quote:Op maandag 17 november 2014 14:24 schreef Weissman het volgende:
inbe4 deucestengel met ik wil je wel een wheyshake geven nomsayin
quote:Op maandag 17 november 2014 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
Met Sander gaat het prima hoor. Hij ligt nog steeds brak in bed. De kleine zwemt ergens in Sanders balzak maar alles gaat goed met hem/haar. Bedankt voor het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 17-11-2014 17:50:38 ]
Echt een anticlimax deze post.quote:Op maandag 17 november 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Die kan noten kraken met d'r anus. Zou bang worden dat ze m'n piemel af zou knijpen.
Als ik er één had dan hè. Haha.
quote:Op maandag 17 november 2014 17:42 schreef no1uknow het volgende:
hoe laat kwam je me ook al weer verzorgenBen al onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Seto is one of the six high priests that guard the Millennium Items, and is the first cousin of Pharaoh Atem. Seto Kaiba is the modern reincarnation of Priest Seto. Seto is named after the Egyptian God Set.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2014 19:05:59 ]
Hey Henk, ben je tokkie?quote:Op maandag 17 november 2014 18:58 schreef RaymondK het volgende:
Hey Henk
https://www.facebook.com/video.php?v=328093497371068
Ik doe meequote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Questular het volgende:
ff een stukje kwaliteitsmuziek neer zetten hier.
Deze man weet wat muziek is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |