SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 44rdbei op 17-11-2014 21:29:01 ]
Neequote:
Je hebt niets een UI.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Nu opeens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef quickstepster het volgende:
en Polska, ik moet lachen om zijn uitspraken. "en ik slingerde zo als een poolse aapje".
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat jankenquote:
Ik vind dat hij juist met zijn grapjes en zelfspot de meest opvallende kandidaat is. Verder zijn je eerste twee argumenten totaal niet van belang.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
hoe kom je nou weer bij uien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat janken
ik vind het totaal niet belangrijk welke afkomst hij heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het wel tof dat er een Pool meedoet. Polen zijn een behoorlijk grote minderheidsgroep die amper wordt vertegenwoordigd op tv. En ik vind hem nog best sympathiek ook!
Go, go Polska!
Dat had ik ookquote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef avotar het volgende:
Ik betrapte me er laatst op pro-Rick Brandsteder te zijn.
Wie had dat gedacht.
Geen last vanquote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Heeinz het volgende:
Slecht gesynchroniseerd of ligt dat aan mij?
Het ontbreekt de rest aan een persoonlijkheid, dus ja.quote:
Dan wordt het de beste aflevering tot nog toe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |