Is al zo oud als de weg naar Rome. Het mooiste vind ik dat ze bij RTL een voorbeschouwing doen op het weerberichtquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:36 schreef djkoelkast het volgende:
Daarom is het ook zo kut geworden, die tussenstukjes verraden alles, maar welkom in 2014, ze doen dit overal van die irritante tussenstukjes.
hihi, dat inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is al zo oud als de weg naar Rome. Het mooiste vind ik dat ze bij RTL een voorbeschouwing doen op het weerbericht
In de eerste seizoenen was dit echt niet zo, het is de laatste jaren explosief gestegen in zowat alle programma's.quote:Op vrijdag 21 november 2014 09:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is al zo oud als de weg naar Rome. Het mooiste vind ik dat ze bij RTL een voorbeschouwing doen op het weerbericht
quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In de eerste seizoenen was dit echt niet zo, het is de laatste jaren explosief gestegen in zowat alle programma's.
En ik bedoel niet de STRAKS... stukjes, want die kun je skippen, het gaat om dat tijdens een proef de proef wordt onderbroken voor een stukje interview wat achteraf is opgenomen en zo weet je dus al gelijk wie er heeft gewonnen.
Laat de beelden voor zich spreken en is het niet duidelijk? Gebruik een voice-over.
Die Krystl heeft nog niets verrassends gedaan deze Expeditie, dat gaat hem dus niet worden. Enige wat zou kunnen gebeuren is als iemand erachter zou komen dat die 3 wel heel vaak met elkaar praten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Als die slappe Krystl nou gewoon even naar buiten brengt dat Kai en Freddy vrienden zijn dan krijg je nog een aantal interessante afleveringen. Anders wordt volgende week exit Lobke, dan Rick en dan Ferry en krijg je een finale met saaie 3 zoutzakken.
Dat de zwakke zo ver komen is omdat de kandidaten te veel gepamperd worden, dat zag je de vorige jaren ook al. Die gast van eigen huis en tuin (?) werd gekickt terwijl hij net een heel kamp had gebouwd, als het comfort echt laag is laat je zo iemand er wel bij want die heb je dan gewoon nodig om te overleven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die Krystl heeft nog niets verrassends gedaan deze Expeditie, dat gaat hem dus niet worden. Enige wat zou kunnen gebeuren is als iemand erachter zou komen dat die 3 wel heel vaak met elkaar praten.
Zo komisch dat je door kunt komen in dit soort programma's omdat je zwak bent, nooit je nek uitsteekt en daardoor niet als gevaar wordt gezien. Wel Polska eruit stemmen met z'n allen terwijl die Krystl by far de meeste stemmen heeft (denk niet dat Freddy blij was dat ze zoveel extra stemmen op Polska had gezet, hij gebruikt haar alleen voor haar hoge aantal stemmen natuurlijk).
Baal ervan dat die Ancilla niet ver is gekomen, had je in ieder geval nog een mooie vrouw gehad, zeker Lobke is zum kotsen.
Bovendien weet Freddy waarschijnlijk helemaal niet hoeveel extra stemmen Krystil heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat de zwakke zo ver komen is omdat de kandidaten te veel gepamperd worden, dat zag je de vorige jaren ook al. Die gast van eigen huis en tuin (?) werd gekickt terwijl hij net een heel kamp had gebouwd, als het comfort echt laag is laat je zo iemand er wel bij want die heb je dan gewoon nodig om te overleven.
Ook werd Robert Kranenborg eruit gestemd ondanks dat hij van stront chocolade kon koken. Zijn persoonlijkheid was natuurlijk wel wat minder, maar als je echt honger hebt dan wil je zo iemand er natuurlijk langer bij hebben.
En Freddy staat liever tegenover krystel in de finale dan tegenover Polska, daarom mag ze blijven
Ik heb ook het idee dat ik ze dit seizoen amper heb horen zeuren over dat ze te weinig eten hebben. Bij eerdere seizoenen kwam het bijvoorbeeld regelmatig naar voren dat ze 'nog maar zoveel meel&rijst hadden en er nog zoveel dagen mee moesten doen'.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:54 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Oke, ik heb besloten om even mijn gal te spuwen over Expeditie Robinson hedendaags.
De essentie van het programma is echt al heel lang verdwenen.
- Als je iets kan wordt je weggestemd.
- Ferry heeft de hele expeditie lopen janken en gillen om eten of een beautybehandeling en zit er nog steeds in. Blurgh, ik word doodziek van die flikkerbibs.
- Dat hele winnaarseiland slaat nergens op, je kan toch wel een maand vertoeven op bananen en kokosnoten. Nu gaat het hele survivalidee in rook op.
- Karaoke voor een extra stem? Is dit fucking Hollands got talent waar ik naar kijk of wat?
- Sowieso van het eiland af om naar bevolking te gaan?
- Waar is de slaapproef gebleven bij samensmelting, die mis ik.
- Uit onderzoek is dan weliswaar gebleken dat mensen het leuker vinden om BN'ers te zien, maar zorg er dan op zijn minst voor dat je niet 2 beste vrienden in de show propt.
- Elk jaar blijven die schijtwijven die niks kunnen over, omdat die toch niet gevaarlijk zijn in de finale.
- Heb elke week het gevoel dat ik naar Wie is de mol zit te kijken ipv naar Expeditie Robinson. Vroeger werd je er nog uitgestemt omdat je niet Robinsonwaardig zou zijn. Omgekeerde wereld tegenwoordig zoals eerder aangegeven.
- Ik word ook echt gek van de achterlijkheid van sommige deelnemers. Niemand schijnt ruggengraat te hebben.
- Nicolette.. hou op hou op wat een achterlijk wijf is dat.
Naja dit was het voor even, ik kom vast terug met meer iritaties.
Ik heb het woord rantsoeneren nog geen 1x horen vallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik ze dit seizoen amper heb horen zeuren over dat ze te weinig eten hebben. Bij eerdere seizoenen kwam het bijvoorbeeld regelmatig naar voren dat ze 'nog maar zoveel meel&rijst hadden en er nog zoveel dagen mee moesten doen'.
Daarbij vond ik dat karaoke ook echt nergens op slaan.
De finale is weer een spel op zich en het uiteindelijke eindspel lijkt toch een hele grote geluksfactor te hebben. Kijk naar toen Fatima Moreiro de Melo won. Boogschieten van grote afstand met veel wind? Een sterke snelle speler geeft zichzelf meer tijd en dus meer kans, maar het blijft "kans".quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:15 schreef CeliaHodes het volgende:
Vreemd dat Rick 2x werd beloond. Hij mocht vorige week toch al naar winnaarseiland? Oneerlijk dat dat nu weer mocht. Alleen de immuniteit was voldoende geweest.
Ik vind het persoonlijk echt mietjesgedrag om in de finale tegen zwakkelingen te willen staan, zoals Krystel. Ben je dan trots als je wint?![]()
Ik zou liever een finale hebben met leuke/sterke mensen, dan met een paar slappe troela's, waarbij je weet dat er geen hond meer kijkt omdat er geen reet meer aan is op die manier.
Nee oké, maar een paar jaar geleden waren er nog mensen op dat eiland die andere wegstemde als die niet " Robinson " waardig zouden zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef avotar het volgende:
[..]
De finale is weer een spel op zich en het uiteindelijke eindspel lijkt toch een hele grote geluksfactor te hebben. Kijk naar toen Fatima Moreiro de Melo won. Boogschieten van grote afstand met veel wind? Een sterke snelle speler geeft zichzelf meer tijd en dus meer kans, maar het blijft "kans".
En daarbij, ik kan me voorstellen dat als je eenmaal weken op zo'n eiland zit, het je niet meer zo boeit hoe nobel een bepaalde beslissing is...
Sowieso hebben ze de laatste tijd maar weinig echt Robinson proeven. Denk aan wie het snelste vuur kan maken, kokosnoten hakken, eetproef en dergelijke. Het zijn nu meer spelletjes.quote:Op maandag 24 november 2014 11:44 schreef avotar het volgende:
[..]
De finale is weer een spel op zich en het uiteindelijke eindspel lijkt toch een hele grote geluksfactor te hebben. Kijk naar toen Fatima Moreiro de Melo won. Boogschieten van grote afstand met veel wind? Een sterke snelle speler geeft zichzelf meer tijd en dus meer kans, maar het blijft "kans".
En daarbij, ik kan me voorstellen dat als je eenmaal weken op zo'n eiland zit, het je niet meer zo boeit hoe nobel een bepaalde beslissing is...
klopt. Buiten de eetproef en de evenwichtsbalk (die zal toch nog wel komen) zijn het meer spelletjes inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2014 16:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze de laatste tijd maar weinig echt Robinson proeven. Denk aan wie het snelste vuur kan maken, kokosnoten hakken, eetproef en dergelijke. Het zijn nu meer spelletjes.
Ik vind het niet echt spelletjes, ik vind het vooral te ingewikkeld en teveel van geluk afhangen in de proeven. Geef mij maar simpele proeven als aan een balk hangen, evenwicht, etc.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:32 schreef avotar het volgende:
[..]
klopt. Buiten de eetproef en de evenwichtsbalk (die zal toch nog wel komen) zijn het meer spelletjes inderdaad.
Als dat kan, graagquote:Op donderdag 27 november 2014 20:35 schreef lars91 het volgende:
Hopelijk vandaag eindelijk Lobke of Ferry exit
Hebben ze dat niet gecompenseerd bij de samensmelting?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef lars91 het volgende:
Coosje/Ancilia en Anouk/Loek gingen in dezelfde aflevering naar huis. Kan best dat er in een aflevering helemaal niemand naar huis gaat.
Flauwquote:Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef zoem het volgende:
6 spelers en dan 3 naar winnaarseiland
Dit idd, het tweede getal is 11 en het eerste getal zit altijd in de tafel van 11. Rara wat moeten we doenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die som was wel echt een eitje... Dat ze er zo lang over deden zegt wel wat over de intelligentie.
Inderdaad, ben hem een beetje zat.quote:
Dan weet Dennis toch niet van wie de stem is van degene die dan eigenlijk niet mocht stemmenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Dennis vraagt om het inzetten vd dode stem. Is leuker om die stem in de pot te gooien.
Kun je er toch op schrijven?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:49 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Dan weet Dennis toch niet van wie de stem is van degene die dan eigenlijk niet mocht stemmen
Niet sterk genoeg blijkbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 21:51 schreef lars91 het volgende:
Rick eruit dus. De sterkste kandidaat. Wat een lafbekken
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Samen met Coosje dus de sterkste spelers er al uit
Een helivlucht is wel echt heel tof.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Volgende week zo te zien eindelijk weer een normale proef en een normale prijs
en dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef zoem het volgende:
Jammer dat Dennis vraagt om het inzetten vd dode stem. Is leuker om die stem in de pot te gooien.
Inderdaad. Geen extra eten ofzo, gewoon een toffe ervaring ter aanvulling van de expeditie. Prima.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een helivlucht is wel echt heel tof.
Denk dat hij toch echt beter is in aftrekkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
Zegt Ferry nou 'Ik heb vier jaar in de horeca gewerkt dus oprekenen en aftellen gaat me nog wel goed af.'??![]()
Kan me niet voorstellen dat het anders gaat lopen idd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freddy/Kay/Krystl finale dus. Ferry wordt 4e. Normaal
Nee nouja, dat geldt nog veel zwaarder voor Krystl natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het anders gaat lopen idd.
Maar zou 't ondanks voorspelbaar wel chill vinden als 't zo gaat verlopenOndanks dat Ferry absoluut geen 4e plek verdient
Die is alleen zo ver gekomen omdat hij totaal geen bedreiging is, nergens voor.
Mja Krystl heb ik meer sympathie voor ofzo, dan voor Ferryquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:29 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee nouja, dat geldt nog veel zwaarder voor Krystl natuurlijk.
Krystl heeft gewoon slim de juiste verbondjes kunnen sluiten om erin te blijven. Zo kun je natuurlijk ook ver komen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja Krystl heb ik meer sympathie voor ofzo, dan voor FerryDoedel
True, ik vind ferry ook best wel vervelend, maar vorige aflevering dacht ik was er wel iets datk dacht je bent niet alleen maar een verwende over t paard getilde relnichtquote:Op vrijdag 28 november 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja Krystl heb ik meer sympathie voor ofzo, dan voor FerryDoedel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |