quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
inbe4 deucestengel met ik wil je wel een wheyshake geven nomsayin
quote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
Met Sander gaat het prima hoor. Hij ligt nog steeds brak in bed. De kleine zwemt ergens in Sanders balzak maar alles gaat goed met hem/haar. Bedankt voor het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 17-11-2014 17:50:38 ]
Echt een anticlimax deze post.quote:Op maandag 17 november 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Die kan noten kraken met d'r anus. Zou bang worden dat ze m'n piemel af zou knijpen.
Als ik er één had dan hè. Haha.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:42 schreef no1uknow het volgende:
hoe laat kwam je me ook al weer verzorgenBen al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Seto is one of the six high priests that guard the Millennium Items, and is the first cousin of Pharaoh Atem. Seto Kaiba is the modern reincarnation of Priest Seto. Seto is named after the Egyptian God Set.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 19:05:59 ]
Hey Henk, ben je tokkie?quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef RaymondK het volgende:
Hey Henk
https://www.facebook.com/video.php?v=328093497371068
Ik doe meequote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Questular het volgende:
ff een stukje kwaliteitsmuziek neer zetten hier.
Deze man weet wat muziek is.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]Hey Dima, doe gewoon normaal. Dat doen wij ook, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef stinkie het volgende:
Toch leuk dat weismann en messy elkaar toch nog gevonden hebben. Daar bij die gym
Zou Jeanette wel raken. Geen probleem.quote:Op maandag 17 november 2014 19:44 schreef stinkie het volgende:
Toch leuk dat weismann en messy elkaar toch nog gevonden hebben. Daar bij die gym
ik houd me in....quote:Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou Jeanette wel raken. Geen probleem.
Oh en die no fap november gaat hem voor mij ook niet worden. Definitief.
Ik voel me echt éen met jou.quote:Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou Jeanette wel raken. Geen probleem.
Oh en die no fap november gaat hem voor mij ook niet worden. Definitief.
Alleen fappenquote:Op maandag 17 november 2014 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Telt seks ook, of alleen fappen?
je hebt je afgerukt terwijl je gemalin werd genomen door iemand anders?quote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
Anders heb ik ook een Weissmannetje gedaan
ik denk jij bent slim jij kent zulke woorden welquote:
We leven niet in de 19e eeuw vriendquote:Op maandag 17 november 2014 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik denk jij bent slim jij kent zulke woorden wel
Dan hadden we dat zwarte Piet gezeik niet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
[..]
We leven niet in de 19e eeuw vriend
en werd er meer dan 2 weken gewerktquote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan hadden we dat zwarte Piet gezeik niet.
Even mijn mening verkondigd.quote:Op maandag 17 november 2014 22:14 schreef Klokov het volgende:
SES / Profielwerkstuk over de betrekking van slavernij tot discriminatie
Even jullie input
Kinky.quote:Op maandag 17 november 2014 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je een vriendin hebt en seks een maand lang afzweert verdien je een schop tegen je prostaat.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]moest meteen denken aan panzermausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |