abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146717727

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_146717735
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheid :').

Ik heb niets tegen de users hier, honestly. zG en Syl ken ik al jaren, altijd lol mee gehad. Hell, ik was organisator van de allereerste ramadanmeet. Heb een tijdje hier meegepost, maar dat is doodgebloed, helemaal prima. op een gegeven moment kwam Stimo om compleet onduidelijke redenen in LIF tegen me janken, terwijl ik dat mens onder deze of haar vorige nick nooit gesproken heb. Ja, dan heb je aan mij de verkeerde. En als die posts dan hier bejubeld worden, en oh kijk ons turken eens samen iemand onderuit halen, doet dat iéts te hard denken aan de theemiddagjes die m'n moeder met de roddelvrouwen uit de buurt heeft :'). Sindsdien, en sinds een voorval in het ramadantopic ook, kan deze hele reeks me gestolen worden. Maar live and let live, ik heb er verder niets te zoeken. Alleen, als dat mens als een hondsdolle idioot weer begint te bitchen ergens, kan ze wat terugverwachten. That's it.

Verder ben ik lief en knuffelig, honestly O+. :').
So confused right now.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb net nette moslimagirl kleding besteld :7
Showwww
pi_146717742
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lijk er totaal niet op
http://instagram.com/unusualdani
_O-
quote:
Daniel Dani some boy who commented on Kendall Jenner's picture
pi_146717745
quote:

[..]

Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheid :').

Ik heb niets tegen de users hier, honestly. zG en Syl ken ik al jaren, altijd lol mee gehad. Hell, ik was organisator van de allereerste ramadanmeet. Heb een tijdje hier meegepost, maar dat is doodgebloed, helemaal prima. op een gegeven moment kwam Stimo om compleet onduidelijke redenen in LIF tegen me janken, terwijl ik dat mens onder deze of haar vorige nick nooit gesproken heb. Ja, dan heb je aan mij de verkeerde. En als die posts dan hier bejubeld worden, en oh kijk ons turken eens samen iemand onderuit halen, doet dat iéts te hard denken aan de theemiddagjes die m'n moeder met de roddelvrouwen uit de buurt heeft :'). Sindsdien, en sinds een voorval in het ramadantopic ook, kan deze hele reeks me gestolen worden. Maar live and let live, ik heb er verder niets te zoeken. Alleen, als dat mens als een hondsdolle idioot weer begint te bitchen ergens, kan ze wat terugverwachten. That's it.

Zin in een knuffeldate? *;
pi_146717752
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 16 november 2014 @ 19:03:40 #6
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146717814
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146717841
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ik weet nog niet hoe ik de onderste aan ga doen. :{w
pi_146717855
Oh en Crip, je bent tof, intelligent en cute. Enige wat me irriteerde is toen met die hijabfoto's en de gigantische drang om te bewijzen dat je met hoofddoek net zo incrowd en knap kan zijn als zonder. Serieus, been there, done that (ik heb tot 5 jaar terug een hoofddoek gedragen), en de enige manier waarop men je serieus zal nemen is als je de hoofddoek niet je identiteit maakt. Het is deel van je, maar niet je hele freaking persoonlijkheid. Ik heb niets tegen hoofddoeken, ook al ben ik er zelf mee gestopt te dragen, maar ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je proberen te bewijzen op die manier vooral vermoeiend voor jezelf is. Haters still gonna hate. Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen. Ik was er met een fok!ker nota bene, en stond te genieten van de rock. Veel geïntegreerder kon je het niet krijgen.
pi_146717875
quote:
2s.gif Op zondag 16 november 2014 19:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben meer dit:
pi_146717881
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILER
SPOILER
Oh die onderste heb ik ook.
pi_146717884
quote:
SPOILER
SPOILER
:D
Niks mis mee
pi_146717888
Zo, heb ik nu m'n standpunt duidelijk gemaakt, zonder dat iemand de behoefte voelt om te gaan schuimbekken? :')
pi_146717910
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Crip, je bent tof, intelligent en cute. Enige wat me irriteerde is toen met die hijabfoto's en de gigantische drang om te bewijzen dat je met hoofddoek net zo incrowd en knap kan zijn als zonder. Serieus, been there, done that (ik heb tot 5 jaar terug een hoofddoek gedragen), en de enige manier waarop men je serieus zal nemen is als je de hoofddoek niet je identiteit maakt. Het is deel van je, maar niet je hele freaking persoonlijkheid. Ik heb niets tegen hoofddoeken, ook al ben ik er zelf mee gestopt te dragen, maar ik heb uit eigen ervaring geleerd dat je proberen te bewijzen op die manier vooral vermoeiend voor jezelf is. Haters still gonna hate. Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen. Ik was er met een fok!ker nota bene, en stond te genieten van de rock. Veel geïntegreerder kon je het niet krijgen.
Hijab en festivals/concerten kun je prima combineren. Ik ga nog steeds zo hard als paar jaar geleden. :7
pi_146717921
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, heb ik nu m'n standpunt duidelijk gemaakt, zonder dat iemand de behoefte voelt om te gaan schuimbekken? :')
Heb je ook zo'n lange tekst voor mij? Voel me buitengesloten ;(
  zondag 16 november 2014 @ 19:06:51 #15
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146717943
quote:
SPOILER
SPOILER
...mt mooie ondergoed met kantjes O+
pi_146717946
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Hijab en festivals/concerten kun je prima combineren. Ik ga nog steeds zo hard als paar jaar geleden. :7
I know, ik ben naar menig metal/rock festival gegaan, ik laat me niet tegenhouden door een groep idioten :7. Was niet de reden dat ik gestopt ben met 'm dragen :).
  zondag 16 november 2014 @ 19:07:21 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146717961
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

draag je ook hijab?
pi_146717997
quote:
pi_146718120
pi_146718144
quote:
:{

Je hebt hem wel bekogeld met een bierfles i hope?
pi_146718203
quote:
Noem gewoon namen. Nu betrek je iedereen in deze shit terwijl er misschien maar drie mensen hier mee te maken hebben. Dayum.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_146718204
quote:

[..]

Ik ga me niet bemoeien met jullie gevecht, maar mijn reactie was vanwege je opmerking richting Deuce en laatst nog een reactie van je die iemand hier geplaatst had waarin je wat denigrerend deed over ons topicje. Dus vandaar. :P
pi_146718205
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:11 schreef Landysh het volgende:

[..]

:{

Je hebt hem wel bekogeld met een bierfles i hope?
Nee, was een groep van ongeveer 20 man, en het waren geen pubers, waren gewoon mannen van 30+. Dan kan je met z'n tweeën bijzonder weinig. Heb hem gewoon van m'n hoofd gehaald en ze wel het een en ander toegeschreeuwd. Ben zelden zo boos geweest, tho :').
pi_146718216
quote:
Mijn dieptepunt was toen hij op een festival in Den Haag van m'n kop getrokken werd door een stel kaalkoppen.
Wat gebeurde er daarna?
pi_146718229
quote:
Laat je niet leiden door een paar haters joh :*
Er zijn altijd een paar vaste zuurfokkers die constant lopen te rellen. Gewoon negeren die handel. Maar jij bent al eerder op een turkenmeet geweest ja? Nice...
pi_146718232
Ik denk er soms ook over om een hijab te dragen naar een rockconcert. Een keer was ik naar een concert van Duman, ik losgaan enzo, pakt zo'n chick mijn haren en schuift ze opzij naar voren zeg maar. Ik wou bijna boos worden maar voelde ASMR op dat moment. :{w

Mijn haren kwamen dus steeds in haar gezicht blijkbaar. :@
pi_146718299
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, was een groep van ongeveer 20 man, en het waren geen pubers, waren gewoon mannen van 30+. Dan kan je met z'n tweeën bijzonder weinig. Heb hem gewoon van m'n hoofd gehaald en ze wel het een en ander toegeschreeuwd. Ben zelden zo boos geweest, tho :').
Helemaal de weg kwijt. Een persoon kan ik nog begrijpen maar 20?
pi_146718333
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ga me niet bemoeien met jullie gevecht, maar mijn reactie was vanwege je opmerking richting Deuce en laatst nog een reactie van je die iemand hier geplaatst had waarin je wat denigrerend deed over ons topicje. Dus vandaar.
Nja, was de zoveelste keer door de jaren heen dat er hier dan weer een quote van me terecht komt, dus in die zin was het wél gericht naar het hele topic.
pi_146718356
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:14 schreef Landysh het volgende:
Ik denk er soms ook over om een hijab te dragen naar een rockconcert. Een keer was ik naar een concert van Duman, ik losgaan enzo, pakt zo'n chick mijn haren en schuift ze opzij naar voren zeg maar. Ik wou bijna boos worden maar voelde ASMR op dat moment. :{w

Mijn haren kwamen dus steeds in haar gezicht blijkbaar. :@
Je voelt ASMR wanneer er aan je haren wordt getrokken/gestreeld?
pi_146718373
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nja, was de zoveelste keer door de jaren heen dat er hier dan weer een quote van me terecht komt, dus in die zin was het wél gericht naar het hele topic.
Omg.. deze chick. Gedraag je of ga weg.
pi_146718402
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

some people like weird shit
pi_146718437
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat heb jij nu weer gedaan? :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_146718442
quote:

[..]

Ja duhh, als je dan geen asmr voelt dan heb je wss helemaal geen asmr.

Ze deed het ook heel lief, om mij niet kwaad te maken. :{w
pi_146718461
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:13 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Laat je niet leiden door een paar haters joh :*
Er zijn altijd een paar vaste zuurfokkers die constant lopen te rellen. Gewoon negeren die handel. Maar jij bent al eerder op een turkenmeet geweest ja? Nice...
Zegt de schijnheil. Hihaho. Ga jij maar in t Turks over Crip roddelen.
pi_146718471
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hier, dit bedoel ik :'). Wie denk jij in godsnaam dat je bent, en waarom denk je dat dit soort shit ook maar enigszins indruk maakt? :').

Nou ja, m'n punt is gemaakt, en blijkbaar is dit soort gedrag hier helemaal ok, dus tijd om weer een plekje te waar het geschuimbek wat minder is.
pi_146718517
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hier, dit bedoel ik :'). Wie denk jij in godsnaam dat je bent, en waarom denk je dat dit soort shit ook maar enigszins indruk maakt? :').

Nou ja, m'n punt is gemaakt, en blijkbaar is dit soort gedrag hier helemaal ok, dus tijd om weer een plekje te waar het geschuimbek wat minder is.
Je hapt echt te veel. Git yemek ye kadin *O*
pi_146718533
Ben ik de enige die denkt dat Clunsy een kloon is van Stimo?
pi_146718535
Stimo stuur me foto's :9~
LEAVE KB ALONE.
pi_146718543
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef mrstylo het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Clunsy een kloon is van Stimo?
_O- :D
pi_146718562

[ Bericht 100% gewijzigd door Mathemaat op 16-11-2014 19:23:32 ]
pi_146718570
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo stuur me foto's :9~
Ben nog bij iemand anders thuis. Zodra k thuis bem :)
pi_146718577
pi_146718636
quote:

[..]

Ik word raar als iemand in mn oren fluistert.
pi_146718665
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja duhh, als je dan geen asmr voelt dan heb je wss helemaal geen asmr.

Ze deed het ook heel lief, om mij niet kwaad te maken. :{w
Ik zie je al zo staan op dat concert...

pi_146718669
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 19:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben nog bij iemand anders thuis. Zodra k thuis bem :)
oke!
LEAVE KB ALONE.
pi_146718841
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:22 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Voorspelbaar...
pi_146718962
quote:
Allemaal aardig van je enzo. Maar als ik iets post mbt tot mezelf met een hoofddoek op f anderen dan is het toch iets waar ik voorkeur voor heb? Zoals iedereen een voorkeur heeft die iedereen moet accepteren. Het is een groot deel van mij hoofddoek+ religie. Ik hoef niet te bewijzen dat meiden met hoofddoek mooi zijn, dat vind ik gewoon. Zoals iedereen zijn voorkeur heeft, de ene houd van trannies (shout out naar Deuce) en de andere van dikke konten ( shout out naar Deuce) etc. En als ik foto's van mezelf heb hier of whatever lok ik het niet uit om mijn hoofddoek het deel te maken van mij waar iedereen op focust. Dat zijn de mensen die het zo zien. Ik ben ik, en een hoofddoek is deel van mijn identiteit.
Het is aan anderen om mij op en bepaalde manier te judgen.. Zie je mij als het hoofddoek meisje of zie je mij op basis van mijn persoonlijkheid. Simpel as that.

Maar, ik weet nog steeds niet wie je bent. :@
pi_146719041
Prima, vergeet mij, ik ben niemand, ik ben een geest, ik ben weer weg. Kusjekroel en baklava aan iedereen.
pi_146719093
quote:
6s.gif Op zondag 16 november 2014 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Prima, vergeet mij, ik ben niemand, ik ben een geest, ik ben weer weg. Kusjekroel en baklava aan iedereen.
Je kan ook normaal posten, ipv zo debiel.
pi_146719218
Wow, ik ontdek net dat ik ook ASMR heb :D

Nooit geweten dat niet iedereen dat heeft.
pi_146719242
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
Wow, ik ontdek net dat ik ook ASMR heb :D
Hoe check je dat?
pi_146719262
pi_146719289
En hoe moeilijk soms ook, hebben we Stimo maar geaccepteerd zoals ze is en krijgt ze van ons de special treatment. Ik raad je aan hetzelfde te doen wat dat betreft, c_c. 10.gif
pi_146719306

DAYUMMMMMMMM
pi_146719373
pi_146719396
quote:
Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan? :')
pi_146719447
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Doet me niks
spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.
pi_146719490
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan? :')
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.
Dan heb je ASMR
quote:
Maar wat is het? Wat is er aan de hand? We weten het niet. ASMR is nog niet goed onderzocht. De een voelt zich er fantastisch bij, de ander voelt niks bijzonders of raakt zelfs zwaar geïrriteerd door het monotone, zoetgevooisde stemgeluid. In beide gevallen richten stemmen iets aan in je hoofd.
pi_146719500
quote:
Irritant! Ik vind bijvoorbeeld het geluid van regendruppels ook best relaxerend klinken, maar ASMR zoals degenen die het ervaren dat uitleggen? Nee.
pi_146719544
pi_146719589
TM, waarom spreek jij voor iedereen? Waarom betrek je mij er bij? Waarom doe je alsof ik de boel weer verneuk? Git isine kardes
pi_146719605

Dit is btw wel lekker
pi_146719606
quote:
Oh mijn God, ik wil alle botten in haar lichaam verbrijzelen.
pi_146719621
Ik heb dat met de stem van die Italiaanse van 24kitchen _O-

Edit: dat het goed en aangenaam klinkt.
pi_146719651
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is btw wel lekker
pi_146719674
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dat met de stem van die Italiaanse van 24kitchen _O-
Bedoel je Roberta Pagnier?

Heb een crush op haar :@
pi_146719687
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]

DAYUMMMMMMMM
Ik zag vandaag deze...

Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer helemaal zonder plastische chirurgie?
pi_146719689
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Bedoel je Roberta Pagnier?

Heb een crush op haar :@
Yesh. En Yesh.
pi_146719693
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is btw wel lekker
Word hier ziek van. Bah
pi_146719731
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zag vandaag deze...

Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
Durf niet te kijken. ;(
pi_146719793
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
TM, waarom spreek jij voor iedereen? Waarom betrek je mij er bij? Waarom doe je alsof ik de boel weer verneuk? Git isine kardes
Doe even rustig, relax.
pi_146719820
quote:
MOUTH SOUNDS GADVERRR
pi_146719823
quote:

[..]

Ik zag vandaag deze...

Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
pi_146719835
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-

Stewie! ^O^
pi_146719844
quote:

[..]

Ik zag vandaag deze...

Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.

/beroepsinteresse
pi_146719852
quote:

[..]

Ik zag vandaag deze...

Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer helemaal zonder plastische chirurgie?
Dat komt niet meer goed jammer genoeg.
pi_146719940
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.

/beroepsinteresse
Wordt het niet meer strak, omdat het te los zit of wordt huid nooit strak?
pi_146720012
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wordt het niet meer strak, omdat het te los zit of wordt huid nooit strak?
Huid heeft maar een beperkte krimpmogelijkheid. Die gozer is 75 kilo afgevallen, heeft genoeg huid over om een nieuw mens mee te bedekken. Dat krimpt niet meer.
pi_146720096
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Huid heeft maar een beperkte krimpmogelijkheid. Die gozer is 75 kilo afgevallen, heeft genoeg huid over om een nieuw mens mee te bedekken. Dat krimpt niet meer.
Hoe beperkt? Bij ongeveer hoeveel kilo's kan huid nog strak worden?

SPOILER
pi_146720283
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen. Ligt aan de conditie van je huid, die bij ieder anders is. Striae gaat nooit meer weg, omdat daarbij de onderste huidlagen beschadigd en gescheurd zijn. Over het algemeen is het dat als het rekken van de huid langzaamaan is gebeurd, dus niet te snel bent aangekomen, en je het de tijd geeft om te krimpen en dus niet té snel afvalt, het wel terug kan bouncen, maar het wordt zelden zo strak als het was.
pi_146720287
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

SPOILER
Het lijkt mij dat dat per persoon verschilt. Maar 75Kg is meer dan wat ik weeg, dus die gast is 1 mens aan lichaamsgewicht kwijt. _O-
Dat is gewoon te veel.
pi_146720331
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je kan ook normaal posten, ipv zo debiel.
:').
pi_146720371
pi_146720473
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar ben jij mod
pi_146720520
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 19:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iemand die t snapt.
Why so srs man.
pi_146720521
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Het is aan anderen om mij op en bepaalde manier te judgen.. Zie je mij als het hoofddoek meisje of zie je mij op basis van mijn persoonlijkheid. Simpel as that.
pi_146720541
quote:
7s.gif Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik zou er nakken. Heel hard :9
pi_146720588
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Iemand die t snapt.
Why so srs man.
Dat jij zo'n reactie uit je klauwen krijgt. :').
pi_146720647
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

pi_146720681
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:01 schreef Santello het volgende:

[..]

Waar ben jij mod
Werk, school en lifestyle.
pi_146720682
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zou er nakken. Heel hard :9
Is haram.
pi_146720867
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

/beroepsinteresse
Niet eenvoudig om hier de rest van je leven nog mee te moeten zitten dan idd. Ik zou denk ik ook voor plastische chirurgie gaan in zijn geval.
pi_146720944
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:05 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Is haram.
pi_146721127
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Yav daarom juist iste birader :D
pi_146721174

lol beoordeling en reacties staan uit voor deze video en aan de macarons te zien kan ik wel bedenken waarom. :D
pi_146721262
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:

lol de beoordeling en reacties staan uit voor deze video en aan de macarons te zien kan ik wel bedenken waarom. :D
Zij laat alles er wel knakerlekker uit zien.
pi_146721296
Ik ben dood(moe).
pi_146721418
Ik heb vandaag Adana stijl icli kofte (gefrituurd) gegeten. Moet nu kotsen ;(
Was te vet.
pi_146721478
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:17 schreef Landysh het volgende:

lol beoordeling en reacties staan uit voor deze video en aan de macarons te zien kan ik wel bedenken waarom. :D
Spreek je dat zo uit joh, makkeroens?
pi_146721481
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.

Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen. :D
pi_146721495
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Spreek je dat zo uit joh, makaroens?
Ik ga stuk, sjezus TM. _O- _O- _O- _O-
pi_146721615
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.

Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen. :D
Gekookt is echt _O_
pi_146721663
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik ga stuk, sjezus TM. _O- _O- _O- _O-
Ja, zo spreekt ze het uit... 10.gif

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:

Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.
pi_146721795
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gekookt is echt _O_
Recept gurl.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, zo spreekt ze het uit... [ afbeelding ]

[..]

Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten. :D

Waar vind ik dat?
pi_146722014
Is het goed om iets uit naam van overledenen te doen?

Bijvoorbeeld iets doneren uit iemands naam?
pi_146722034
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:

[..]

Recept gurl.

[..]

Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten. :D

Waar vind ik dat?
Cigkofte is heel lastig :)
pi_146722068
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:

[..]

Recept gurl.

[..]

Waar vind ik dat?
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.

http://www.cigkoftem.com/eng/index.php
pi_146722143
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:

Ja
pi_146722171
quote:

Yes it is.
pi_146722177
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.

Die van Rdam _O_
pi_146722197
quote:

Ja hoor.
Tenminste.. als iemand is overleden en die heeft geen bedevaart gedaan dan kun je iemand anders betalen om bedevaart te doen in de overledene zijn naam.
Dus doneren enzo is ook goed.
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Cigkofte is heel lastig :)
Nu ga ik het proberen totdat ik het goed doe.
Mijn logic. Maar wil wel een lekker en authentiek recept
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Thankssss tm!
pi_146722202
Is dat volksgeloof of komt dat echt voort uit de Islam?
pi_146722273
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Het is altijd goed om vergiffenis te vragen aan Allah voor een overleden persoon en diegene hassanaats blijven geven. Hassanaats stoppen niet opeens nadat je dood bent.
pi_146722315
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, komt uit de islam.
pi_146722413
Ik heb nog geen icli kofte recept op mijn blog, Crip. :@

Maar ik post hem toch want reclame is altijd goed

Www.traditionalturkishcooking.com
  zondag 16 november 2014 @ 20:42:46 #116
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146722481
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:41 schreef Landysh het volgende:
Ik heb nog geen icli kofte recept op mijn blog, Crip. :@

Maar ik post hem toch want reclame is altijd goed

Www.traditionalturkishcooking.com
Wil je nog een kababrecept?
pi_146722581
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wil je nog een kababrecept?
Gagagaga
pi_146722630
Weer verse asure gescoord :9 _O_
  zondag 16 november 2014 @ 20:49:40 #119
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146722798
ik ben blij dat het nog steeds over icli kofte gaat. Elke dag icli kofte en cheesecake, mmmm.
  zondag 16 november 2014 @ 20:50:17 #120
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146722828
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:45 schreef Landysh het volgende:

[..]

Gagagaga
_O-

Heb daar nu wel zware trek in. Met uien/sumac mix :9~
pi_146722834
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja hoor.
Tenminste.. als iemand is overleden en die heeft geen bedevaart gedaan dan kun je iemand anders betalen om bedevaart te doen in de overledene zijn naam.
Dus doneren enzo is ook goed.

[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
pi_146722924
Ik heb nog nooit sumac gebruikt in mijn food.
  zondag 16 november 2014 @ 20:53:14 #123
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146722988
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit sumac gebruikt in mijn food.
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...
pi_146723027
quote:
15s.gif Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

In 3 van de miljoen gerechten ja.'

Proef je niet trouwens.
pi_146723045
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Deze maand is zijn verjaardag. Wilde wat kleins doen. Zoals iets doneren ofzo. Daar doelde ik op.
pi_146723053
quote:
15s.gif Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik doe ook kaneel in mijn köfte... Ik doe zelfs azijn in mijn köfte.
pi_146723077
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:

[..]

Proef je niet trouwens.
Jullie eten abrikozen met vlees. :N
pi_146723091
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

_O-

Heb daar nu wel zware trek in. Met uien/sumac mix :9~

Dit lijkt me zo lekker. :9~ Moet ik gewoon ooit geprobeerd hebben.
pi_146723125
quote:

[..]

Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.
pi_146723156
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vlees met pruimen en amandelen. :9
  zondag 16 november 2014 @ 20:57:29 #131
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146723182
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:

[..]

Proef je niet trouwens.
Jullie zijn alleen goed met vis. En tajine
pi_146723212
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

tutti frutti :r
pi_146723247
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jullie zijn alleen goed met vis. En tajine
Jullie zijn goed met niets.
pi_146723255
Sumac doe je OP kebab he? Of hebben we het nu over 2 verschillende dingen?
pi_146723278
Trouwens turken gebruiken ook kaneel in food.
pi_146723289
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
Sumac doe je OP kebab he? Of hebben we het nu over 2 verschillende dingen?
Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good. :9
  zondag 16 november 2014 @ 20:59:31 #137
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146723292
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

ziet er fucking lekker uit :9
pi_146723295
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Ja, ik dus
pi_146723299
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
pi_146723309
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Vlees met pruimen en amandelen. :9
Ehm apart...

Ik eet nu soep met noten en vijgen. Dat is wel echt magisch.

Ik vroeg me af: verandert smaak? Zo kon ik vroeger geen asure eten. En was ik dol op knoflook, maar ik verdraag t niet meer. Word er ziek van.

Ik kon vroeger rund-, schapen- en lamsvlees eten, maar ik weiger t nu. Die geur doet me iets.
pi_146723351
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Niet ih avondeten..
  zondag 16 november 2014 @ 21:00:55 #142
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146723358
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Schapenvet er in.

Niet voor mij
pi_146723390
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.
Je zegt bedevaart doen in iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?
  zondag 16 november 2014 @ 21:01:38 #144
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146723398
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef Crip het volgende:

[..]

Jullie zijn goed met niets.
Kom ik maak eten voor je, praat daarna zo
pi_146723399
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ehm apart...

Ik eet nu soep met noten en vijgen. Dat is wel echt magisch.

Ik vroeg me af: verandert smaak? Zo kon ik vroeger geen asure eten. En was ik dol op knoflook, maar ik verdraag t niet meer. Word er ziek van.

Ik kon vroeger rund-, schapen- en lamsvlees eten, maar ik weiger t nu. Die geur doet me iets.
Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig. :P
pi_146723430
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je zegt bedevaart doen iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?
Ja, de beloning ervan.
pi_146723444
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Vraag je nou om te daten?
pi_146723464
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Hoogtepunt van de Nederlandse keuken _O_
pi_146723496
quote:
Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?
pi_146723504
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat moet ik zien :')
pi_146723508
quote:
Lekker wel op zn tijd
pi_146723509
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:

[..]

Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig. :P
1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.
pi_146723515
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:

[..]

Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good. :9
Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?
pi_146723549
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?
Jaaa.
pi_146723565
KB ik maak foto morgen. Wallah ben dood.
  zondag 16 november 2014 @ 21:05:14 #156
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146723586
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Crip het volgende:

[..]

Vraag je nou om te daten?
pi_146723611
False promise Fiona
pi_146723617
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
pi_146723618
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, de beloning ervan.
Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
pi_146723660
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.
pi_146723667
quote:
Doe maar een kroketje. :9
  zondag 16 november 2014 @ 21:07:41 #162
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146723706
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
Helemaal merk benoemen _O-
pi_146723715
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen? :')
pi_146723728
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.
Maar het is niet overdreven zoet btw. Behalve als je zo'n hele pruim in je mond duwt.
Maar dat ligt ook aan de persoon die het maakt, iedereen maakt food op een eigen manier.
pi_146723798
quote:
Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskeren
pi_146723824
quote:
Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'? :P
pi_146723850
quote:
9s.gif Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Helemaal merk benoemen _O-
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
pi_146723893
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskeren
Jij barbaar.
pi_146723915
Vriendin belde me:

Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.

Me: Oh hoe gaat hij dan?

Vriendin: Gang bang in to the room, I know you want it, gang bang all over you.

Me: :')
pi_146723971
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
250 eur voor een tas :')

Een lelijke ook nog. Ama gule gulw kullan.
pi_146723974
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'? :P
Oh ja goed idee. Normaal youtube ik alles ama aklıma gelmedi.
pi_146723989
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:

Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.

Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?
pi_146723999
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

250 eur voor een tas :')

Een lelijke ook nog. Ama gule gulw kullan.
Tja smaken verschillen he.

Saol.
pi_146724011
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?
Ja die heet Bang Bang.
pi_146724031
quote:
Vriendin belde me:

Bang bang man hahahaha Nicki Minaj
pi_146724057
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:

[..]

De vrouwen die in zo'n winkel werken hebben wel een leuke dresscode :9
pi_146724100
Borte, ik zoek een saaie zwarte tas. Gewoon basic, groot maar niet te. Niet heel netjes.

En die zoek ik al 4 maanden.

Tips?
pi_146724139
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.
Dat is heel iets anders dan in naam van een overledene op bedevaart gaan, waar ik op reageerde. Ik weet ook wel dat wanneer ouders bijvoorbeeld een weldadig kind hebben opgevoed ze na hun overlijden hier ook profijt van zullen hebben of wanneer ze bij leven een goede daad hebben verricht waar andere na hun overlijden nog steeds van profiteren (bijvoorbeeld een vruchtgevende boom planten).
pi_146724170
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
KB ik maak foto morgen. Wallah ben dood.
vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.

Hihi grpj.
LEAVE KB ALONE.
pi_146724197
Abi verkoopt fake MKs. Wat wijven er al niet voor doen om een gratis portemonnee te krijgen.

Sletten.
pi_146724216
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen? :')
Heb je mijn post daarvoor ook gelezen?

quote:

[..]

Wat is je bron hiervoor?
pi_146724217
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.

Hihi grpj.
Wallah sorry. T eten heeft me echt gaar doen voelen.
pi_146724236
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik zoek een saaie zwarte tas. Gewoon basic, groot maar niet te. Niet heel netjes.

En die zoek ik al 4 maanden.

Tips?
Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.

Hij heeft ook zo'n cutiepie rugzak he. Wou die zooo graag maar was echt te duur.
  zondag 16 november 2014 @ 21:19:14 #184
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146724269
SPOILER
Dit nu aan het eten.

#crystalmeth #oldschool
pi_146724295
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Abi verkoopt fake MKs. Wat wijven er al niet voor doen om een gratis portemonnee te krijgen.

Sletten.
Het zijn ook nog eens belachelijk lelijke tassen voor die prijzen. En ik ben niet eens een vrouw.
pi_146724298
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoogtepunt van de Nederlandse keuken _O_
^O^
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Lekker wel op zn tijd
Kan er nog mee door...
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Doe maar een kroketje. :9
:{w
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Crip het volgende:

[..]

Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?
Kwart Pools. En ik heb geen idee. _O-
pi_146724312
Als ik een paar maanden gewoon niet zoveel geld zou uitgeven aan eten zou ik die best kunnen kopen eigenlijk.

Ja ga ik doen. Gelijk op dieet ook.

#talkingtomyself#noonecares
pi_146724328
quote:
Vriendin belde me:

Foto + 06 van je vriendin? ;)
pi_146724329

Iskembe corbasi :r

Das toch niet te vreten? Ouders zijn er dol op. Maar wel grote mond hebben als ik een sushi naar binnen douw want "iesh tog vies".
pi_146724357
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:18 schreef Landysh het volgende:

[..]

Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.

Hij heeft ook zo'n cutiepie rugzak he. Wou die zooo graag maar was echt te duur.
Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir. -O-
pi_146724363
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
SPOILER
Dit nu aan het eten.

#crystalmeth #oldschool
Wat is dat?
pi_146724381
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

^O^

[..]

Kan er nog mee door...

[..]

:{w

[..]

Kwart Pools. En ik heb geen idee. _O-
Mijn neefje en nichtje zijn ook kwart pools
Thihih we hebben zo veel gemeen.
pi_146724395
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Okaiii, wanneer? ;)
pi_146724406
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat is dat?
:9

Dat vocht van t bord drinken _O_
pi_146724410
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]

Das toch niet te vreten? Ouders zijn er dol op. Maar wel grote mond hebben als ik een sushi naar binnen douw want "iesh tog vies".
Hahahaha je zou m'n pa over chinees eten moeten horen. Grootste racist trash talk ooit :') _O-

KB, is jouw vader ook zo?
pi_146724446
Ik snap niet hoe je alles van MK lelijk kan vinden. Veel van zijn tassen hebben niet een hele aparte look of zo. Redelijk neutraal te noemen.

Niet mooi vinden oke, maar alles lelijk? Plz.
pi_146724491
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir. -O-
How bout sacha, invito?
  zondag 16 november 2014 @ 21:23:53 #198
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146724504
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat is dat?
Dit is voor de culinaire wereld wat olie is voor de industriële wereld.

:9~
pi_146724557
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
Ik snap niet hoe je alles van MK lelijk kan vinden. Veel van zijn tassen hebben niet een hele aparte look of zo. Redelijk neutraal te noemen.

Nog nooit een mooie gezien. Heb er velen gezien. Ik vind ze lelijk. Sws die hele stijl. Net als dat Celine gedoe. Of hoe je t ook schrijft.

Alle Turken dragen t.
pi_146724558
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zeg wat het is met je hoofd.
pi_146724565
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]

Een van mijn fave soepen. Maar die van ons lijkt voor geen meter op dat afwaswater op jouw plaatje.

Oh en wij noemen het paca corbasi.
pi_146724603
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

Uhm, zout/kruidenmix/limontuzu?
pi_146724612
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Landysh het volgende:

[..]

How bout sacha, invito?
Hmmm. Binnenkort de stad maar weer in. Omg borcum bitsin ik koop alles leeg.
  zondag 16 november 2014 @ 21:26:11 #204
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146724638
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Zoom in en raad :D
pi_146724654
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wallah sorry. T eten heeft me echt gaar doen voelen.
heel herkenbaar, wat heb je gegeten? :D
LEAVE KB ALONE.
pi_146724664
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Zieke diss vriend.
pi_146724695
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:

[..]

Een van mijn fave soepen. Maar die van ons lijkt voor geen meter op dat afwaswater op jouw plaatje.

De dag dat mama op de stoep in het dorp zat met een bord iskembe. Niet als soep he. Ze deed ze als snoep in haar mond. :r
  zondag 16 november 2014 @ 21:27:31 #208
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146724696
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Uhm, zout/kruidenmix/limontuzu?
Nee, is gewoon komkommer haha.

Sumac lemonduzi zout en nog een aantal niet nader te noemen ingrediënten
pi_146724717
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:

Meeste is fucking mooi
pi_146724735
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

heel herkenbaar, wat heb je gegeten? :D
Gefrituurde icli kofte. Wallah ik ga dood. Voel me ziek. Heb dat steeds vaker. Misschien zegt mn lichaam Stop met vreten wijf.
pi_146724753
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Crip het volgende:

[..]

Mijn neefje en nichtje zijn ook kwart pools
Thihih we hebben zo veel gemeen.
Shit, misschien ben ik wel je verloren neef. :o

#plottwist #awkward
pi_146724764
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, is gewoon komkommer haha.

Sumac lemonduzi zout en nog een aantal niet nader te noemen ingrediënten
Lemonduzi, nooit gehad :{
pi_146724811
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:24 schreef Landysh het volgende:

[..]

Is toch niet hetzelfde? Paça wordt gemaakt van de kop en poten, işkembe van de maag.
pi_146724839
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Citroenzuur toch wel. Of citroenzout.
pi_146724875
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hahahaha je zou m'n pa over chinees eten moeten horen. Grootste racist trash talk ooit :') _O-

KB, is jouw vader ook zo?
Neen.
LEAVE KB ALONE.
pi_146724919
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is toch niet hetzelfde? Paça wordt gemaakt van de kop en poten, işkembe van de maag/ingewanden.
Like said, wij noemen iskembe corbasi paca corbasi en maken het dus van maag/ingewanden.
pi_146724930
Ik wil een weddenschap mensen. Wie doet mee.
pi_146724952
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Meeste is fucking mooi
_O_
pi_146724994
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Neen.
wa7ed spelbreker.
  zondag 16 november 2014 @ 21:34:41 #220
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146725007
MK klokken voor vrouwen :')

alle turken/mocro's dagen ze

pi_146725016
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

wa7ed spelbreker.
Sry hoor. :s
LEAVE KB ALONE.
  zondag 16 november 2014 @ 21:35:18 #222
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725048
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Eten jullie nooit zo komkommers met zout enzo?
pi_146725054
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef Montelly het volgende:
MK klokken voor vrouwen :')

alle turken/mocro's dagen ze

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de rosé. Ga haten. :*
pi_146725115
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Eten jullie nooit zo komkommers met zout enzo?
Nah.
  zondag 16 november 2014 @ 21:38:43 #225
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725213
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:36 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nah.
Medelijden.

Vermicelli in zoete hapjes doen ;(

That shia life ;(
pi_146725240
Is iemand van jullie bekend met het vijfkrachtenmodel van Porter?
LEAVE KB ALONE.
pi_146725260
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Medelijden.

That shia life ;(
In Iran zijn komkommers deel van de fruitschaal en eten we die altijd met zout.

Shia life. O+
  zondag 16 november 2014 @ 21:40:23 #228
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146725308
quote:
5s.gif Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
levranciers, afnemers...etc

Tijdens mijn minor iets over gehad :') lang LANG geleden.
pi_146725312
quote:
Yes :Y
pi_146725358
quote:
Ja. ;(
pi_146725363
quote:
Ja, maar weer vergeten :')
pi_146725388
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:

[..]

levranciers, afnemers...etc

Tijdens mijn minor iets over gehad :') lang LANG geleden.
:') Ja dat. Maaaar, meh.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:40 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Yes :Y
Ik heb er dan over gelezen online. Maar ons product is nog helemaal niet zo ver zegmaar. Hoe moet ik dit nou serieus invullen. :') Hoe serieus kan ik het dan invullen als ik niet overal informatie over heb? :@
LEAVE KB ALONE.
pi_146725409
Geef me voorbeelden met uitleg. :~
LEAVE KB ALONE.
pi_146725412
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Medelijden.

That shia life ;(
Knakerlekker vriend :{w
pi_146725436
Ik ga nu komkommer met zout eten. Wij eten standaard hierooo
  zondag 16 november 2014 @ 21:43:24 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725459
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

In Iran zijn komkommers deel van de fruitschaal en eten we die altijd met zout.

Shia life. O+
Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Goed nagedacht jfm. Vind ik leuk
14.gif
pi_146725468
quote:
17s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Context. Waar heb je t voor nodig? Gewoon logisch nadenken en dan die vijf zaken invullen.
pi_146725486
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Vroeger bij misafir altijd standaard op tafel.

O+
pi_146725500
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Context. Waar heb je t voor nodig? Gewoon logisch nadenken en dan die vijf zaken invullen.
Ja voor ons product, het is een interventie. Maarja, logisch nadenken lukt me wel. Maar vind het gewoon irritant dit. :(
LEAVE KB ALONE.
  zondag 16 november 2014 @ 21:44:49 #240
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725510
quote:
Damn, laaaang geleden
pi_146725538
Kijk iedereen dit model kennen dan. :') :'( Ik ken het pas sinds een week.
LEAVE KB ALONE.
pi_146725555
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja voor ons product, het is een interventie. Maarja, logisch nadenken lukt me wel. Maar vind het gewoon irritant dit. :(
Kun je beschrijven wat voor soort product het is? Dat maakt t makkelijker :)
  zondag 16 november 2014 @ 21:46:51 #243
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146725618
Ik heb wat beters te doen dan KB's huiswerk maken, thalla :W
  zondag 16 november 2014 @ 21:46:58 #244
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725620
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
Al 5 op.

Je kan proberen om zelf sumac en lemonduzi te vermalen tot poeder voor zo'n mix. Je gaat verslaafd raken srs
pi_146725629
Ik vond het echt raar toen ik een keer hier zei dat wij vroeger vaak brood met salça (tomatenpuree) aten en men het hier maar vreemd vond. Dacht dat ieder Turkse kind dat vroeger wel gegeten zou hebben.
pi_146725721
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk iedereen dit model kennen dan. :') :'( Ik ken het pas sinds een week.
Ik zou het moeten kennen (zelfde als Porter's diamond, toch?), maar ben het allang kwijt. :'(
pi_146725751
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kun je beschrijven wat voor soort product het is? Dat maakt t makkelijker :)
Ok let op.

SPOILER
Ik heb het meeste wel ingevuld, maar weet niet of het geod is. Naja wacht de komende les wel af.

quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
Ik heb wat beters te doen dan KB's huiswerk maken, thalla :W
Voel je niet belangrijk, hoef je hulp niet. :)
LEAVE KB ALONE.
  zondag 16 november 2014 @ 21:50:53 #248
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146725822
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2014 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vond het echt raar toen ik een keer hier zei dat wij vroeger vaak brood met salça (tomatenpuree) aten en men het hier maar vreemd vond. Dacht dat ieder Turkse kind dat vroeger wel gegeten zou hebben.
pi_146725868
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Gewoon googlen! Wat begrijp je niet? Je hebt wel al bedacht wat je product wordt, no? Je moet simpelweg 5 krachten invullen die de winstgevendheid van je product kunnen beïnvloeden.
pi_146725982
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:51 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Gewoon googlen! Wat begrijp je niet? Je hebt wel al bedacht wat je product wordt, no? Je moet simpelweg 5 krachten invullen die de winstgevendheid van je product kunnen beïnvloeden.
Ja, dat wel hoor. Ik heb ook alles ingevuld, maar blijf het een beetje vaag vinden. Moet ik ook harde cijfers zoeken ter onderbouwing of is het gewoon een beetje natte vingerwerk?
LEAVE KB ALONE.
pi_146726013
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

Al 5 op.

Je kan proberen om zelf sumac en lemonduzi te vermalen tot poeder voor zo'n mix. Je gaat verslaafd raken srs
I will :9
pi_146726036
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet recht uit blik of pot hè... Gemixt met paprikapuree, knoflook, walnoten en kruiden. :9 Mijn oma maakte dat altijd voor ons. The memories... :'(
pi_146726079
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niet recht uit blik of pot hè... Gemixt met paprikapuree, knoflook, walnoten en kruiden. :9 Mijn oma maakte dat altijd voor ons. The memories... :'(
Jij bedoeld acuka.
  zondag 16 november 2014 @ 21:58:08 #255
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726150
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:56 schreef Landysh het volgende:

[..]

Jij bedoeld acuka.
acuka is toch pittig?
pi_146726157
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja, dat wel hoor. Ik heb ook alles ingevuld, maar blijf het een beetje vaag vinden. Moet ik ook harde cijfers zoeken ter onderbouwing of is het gewoon een beetje natte vingerwerk?
Natte vingerwerk! Geen cijfers gebruiken. Dat is niet nodig (tenzij je docent expliciet heeft aangegeven om het wel te doen). Als je googlet naar voorbeelden zul je zien dat velen het ook heel abstract houden.
pi_146726212
quote:
12s.gif Op zondag 16 november 2014 21:58 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Natte vingerwerk! Geen cijfers gebruiken. Dat is niet nodig (tenzij je docent expliciet heeft aangegeven om het wel te doen). Als je googlet naar voorbeelden zul je zien dat velen het ook heel abstract houden.
Haha, okok! Dan vind ik het helemaal mooi wat ik geleverd heb. :D Yolo.

Bedankt!
LEAVE KB ALONE.
pi_146726220
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]

Voel je niet belangrijk, hoef je hulp niet. :)
Zeg 't 'm, meid! ;)
pi_146726234
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 21:56 schreef Landysh het volgende:

[..]

Jij bedoeld acuka.
Heet dat zo ja? Wij noemden het gewoon salça(li ekmek).

Jullie noemen iskembe paça, wij acuka salça. :D
  zondag 16 november 2014 @ 22:00:00 #260
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146726244
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dacht al, brood met tomatenpuree :D

Dat krijg ik met whisky niet eens weggespoeld.
pi_146726342
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dacht al, brood met tomatenpuree :D

Dat krijg ik met whisky niet eens weggespoeld.
En je drinkt niet eens whisky, dus kun je nagaan... :D
pi_146726447
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

acuka is toch pittig?
Jaa maar wat TM beschrijft lijkt er iig wel op.

Oh btw wij maken onze salca niet alleen van tomaat maar ook paprika/pepers. Moest daarom aan acuka denken.
pi_146726469
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

acuka is toch pittig?
Was het ook een beetje. Je kunt 't natuurlijk zo pittig maken als je zelf wil.
  zondag 16 november 2014 @ 22:04:30 #264
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146726484
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En je drinkt niet eens whisky, dus kun je nagaan... :D
Al een tijdje niet meer nee. Afgelopen donderdag ergens heen geweest en toen bijna verleid om weer te drinken.
  zondag 16 november 2014 @ 22:05:10 #265
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726515
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

Jaa maar wat TM beschrijft lijkt er iig wel op.

Oh btw wij maken onze salca niet alleen van tomaat maar ook paprika/pepers. Moest daarom aan acuka denken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajika
pi_146726555
Sommige Turken/Azeris maken jam van aubergine.
  zondag 16 november 2014 @ 22:05:52 #267
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726569
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Al een tijdje niet meer nee. Afgelopen donderdag ergens heen geweest en toen bijna verleid om weer te drinken.
AA
  zondag 16 november 2014 @ 22:06:29 #268
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146726595
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:

[..]

AA
Is te zoet.
pi_146726615
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 21:59 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Zeg 't 'm, meid! ;)
Ben blij dat ik altijd op jouw steun kan rekenen. :)
LEAVE KB ALONE.
pi_146726701
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is te zoet.
Caramelised pear thee
  zondag 16 november 2014 @ 22:09:35 #271
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726731
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is te zoet.
ik heb het ook niet over sportdrankje :D
pi_146726786
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Onderbouwing natuurlijk. Niet perse met cijfers, maar wel met valide argumenten. No offense, maar tis puur logisch nadenken.

Wat heb je ingevuld bij afnemers bijvoorbeeld?
pi_146726816
quote:
15s.gif Op zondag 16 november 2014 22:05 schreef Landysh het volgende:
Sommige Turken/Azeris maken jam van aubergine.
Klinkt niet echt lekker nee. Buiten aardbei, bessen, framboos, perziken enzo vind ik weinig andere jam lekker eigenlijk. Gisteren sinaasappeljam geprobeerd, maar vond het niets.
  zondag 16 november 2014 @ 22:11:39 #274
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146726820
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:08 schreef JanPiraat het volgende:

[..]

Caramelised pear thee
Klinkt hipsters

In NL doen ze vaak appels en peren koken/bakken 8)7
  zondag 16 november 2014 @ 22:12:01 #275
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146726837
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over sportdrankje :D
No shit
pi_146726856
Ik wil niet weg morgen. tfuuuuuuuuuu
pi_146726860
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onderbouwing natuurlijk. Niet perse met cijfers, maar wel met valide argumenten. No offense, maar tis puur logisch nadenken.

Wat heb je ingevuld bij afnemers bijvoorbeeld?
Een raar verhaal. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_146726875
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lekker nee. Buiten aardbei, bessen, framboos, perziken enzo vind ik weinig andere jam lekker eigenlijk. Gisteren sinaasappeljam geprobeerd, maar vond het niets.
Mijn bibi deed t zelf maken altijd O+

Ik mis het dorpseten.
pi_146726903
Ik hoor hier ook steeds 'Turkse appelthee, Turkse appelthee', maar ik heb niemand in Turkije ooit appelthee zien drinken. Zelf ook nooit gedronken.
  zondag 16 november 2014 @ 22:13:26 #280
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726922
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

No shit
pi_146726923
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Een raar verhaal. :')
DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.
pi_146726925
quote:
Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaa _O-
pi_146726933
Komkommer met limontuzu is lekker. Sowieso alles zout-zuur.
pi_146726948
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.
HAHAHA OKE OKE OMDAT JE EROP STAAT

IK DM JE
LEAVE KB ALONE.
pi_146726971
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoor hier ook steeds 'Turkse appelthee, Turkse appelthee', maar ik heb niemand in Turkije ooit appelthee zien drinken. Zelf ook nooit gedronken.
_O_ _O-

Had zo'n Nederlandse kennis die fake Turks wilde zijn. Die had t altijd over elma cayi :') Dacht dan altijd kizim wat zeg jij. Niemand drinkt dat.
  zondag 16 november 2014 @ 22:14:40 #286
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146726977
quote:
11s.gif Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaa _O-
waarom nou weer zon reactie?
pi_146727022
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat staat er dan?
pi_146727043
Ik ken ook geen appelthee. Wel oralet.

Oralet. _O_ Wat dronk ik dat vaak vroeger.
pi_146727115
quote:
17s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee
pi_146727117
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Montelly het volgende:

[..]

Was grappig bedoeld. Sorry man. Zal het niet meer doen.
pi_146727126
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

_O_ _O-

Had zo'n Nederlandse kennis die fake Turks wilde zijn. Die had t altijd over elma cayi :') Dacht dan altijd kizim wat zeg jij. Niemand drinkt dat.
Echt hè. :D

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Landysh het volgende:
Ik ken ook geen appelthee. Wel oralet.

Oralet. _O_ Wat dronk ik dat vaak vroeger.
Vind dat echt vies, net warme limonade. :P
pi_146727149
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nee
Zeg haar bradda.
pi_146727182
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Was grappig bedoeld. Sorry man. Zal het niet meer doen.
Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè? :D
pi_146727237
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Echt hè. :D

[..]

Vind dat echt vies, net warme limonade. :P
Ik nu ook, maar vroeger dronk ik het all the time.
pi_146727264
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè? :D
Nee nee. Nee toch sylvesterrr? :{
pi_146727282
quote:
8s.gif Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:

[..]

Zeg haar bradda.
:Z :O
LEAVE KB ALONE.
  zondag 16 november 2014 @ 22:21:24 #298
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146727338
quote:
Fucking vies.
pi_146727357
En op dat lieve eekhoornfilmpje niemand reageren of kijken. Stel verwaande bitches hier. :{w
LEAVE KB ALONE.
pi_146727376
quote:
3s.gif Op zondag 16 november 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:Z :O
Glapje *;
pi_146727384
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties