SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door 44rdbei op 17-11-2014 21:29:01 ]
Neequote:
Je hebt niets een UI.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Nu opeens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees je twee hele zinnen nog eens na, klopt geen reet van.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef quickstepster het volgende:
en Polska, ik moet lachen om zijn uitspraken. "en ik slingerde zo als een poolse aapje".
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 17 november 2014 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je hebt niets een UI.
Over niveau gesproken.
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat jankenquote:
Ik vind dat hij juist met zijn grapjes en zelfspot de meest opvallende kandidaat is. Verder zijn je eerste twee argumenten totaal niet van belang.quote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef Stefanovich het volgende:
Die Polska adoratie zegt veel over het niveau van deze tijd.![]()
Maakt inspiratieloze bagger muziek, kan geen fatsoenlijk Nederlands... humor heeft-ie ook niet... even voor de goede orde ik vind weinig andere kandidaten van hoger niveau hoor maar ik snap de adoratie niet. Het gaat wat dat betreft allemaal hand in hand met de kwaliteit van het programma.
hoe kom je nou weer bij uien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat je van uien snijden gaat janken
ik vind het totaal niet belangrijk welke afkomst hij heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vind het wel tof dat er een Pool meedoet. Polen zijn een behoorlijk grote minderheidsgroep die amper wordt vertegenwoordigd op tv. En ik vind hem nog best sympathiek ook!
Go, go Polska!
Dat had ik ookquote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef avotar het volgende:
Ik betrapte me er laatst op pro-Rick Brandsteder te zijn.
Wie had dat gedacht.
Geen last vanquote:Op donderdag 20 november 2014 20:32 schreef Heeinz het volgende:
Slecht gesynchroniseerd of ligt dat aan mij?
Het ontbreekt de rest aan een persoonlijkheid, dus ja.quote:
Dan wordt het de beste aflevering tot nog toe!quote:
Men denkt dat ze er veel minder heeft, ze heeft gezegd dat zij niet de mogelijkheid kreeg om eten te kopen met stemmen terwijl ze dat wel hadquote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Shenti het volgende:
Waarom heeft niemand daar er nog aan gedacht om die kut van een Krystl er uit te flikkeren aangezien niemand weet hoe veel stemmen ze heeft en ze dus nu iedereen er zelf uit gaat gooien..
Ik vind dat Ferry juist veel screentime krijgt, daarom denk ik Ferry.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef quickstepster het volgende:
door de edits lijkt het erop dat polska het veld toch gaat ruimen....
Oh, dat is best wel slim dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:52 schreef opreis het volgende:
Men denkt dat ze er veel minder heeft, ze heeft gezegd dat zij niet de mogelijkheid kreeg om eten te kopen met stemmen terwijl ze dat wel had
Krystl is makkelijk te verslaan in een finalequote:Op donderdag 20 november 2014 20:50 schreef Shenti het volgende:
Waarom heeft niemand daar er nog aan gedacht om die kut van een Krystl er uit te flikkeren aangezien niemand weet hoe veel stemmen ze heeft en ze dus nu iedereen er zelf uit gaat gooien..
Hoop het, polska is baasquote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gok dat Polska immuniteit krijgt...
Die gaan ze niet halen met haar extra stemmen. Maarja, dat weten zij natuurlijk ook niet :pquote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Krystl is makkelijk te verslaan in een finale
Dat komt gok ik zometeen nog, elk persoon mag nog iemand extra kiezen!quote:Op donderdag 20 november 2014 20:59 schreef zoem het volgende:
Dennis, anders laat je de nummer 3, 4, 5, 6 ook mee gaan. Wel zo gezellig!
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:01 schreef zoem het volgende:
De stagiair is weer los gegaan met de muziek
Had vorige week al immuniteit gewonnen. Mocht hij meenemen naar deze week omdat Sabrina vorige week vrijwillig weg ging.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
Wat was de reden dat die Brandsteder niet mee hoefde te doen?
En nog presteren om niet te winnenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef Shenti het volgende:
Krystl is een spillepoot. Als je er een keer in niest zit die bak al vol genoeg. Inderdaad oneerlijk.
Ook weinig lichaam om modder op te dragen dusquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef Shenti het volgende:
Krystl is een spillepoot. Als je er een keer in niest zit die bak al vol genoeg. Inderdaad oneerlijk.
Dat dusquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En nog presteren om niet te winnen
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ook weinig lichaam om modder op te dragen dus
65kg dacht hij te wegen, dat is niets.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Shenti het volgende:
[..]
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderen
Hij heeft wel veel lichaamquote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Shenti het volgende:
[..]
Polska is vrij klein en moest alsnog veel modder in de bak krijgen door zijn gewicht. Hij heeft dan wel gewonnen maar dat zegt meer over de anderen
Ze zien polska als iemand die gevaarlijk in de finale is omdat hij best goed is in proeven.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:56 schreef Akilla het volgende:
Ik snap t niet, als ze slim zijn gebruiken ze polska gewoon, hoeven ze geen extra stem te gebruiken aangezien geel op hem stemt
Serieus? Had wel veel meer verwacht.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
65kg dacht hij te wegen, dat is niets.
Polska heeft veel extra stemmen (5?), Lobke niet, Ferry niet en Rick volgens mij ook niet, dan is polska 6 stemmen waard en die andere maar 3quote:Op donderdag 20 november 2014 21:10 schreef lars91 het volgende:
Polska lozen voor lobke kan wel eens een fout zijn van Freddy en Kai
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze zien polska als iemand die gevaarlijk in de finale is omdat hij best goed is in proeven.
Ze hebben ook zo veel extra stemmen (en de anderen juist niet) dat ze na polska iedereen 1 voor 1 eruit kunnen knikkeren.
Vanuit Freddy's en Kay's perspectief is Krystle dan ideaal om in de finale erbij te hebben want die is van de overgebleven kandidaten het slechts/slapst
Tenzij polska immuniteit haalt, als ze nu polska wegstemmen hebben ze alsnog genoeg extra stemmen om de rest eruit te kunnen stemmen, als polska weg is, is het rick, ferry en lobke (zonder extra stemmen) tegen Freddy, Kay en Kristle (12?) extra stemmenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...
Nee man je gaat dood.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
Ik heb misschien geen hart ofzo maar 4 weekjes valt toch wel te overzien?
En dit ziet polska natuurlijk ook in en daarom zit het er dik in dat hij halverwege het proces overloopt en krystl of Freddy eruit knalt met wat team geel gastenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef Akilla het volgende:
[..]
Vind ik stom, ze kunnen ook polska erbij houden om zo met 0 extra stemmen heel team geel weg te spelen, dan kunnen ze met die 5 van Freddy en 7 van krystl , polska eruit stemmen en staan ze met z'n 3en in de finale...
Genoeg mensen die ruim 3 weken op vakantie gaan. Ik snap het ook niet zo.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
Ik heb misschien geen hart ofzo maar 4 weekjes valt toch wel te overzien?
Janken levert hen extra poen op, snap dat danquote:Op donderdag 20 november 2014 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ruim 3 weken op vakantie gaan. Ik snap het ook niet zo.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
Die stemming kunnen ze net zo goed overslaan
Betwijfel ik, als ze de stemming van vorige week hadden doorlaten gaan zoals ze wel eens vaker deden, en dan degene met de meeste stemmen krijgt een zwarte stem, dan had polska al in de gaten gehad dat ze met zn allen op hem zaten en had ie maatregelen kunnen treffen.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God volens mij wil de redactie Polska er best graag inhouden
ik focking wist hetquote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef quickstepster het volgende:
kiezen: brieven of stemmen ofzo?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
God volens mij wil de redactie Polska er best graag inhouden
Ging beetje tegelijkquote:
Of ze doen het ding waarbij ze het er zo duidelijk bovenop leggen, dat je wel moet denken dat er een twist komt en dan komt ie niet... POLISH INCEPTION!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:49 schreef lars91 het volgende:
Als Polska er nu uitgaat is het wel de slechtste aflevering ooit. Na 3 min al duidelijk wie eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |