SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
So confused right now.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheid.
Ik heb niets tegen de users hier, honestly. zG en Syl ken ik al jaren, altijd lol mee gehad. Hell, ik was organisator van de allereerste ramadanmeet. Heb een tijdje hier meegepost, maar dat is doodgebloed, helemaal prima. op een gegeven moment kwam Stimo om compleet onduidelijke redenen in LIF tegen me janken, terwijl ik dat mens onder deze of haar vorige nick nooit gesproken heb. Ja, dan heb je aan mij de verkeerde. En als die posts dan hier bejubeld worden, en oh kijk ons turken eens samen iemand onderuit halen, doet dat iéts te hard denken aan de theemiddagjes die m'n moeder met de roddelvrouwen uit de buurt heeft. Sindsdien, en sinds een voorval in het ramadantopic ook, kan deze hele reeks me gestolen worden. Maar live and let live, ik heb er verder niets te zoeken. Alleen, als dat mens als een hondsdolle idioot weer begint te bitchen ergens, kan ze wat terugverwachten. That's it.
Verder ben ik lief en knuffelig, honestly.
.
Showwwwquote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb net nette moslimagirl kleding besteld
quote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijk er totaal niet op
http://instagram.com/unusualdani
quote:Daniel Dani some boy who commented on Kendall Jenner's picture
Zin in een knuffeldate?quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheid.
Ik heb niets tegen de users hier, honestly. zG en Syl ken ik al jaren, altijd lol mee gehad. Hell, ik was organisator van de allereerste ramadanmeet. Heb een tijdje hier meegepost, maar dat is doodgebloed, helemaal prima. op een gegeven moment kwam Stimo om compleet onduidelijke redenen in LIF tegen me janken, terwijl ik dat mens onder deze of haar vorige nick nooit gesproken heb. Ja, dan heb je aan mij de verkeerde. En als die posts dan hier bejubeld worden, en oh kijk ons turken eens samen iemand onderuit halen, doet dat iéts te hard denken aan de theemiddagjes die m'n moeder met de roddelvrouwen uit de buurt heeft. Sindsdien, en sinds een voorval in het ramadantopic ook, kan deze hele reeks me gestolen worden. Maar live and let live, ik heb er verder niets te zoeken. Alleen, als dat mens als een hondsdolle idioot weer begint te bitchen ergens, kan ze wat terugverwachten. That's it.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog niet hoe ik de onderste aan ga doen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh die onderste heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog niet hoe ik de onderste aan ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog niet hoe ik de onderste aan ga doen.![]()
Niks mis mee"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hijab en festivals/concerten kun je prima combineren. Ik ga nog steeds zo hard als paar jaar geleden.quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Crip, je bent tof, intelligent en cute. Enige wat me irriteerde is toen met die hijabfoto's en de gigantische drang om te bewijzen dat je met hoofddoek net zo incrowd en knap kan zijn als zonder. Serieus, been there, done that (ik heb tot 5 jaar terug een hoofddoek gedragen), en de enige manier waarop men je serieus zal nemen is als je de hoofddoek niet je identiteit maakt. Het is deel van je, maar niet je hele freaking persoonlijkheid. Ik heb niets tegen hoofddoeken, ook al ben ik er zelf mee gestopt te dragen, maar ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je proberen te bewijzen op die manier vooral vermoeiend voor jezelf is. Haters still gonna hate. Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen. Ik was er met een fok!ker nota bene, en stond te genieten van de rock. Veel geïntegreerder kon je het niet krijgen.
Heb je ook zo'n lange tekst voor mij? Voel me buitengeslotenquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, heb ik nu m'n standpunt duidelijk gemaakt, zonder dat iemand de behoefte voelt om te gaan schuimbekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....mt mooie ondergoed met kantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet nog niet hoe ik de onderste aan ga doen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
I know, ik ben naar menig metal/rock festival gegaan, ik laat me niet tegenhouden door een groep idiotenquote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hijab en festivals/concerten kun je prima combineren. Ik ga nog steeds zo hard als paar jaar geleden.
draag je ook hijab?quote:Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hijab en festivals/concerten kun je prima combineren. Ik ga nog steeds zo hard als paar jaar geleden.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, heb ik nu m'n standpunt duidelijk gemaakt, zonder dat iemand de behoefte voelt om te gaan schuimbekken?
quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Crip, je bent tof, intelligent en cute. Enige wat me irriteerde is toen met die hijabfoto's en de gigantische drang om te bewijzen dat je met hoofddoek net zo incrowd en knap kan zijn als zonder. Serieus, been there, done that (ik heb tot 5 jaar terug een hoofddoek gedragen), en de enige manier waarop men je serieus zal nemen is als je de hoofddoek niet je identiteit maakt. Het is deel van je, maar niet je hele freaking persoonlijkheid. Ik heb niets tegen hoofddoeken, ook al ben ik er zelf mee gestopt te dragen, maar ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je proberen te bewijzen op die manier vooral vermoeiend voor jezelf is. Haters still gonna hate. Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen. Ik was er met een fok!ker nota bene, en stond te genieten van de rock. Veel geïntegreerder kon je het niet krijgen.
Noem gewoon namen. Nu betrek je iedereen in deze shit terwijl er misschien maar drie mensen hier mee te maken hebben. Dayum.quote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me niet bemoeien met jullie gevecht, maar mijn reactie was vanwege je opmerking richting Deuce en laatst nog een reactie van je die iemand hier geplaatst had waarin je wat denigrerend deed over ons topicje. Dus vandaar.quote:Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Nee, was een groep van ongeveer 20 man, en het waren geen pubers, waren gewoon mannen van 30+. Dan kan je met z'n tweeën bijzonder weinig. Heb hem gewoon van m'n hoofd gehaald en ze wel het een en ander toegeschreeuwd. Ben zelden zo boos geweest, thoquote:Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Je hebt hem wel bekogeld met een bierfles i hope?
Wat gebeurde er daarna?quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen.
Laat je niet leiden door een paar haters johquote:Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Helemaal de weg kwijt. Een persoon kan ik nog begrijpen maar 20?quote:Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, was een groep van ongeveer 20 man, en het waren geen pubers, waren gewoon mannen van 30+. Dan kan je met z'n tweeën bijzonder weinig. Heb hem gewoon van m'n hoofd gehaald en ze wel het een en ander toegeschreeuwd. Ben zelden zo boos geweest, tho.
Nja, was de zoveelste keer door de jaren heen dat er hier dan weer een quote van me terecht komt, dus in die zin was het wél gericht naar het hele topic.quote:Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga me niet bemoeien met jullie gevecht, maar mijn reactie was vanwege je opmerking richting Deuce en laatst nog een reactie van je die iemand hier geplaatst had waarin je wat denigrerend deed over ons topicje. Dus vandaar.
Je voelt ASMR wanneer er aan je haren wordt getrokken/gestreeld?quote:Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
Ik denk er soms ook over om een hijab te dragen naar een rockconcert. Een keer was ik naar een concert van Duman, ik losgaan enzo, pakt zo'n chick mijn haren en schuift ze opzij naar voren zeg maar. Ik wou bijna boos worden maar voelde ASMR op dat moment.![]()
Mijn haren kwamen dus steeds in haar gezicht blijkbaar.
Omg.. deze chick. Gedraag je of ga weg.quote:Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, was de zoveelste keer door de jaren heen dat er hier dan weer een quote van me terecht komt, dus in die zin was het wél gericht naar het hele topic.
some people like weird shitquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je voelt ASMR wanneer er aan je haren wordt getrokken/gestreeld?
Wat heb jij nu weer gedaan?quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg.. deze chick. Gedraag je of ga weg.
Ja duhh, als je dan geen asmr voelt dan heb je wss helemaal geen asmr.quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zegt de schijnheil. Hihaho. Ga jij maar in t Turks over Crip roddelen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Laat je niet leiden door een paar haters joh![]()
Er zijn altijd een paar vaste zuurfokkers die constant lopen te rellen. Gewoon negeren die handel. Maar jij bent al eerder op een turkenmeet geweest ja? Nice...
Hier, dit bedoel ikquote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg.. deze chick. Gedraag je of ga weg.
Je hapt echt te veel. Git yemek ye kadinquote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier, dit bedoel ik. Wie denk jij in godsnaam dat je bent, en waarom denk je dat dit soort shit ook maar enigszins indruk maakt?
.
Nou ja, m'n punt is gemaakt, en blijkbaar is dit soort gedrag hier helemaal ok, dus tijd om weer een plekje te waar het geschuimbek wat minder is.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Clunsy een kloon is van Stimo?
Ik word raar als iemand in mn oren fluistert.quote:Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie je al zo staan op dat concert...quote:Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja duhh, als je dan geen asmr voelt dan heb je wss helemaal geen asmr.
Ze deed het ook heel lief, om mij niet kwaad te maken.
oke!quote:Op zondag 16 november 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben nog bij iemand anders thuis. Zodra k thuis bem
Allemaal aardig van je enzo. Maar als ik iets post mbt tot mezelf met een hoofddoek op f anderen dan is het toch iets waar ik voorkeur voor heb? Zoals iedereen een voorkeur heeft die iedereen moet accepteren. Het is een groot deel van mij hoofddoek+ religie. Ik hoef niet te bewijzen dat meiden met hoofddoek mooi zijn, dat vind ik gewoon. Zoals iedereen zijn voorkeur heeft, de ene houd van trannies (shout out naar Deuce) en de andere van dikke konten ( shout out naar Deuce) etc. En als ik foto's van mezelf heb hier of whatever lok ik het niet uit om mijn hoofddoek het deel te maken van mij waar iedereen op focust. Dat zijn de mensen die het zo zien. Ik ben ik, en een hoofddoek is deel van mijn identiteit.quote:Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kan ook normaal posten, ipv zo debiel.quote:Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Prima, vergeet mij, ik ben niemand, ik ben een geest, ik ben weer weg. Kusjekroel en baklava aan iedereen.
Hoe check je dat?quote:Op zondag 16 november 2014 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
Wow, ik ontdek net dat ik ook ASMR heb
Doet me niksquote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/video(...)-gek-van-dit-filmpje
Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan?quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan?
Dan heb je ASMRquote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.
quote:Maar wat is het? Wat is er aan de hand? We weten het niet. ASMR is nog niet goed onderzocht. De een voelt zich er fantastisch bij, de ander voelt niks bijzonders of raakt zelfs zwaar geïrriteerd door het monotone, zoetgevooisde stemgeluid. In beide gevallen richten stemmen iets aan in je hoofd.
Irritant! Ik vind bijvoorbeeld het geluid van regendruppels ook best relaxerend klinken, maar ASMR zoals degenen die het ervaren dat uitleggen? Nee.quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik wil alle botten in haar lichaam verbrijzelen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
Probeer deze eens XD
ASMR Dutch Ear To Ear Whispering With Mouth Sounds & Page Flipping (Nederlandse ASMR fluister video)
Bij mij voelt het lekker en ontspannend.
Bedoel je Roberta Pagnier?quote:Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dat met de stem van die Italiaanse van 24kitchen
Ik zag vandaag deze...quote:
Yesh. En Yesh.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je Roberta Pagnier?
Heb een crush op haar
Durf niet te kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
Doe even rustig, relax.quote:Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
TM, waarom spreek jij voor iedereen? Waarom betrek je mij er bij? Waarom doe je alsof ik de boel weer verneuk? Git isine kardes
MOUTH SOUNDS GADVERRRquote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
Probeer deze eens XD
ASMR Dutch Ear To Ear Whispering With Mouth Sounds & Page Flipping (Nederlandse ASMR fluister video)
Bij mij voelt het lekker en ontspannend.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Dat komt niet meer goed jammer genoeg.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer helemaal zonder plastische chirurgie?
Wordt het niet meer strak, omdat het te los zit of wordt huid nooit strak?quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.
/beroepsinteresse
Huid heeft maar een beperkte krimpmogelijkheid. Die gozer is 75 kilo afgevallen, heeft genoeg huid over om een nieuw mens mee te bedekken. Dat krimpt niet meer.quote:Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wordt het niet meer strak, omdat het te los zit of wordt huid nooit strak?
Hoe beperkt? Bij ongeveer hoeveel kilo's kan huid nog strak worden?quote:Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Huid heeft maar een beperkte krimpmogelijkheid. Die gozer is 75 kilo afgevallen, heeft genoeg huid over om een nieuw mens mee te bedekken. Dat krimpt niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Is moeilijk te zeggen. Ligt aan de conditie van je huid, die bij ieder anders is. Striae gaat nooit meer weg, omdat daarbij de onderste huidlagen beschadigd en gescheurd zijn. Over het algemeen is het dat als het rekken van de huid langzaamaan is gebeurd, dus niet te snel bent aangekomen, en je het de tijd geeft om te krimpen en dus niet té snel afvalt, het wel terug kan bouncen, maar het wordt zelden zo strak als het was.quote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe beperkt? Bij ongeveer hoeveel kilo's kan huid nog strak worden?
quote:Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe beperkt? Bij ongeveer hoeveel kilo's kan huid nog strak worden?Het lijkt mij dat dat per persoon verschilt. Maar 75Kg is meer dan wat ik weeg, dus die gast is 1 mens aan lichaamsgewicht kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon te veel.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook normaal posten, ipv zo debiel.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Het is aan anderen om mij op en bepaalde manier te judgen.. Zie je mij als het hoofddoek meisje of zie je mij op basis van mijn persoonlijkheid. Simpel as that.
Dat jij zo'n reactie uit je klauwen krijgt.quote:Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iemand die t snapt.
Why so srs man.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat jij zo'n reactie uit je klauwen krijgt..
Niet eenvoudig om hier de rest van je leven nog mee te moeten zitten dan idd. Ik zou denk ik ook voor plastische chirurgie gaan in zijn geval.quote:Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.
/beroepsinteresse
Yav daarom juist iste biraderquote:Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat jij zo'n reactie uit je klauwen krijgt..
Zij laat alles er wel knakerlekker uit zien.quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
lol de beoordeling en reacties staan uit voor deze video en aan de macarons te zien kan ik wel bedenken waarom.
Spreek je dat zo uit joh, makkeroens?quote:Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:
lol beoordeling en reacties staan uit voor deze video en aan de macarons te zien kan ik wel bedenken waarom.
Ik ga stuk, sjezus TM.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spreek je dat zo uit joh, makaroens?
Gekookt is echtquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.
Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen.
Ja, zo spreekt ze het uit...quote:
Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.
Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen.
Recept gurl.quote:
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, zo spreekt ze het uit... [ afbeelding ]
[..]
Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.
Cigkofte is heel lastigquote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept gurl.
[..]
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.
Waar vind ik dat?
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.quote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept gurl.
[..]
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.
Waar vind ik dat?
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Is het goed om iets uit naam van overledenen te doen?
Bijvoorbeeld iets doneren uit iemands naam?
Yes it is.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Die van Rdamquote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.
http://www.cigkoftem.com/eng/index.php
Ja hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Nu ga ik het proberen totdat ik het goed doe.quote:
Thankssss tm!quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.
http://www.cigkoftem.com/eng/index.php
Het is altijd goed om vergiffenis te vragen aan Allah voor een overleden persoon en diegene hassanaats blijven geven. Hassanaats stoppen niet opeens nadat je dood bent.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Is dat volksgeloof of komt dat echt voort uit de Islam?
Nee, komt uit de islam.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Is dat volksgeloof of komt dat echt voort uit de Islam?
Wil je nog een kababrecept?quote:Op zondag 16 november 2014 20:41 schreef Landysh het volgende:
Ik heb nog geen icli kofte recept op mijn blog, Crip.
Maar ik post hem toch want reclame is altijd goed
Www.traditionalturkishcooking.com
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hoor.
Tenminste.. als iemand is overleden en die heeft geen bedevaart gedaan dan kun je iemand anders betalen om bedevaart te doen in de overledene zijn naam.
Dus doneren enzo is ook goed.
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...quote:Op zondag 16 november 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit sumac gebruikt in mijn food.
In 3 van de miljoen gerechten ja.'quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...
Deze maand is zijn verjaardag. Wilde wat kleins doen. Zoals iets doneren ofzo. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Ik doe ook kaneel in mijn köfte... Ik doe zelfs azijn in mijn köfte.quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...
Jullie eten abrikozen met vlees.quote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
In 3 van de miljoen gerechten ja.'
Proef je niet trouwens.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Heb daar nu wel zware trek in. Met uien/sumac mix
Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Vlees met pruimen en amandelen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie eten abrikozen met vlees.
Jullie zijn alleen goed met vis. En tajinequote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
In 3 van de miljoen gerechten ja.'
Proef je niet trouwens.
tutti fruttiquote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie eten abrikozen met vlees.
Jullie zijn goed met niets.quote:Op zondag 16 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed met vis. En tajine
Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good.quote:Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
Sumac doe je OP kebab he? Of hebben we het nu over 2 verschillende dingen?
ziet er fucking lekker uitquote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo lekker.Moet ik gewoon ooit geprobeerd hebben.
Ja, ik dusquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens turken gebruiken ook kaneel in food.
Ehm apart...quote:
Niet ih avondeten..quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens turken gebruiken ook kaneel in food.
Schapenvet er in.quote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo lekker.Moet ik gewoon ooit geprobeerd hebben.
Je zegt bedevaart doen in iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?quote:Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.
Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig.quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm apart...
Ik eet nu soep met noten en vijgen. Dat is wel echt magisch.
Ik vroeg me af: verandert smaak? Zo kon ik vroeger geen asure eten. En was ik dol op knoflook, maar ik verdraag t niet meer. Word er ziek van.
Ik kon vroeger rund-, schapen- en lamsvlees eten, maar ik weiger t nu. Die geur doet me iets.
Ja, de beloning ervan.quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt bedevaart doen iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?
Vraag je nou om te daten?quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom ik maak eten voor je, praat daarna zo
Hoogtepunt van de Nederlandse keukenquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Dat moet ik zienquote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom ik maak eten voor je, praat daarna zo
Lekker wel op zn tijdquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig.
Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good.
Jaaa.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?
Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
Doe maar een kroketje.quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Helemaal merk benoemenquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen?quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
Maar het is niet overdreven zoet btw. Behalve als je zo'n hele pruim in je mond duwt.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.
Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskerenquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'?quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.quote:
Jij barbaar.quote:Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskeren
250 eur voor een tasquote:Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
Oh ja goed idee. Normaal youtube ik alles ama aklıma gelmedi.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'?
Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?quote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.
Me: Oh hoe gaat hij dan?
Vriendin: Gang bang in to the room, I know you want it, gang bang all over you.
Me:
Tja smaken verschillen he.quote:Op zondag 16 november 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
250 eur voor een tas![]()
Een lelijke ook nog. Ama gule gulw kullan.
Ja die heet Bang Bang.quote:Op zondag 16 november 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?
Bang bang man hahahaha Nicki Minajquote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.
Me:
De vrouwen die in zo'n winkel werken hebben wel een leuke dresscodequote:Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
Dat is heel iets anders dan in naam van een overledene op bedevaart gaan, waar ik op reageerde. Ik weet ook wel dat wanneer ouders bijvoorbeeld een weldadig kind hebben opgevoed ze na hun overlijden hier ook profijt van zullen hebben of wanneer ze bij leven een goede daad hebben verricht waar andere na hun overlijden nog steeds van profiteren (bijvoorbeeld een vruchtgevende boom planten).quote:Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.
vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.quote:Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
KB ik maak foto morgen. Wallah ben dood.
Heb je mijn post daarvoor ook gelezen?quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen?
Wat is je bron hiervoor?quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wallah sorry. T eten heeft me echt gaar doen voelen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.
Hihi grpj.
Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.quote:Op zondag 16 november 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik zoek een saaie zwarte tas. Gewoon basic, groot maar niet te. Niet heel netjes.
En die zoek ik al 4 maanden.
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nu aan het eten.
#crystalmeth #oldschool
Het zijn ook nog eens belachelijk lelijke tassen voor die prijzen. En ik ben niet eens een vrouw.quote:Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Abi verkoopt fake MKs. Wat wijven er al niet voor doen om een gratis portemonnee te krijgen.
Sletten.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de Nederlandse keuken
Kan er nog mee door...quote:
quote:
Kwart Pools. En ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?
Foto + 06 van je vriendin?quote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Me:
Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir.quote:Op zondag 16 november 2014 21:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.
Hij heeft ook zo'n cutiepie rugzak he. Wou die zooo graag maar was echt te duur.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nu aan het eten.
#crystalmeth #oldschool
Mijn neefje en nichtje zijn ook kwart poolsquote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kan er nog mee door...
[..]
[..]
Kwart Pools. En ik heb geen idee.
Hahahaha je zou m'n pa over chinees eten moeten horen. Grootste racist trash talk ooitquote:Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
Iskembe corbasi![]()
Das toch niet te vreten? Ouders zijn er dol op. Maar wel grote mond hebben als ik een sushi naar binnen douw want "iesh tog vies".
How bout sacha, invito?quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir.
Nog nooit een mooie gezien. Heb er velen gezien. Ik vind ze lelijk. Sws die hele stijl. Net als dat Celine gedoe. Of hoe je t ook schrijft.quote:Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
Ik snap niet hoe je alles van MK lelijk kan vinden. Veel van zijn tassen hebben niet een hele aparte look of zo. Redelijk neutraal te noemen.
Niet mooi vinden oke, maar alles lelijk? Plz.
Zeg wat het is met je hoofd.quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is voor de culinaire wereld wat olie is voor de industriële wereld.
Een van mijn fave soepen. Maar die van ons lijkt voor geen meter op dat afwaswater op jouw plaatje.quote:Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
Iskembe corbasi![]()
Das toch niet te vreten? Ouders zijn er dol op. Maar wel grote mond hebben als ik een sushi naar binnen douw want "iesh tog vies".
Uhm, zout/kruidenmix/limontuzu?quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is voor de culinaire wereld wat olie is voor de industriële wereld.
heel herkenbaar, wat heb je gegeten?quote:Op zondag 16 november 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah sorry. T eten heeft me echt gaar doen voelen.
De dag dat mama op de stoep in het dorp zat met een bord iskembe. Niet als soep he. Ze deed ze als snoep in haar mond.quote:Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een van mijn fave soepen. Maar die van ons lijkt voor geen meter op dat afwaswater op jouw plaatje.
Oh en wij noemen het paca corbasi.
Nee, is gewoon komkommer haha.quote:Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, zout/kruidenmix/limontuzu?
Meeste is fucking mooiquote:Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
Ik snap niet hoe je alles van MK lelijk kan vinden. Veel van zijn tassen hebben niet een hele aparte look of zo. Redelijk neutraal te noemen.
Niet mooi vinden oke, maar alles lelijk? Plz.
Gefrituurde icli kofte. Wallah ik ga dood. Voel me ziek. Heb dat steeds vaker. Misschien zegt mn lichaam Stop met vreten wijf.quote:Op zondag 16 november 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heel herkenbaar, wat heb je gegeten?
Shit, misschien ben ik wel je verloren neef.quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje zijn ook kwart pools
Thihih we hebben zo veel gemeen.
Lemonduzi, nooit gehadquote:Op zondag 16 november 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is gewoon komkommer haha.
Sumac lemonduzi zout en nog een aantal niet nader te noemen ingrediënten
Is toch niet hetzelfde? Paça wordt gemaakt van de kop en poten, işkembe van de maag.quote:Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een van mijn fave soepen. Maar die van ons lijkt voor geen meter op dat afwaswater op jouw plaatje.
Oh en wij noemen het paca corbasi.
Neen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahahaha je zou m'n pa over chinees eten moeten horen. Grootste racist trash talk ooit![]()
KB, is jouw vader ook zo?
Like said, wij noemen iskembe corbasi paca corbasi en maken het dus van maag/ingewanden.quote:Op zondag 16 november 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde? Paça wordt gemaakt van de kop en poten, işkembe van de maag/ingewanden.
Ik heb de rosé. Ga haten.quote:Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef Montelly het volgende:
MK klokken voor vrouwen![]()
alle turken/mocro's dagen ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah.quote:Op zondag 16 november 2014 21:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten jullie nooit zo komkommers met zout enzo?
In Iran zijn komkommers deel van de fruitschaal en eten we die altijd met zout.quote:Op zondag 16 november 2014 21:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Medelijden.
Vermicelli in zoete hapjes doen
That shia life
levranciers, afnemers...etcquote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is iemand van jullie bekend met het vijfkrachtenmodel van Porter?
Yesquote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja.quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar weer vergetenquote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
levranciers, afnemers...etc
Tijdens mijn minor iets over gehadlang LANG geleden.
Ik heb er dan over gelezen online. Maar ons product is nog helemaal niet zo ver zegmaar. Hoe moet ik dit nou serieus invullen.quote:
Knakerlekker vriendquote:Op zondag 16 november 2014 21:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Medelijden.
Vermicelli in zoete hapjes doen
That shia life
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In Iran zijn komkommers deel van de fruitschaal en eten we die altijd met zout.
Shia life.
Context. Waar heb je t voor nodig? Gewoon logisch nadenken en dan die vijf zaken invullen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geef me voorbeelden met uitleg.
Vroeger bij misafir altijd standaard op tafel.quote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik ga nu komkommer met zout eten. Wij eten standaard hierooo
Ja voor ons product, het is een interventie. Maarja, logisch nadenken lukt me wel. Maar vind het gewoon irritant dit.quote:Op zondag 16 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Context. Waar heb je t voor nodig? Gewoon logisch nadenken en dan die vijf zaken invullen.
Damn, laaaang geledenquote:Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kun je beschrijven wat voor soort product het is? Dat maakt t makkelijkerquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja voor ons product, het is een interventie. Maarja, logisch nadenken lukt me wel. Maar vind het gewoon irritant dit.
Al 5 op.quote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Ik ga nu komkommer met zout eten. Wij eten standaard hierooo
Ik zou het moeten kennen (zelfde als Porter's diamond, toch?), maar ben het allang kwijt.quote:Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk iedereen dit model kennen dan.![]()
Ik ken het pas sinds een week.
Ok let op.quote:Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat voor soort product het is? Dat maakt t makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het meeste wel ingevuld, maar weet niet of het geod is. Naja wacht de komende les wel af.Voel je niet belangrijk, hoef je hulp niet.quote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Ik heb wat beters te doen dan KB's huiswerk maken, thalla![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vond het echt raar toen ik een keer hier zei dat wij vroeger vaak brood met salça (tomatenpuree) aten en men het hier maar vreemd vond. Dacht dat ieder Turkse kind dat vroeger wel gegeten zou hebben.
Gewoon googlen! Wat begrijp je niet? Je hebt wel al bedacht wat je product wordt, no? Je moet simpelweg 5 krachten invullen die de winstgevendheid van je product kunnen beïnvloeden.quote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja voor ons product, het is een interventie. Maarja, logisch nadenken lukt me wel. Maar vind het gewoon irritant dit.
Ja, dat wel hoor. Ik heb ook alles ingevuld, maar blijf het een beetje vaag vinden. Moet ik ook harde cijfers zoeken ter onderbouwing of is het gewoon een beetje natte vingerwerk?quote:Op zondag 16 november 2014 21:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon googlen! Wat begrijp je niet? Je hebt wel al bedacht wat je product wordt, no? Je moet simpelweg 5 krachten invullen die de winstgevendheid van je product kunnen beïnvloeden.
I willquote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al 5 op.
Je kan proberen om zelf sumac en lemonduzi te vermalen tot poeder voor zo'n mix. Je gaat verslaafd raken srs
Niet recht uit blik of pot hè... Gemixt met paprikapuree, knoflook, walnoten en kruiden.quote:
Jij bedoeld acuka.quote:Op zondag 16 november 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet recht uit blik of pot hè... Gemixt met paprikapuree, knoflook, walnoten en kruiden.Mijn oma maakte dat altijd voor ons. The memories...
acuka is toch pittig?quote:
Natte vingerwerk! Geen cijfers gebruiken. Dat is niet nodig (tenzij je docent expliciet heeft aangegeven om het wel te doen). Als je googlet naar voorbeelden zul je zien dat velen het ook heel abstract houden.quote:Op zondag 16 november 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel hoor. Ik heb ook alles ingevuld, maar blijf het een beetje vaag vinden. Moet ik ook harde cijfers zoeken ter onderbouwing of is het gewoon een beetje natte vingerwerk?
Haha, okok! Dan vind ik het helemaal mooi wat ik geleverd heb.quote:Op zondag 16 november 2014 21:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Natte vingerwerk! Geen cijfers gebruiken. Dat is niet nodig (tenzij je docent expliciet heeft aangegeven om het wel te doen). Als je googlet naar voorbeelden zul je zien dat velen het ook heel abstract houden.
Zeg 't 'm, meid!quote:Op zondag 16 november 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel je niet belangrijk, hoef je hulp niet.
Heet dat zo ja? Wij noemden het gewoon salça(li ekmek).quote:
Dacht al, brood met tomatenpureequote:Op zondag 16 november 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet recht uit blik of pot hè... Gemixt met paprikapuree, knoflook, walnoten en kruiden.Mijn oma maakte dat altijd voor ons. The memories...
En je drinkt niet eens whisky, dus kun je nagaan...quote:Op zondag 16 november 2014 22:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dacht al, brood met tomatenpuree![]()
Dat krijg ik met whisky niet eens weggespoeld.
Jaa maar wat TM beschrijft lijkt er iig wel op.quote:
Al een tijdje niet meer nee. Afgelopen donderdag ergens heen geweest en toen bijna verleid om weer te drinken.quote:Op zondag 16 november 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En je drinkt niet eens whisky, dus kun je nagaan...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajikaquote:Op zondag 16 november 2014 22:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa maar wat TM beschrijft lijkt er iig wel op.
Oh btw wij maken onze salca niet alleen van tomaat maar ook paprika/pepers. Moest daarom aan acuka denken.
AAquote:Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer nee. Afgelopen donderdag ergens heen geweest en toen bijna verleid om weer te drinken.
ik heb het ook niet over sportdrankjequote:
Onderbouwing natuurlijk. Niet perse met cijfers, maar wel met valide argumenten. No offense, maar tis puur logisch nadenken.quote:Op zondag 16 november 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel hoor. Ik heb ook alles ingevuld, maar blijf het een beetje vaag vinden. Moet ik ook harde cijfers zoeken ter onderbouwing of is het gewoon een beetje natte vingerwerk?
Klinkt niet echt lekker nee. Buiten aardbei, bessen, framboos, perziken enzo vind ik weinig andere jam lekker eigenlijk. Gisteren sinaasappeljam geprobeerd, maar vond het niets.quote:Op zondag 16 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
Sommige Turken/Azeris maken jam van aubergine.
No shitquote:Op zondag 16 november 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over sportdrankje
Een raar verhaal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onderbouwing natuurlijk. Niet perse met cijfers, maar wel met valide argumenten. No offense, maar tis puur logisch nadenken.
Wat heb je ingevuld bij afnemers bijvoorbeeld?
Mijn bibi deed t zelf maken altijdquote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lekker nee. Buiten aardbei, bessen, framboos, perziken enzo vind ik weinig andere jam lekker eigenlijk. Gisteren sinaasappeljam geprobeerd, maar vond het niets.
DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.quote:
Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaaquote:Op zondag 16 november 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajika
HAHAHA OKE OKE OMDAT JE EROP STAATquote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoor hier ook steeds 'Turkse appelthee, Turkse appelthee', maar ik heb niemand in Turkije ooit appelthee zien drinken. Zelf ook nooit gedronken.
waarom nou weer zon reactie?quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaa
Neequote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geef me voorbeelden met uitleg.
Echt hè.quote:Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
Had zo'n Nederlandse kennis die fake Turks wilde zijn. Die had t altijd over elma cayiDacht dan altijd kizim wat zeg jij. Niemand drinkt dat.
Vind dat echt vies, net warme limonade.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Landysh het volgende:
Ik ken ook geen appelthee. Wel oralet.
Oralet.Wat dronk ik dat vaak vroeger.
Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè?quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was grappig bedoeld. Sorry man. Zal het niet meer doen.
Ik nu ook, maar vroeger dronk ik het all the time.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè.
[..]
Vind dat echt vies, net warme limonade.
Nee nee. Nee toch sylvesterrr?quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè?
Fucking vies.quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef Crip het volgende:
Dawwwwwwwwwww
http://imgur.com/gallery/85uLa9l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |