Lekker wel op zn tijdquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig.
Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good.
Jaaa.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar nadat Kebab gegrilld/bbqed/whatever is...?
Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
Doe maar een kroketje.quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
Helemaal merk benoemenquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen?quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beloning voor degene die op bedevaart gaat ja. Waarom in naam van iemand doen, is mijn vraag.
Maar het is niet overdreven zoet btw. Behalve als je zo'n hele pruim in je mond duwt.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
1 x.. ik zweer t moest ervan walgen. De combi zoet en hartig is niet aan mij besteed. Sws warm en hartig niet.. alleen asure dan.
Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskerenquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Er zit een kleine vlek op mijn witte MK tas die ik er maar niet afkrijg. Het is leer. Weet iemand wat ik moet doen om die vlek eruit te krijgen?
Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'?quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.quote:
Jij barbaar.quote:Op zondag 16 november 2014 21:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of gewoon een hippe button erop spelden om de vlek te maskeren
250 eur voor een tasquote:Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
Oh ja goed idee. Normaal youtube ik alles ama aklıma gelmedi.quote:Op zondag 16 november 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op YouTube zoeken naar 'remove stains from leather bag'?
Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?quote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.
Me: Oh hoe gaat hij dan?
Vriendin: Gang bang in to the room, I know you want it, gang bang all over you.
Me:
Tja smaken verschillen he.quote:Op zondag 16 november 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
250 eur voor een tas![]()
Een lelijke ook nog. Ama gule gulw kullan.
Ja die heet Bang Bang.quote:Op zondag 16 november 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het liedje wat jij vanmiddag had gepost?
Bang bang man hahahaha Nicki Minajquote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Crippp cripp, ik heb net zo'n liedje gehoord maar ik kan hem nergens vinden en als ik google dan krijg ik echt vieze plaatjes.
Me:
De vrouwen die in zo'n winkel werken hebben wel een leuke dresscodequote:Op zondag 16 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou het voluit schrijven maar was te lui. Ik betaal geen 250+ euro voor een tas die ik alleen als 'leren tas' ga benoemen ja. Ik heb tassen, en een MK en MJ tas.
Dat is heel iets anders dan in naam van een overledene op bedevaart gaan, waar ik op reageerde. Ik weet ook wel dat wanneer ouders bijvoorbeeld een weldadig kind hebben opgevoed ze na hun overlijden hier ook profijt van zullen hebben of wanneer ze bij leven een goede daad hebben verricht waar andere na hun overlijden nog steeds van profiteren (bijvoorbeeld een vruchtgevende boom planten).quote:Op zondag 16 november 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kan hassanaat verdienen in naam van iemand die overleden is en moslim is. Door zakaat te geven in naam van degene die overleden is, verdient de persoon in kwestie daarmee hassanaat. ook door middel van een Doe3a voor de overledene verdien je hassanaat in naam van de overledene.
vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.quote:Op zondag 16 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
KB ik maak foto morgen. Wallah ben dood.
Heb je mijn post daarvoor ook gelezen?quote:Op zondag 16 november 2014 21:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Degene in wiens naam je gaat, krijgt beloning. Moet ik mezelf herhalen?
Wat is je bron hiervoor?quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Wallah sorry. T eten heeft me echt gaar doen voelen.quote:Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooruit dan maar. Beter stellen de spullen niet teleur.
Hihi grpj.
Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.quote:Op zondag 16 november 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, ik zoek een saaie zwarte tas. Gewoon basic, groot maar niet te. Niet heel netjes.
En die zoek ik al 4 maanden.
Tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nu aan het eten.
#crystalmeth #oldschool
Het zijn ook nog eens belachelijk lelijke tassen voor die prijzen. En ik ben niet eens een vrouw.quote:Op zondag 16 november 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Abi verkoopt fake MKs. Wat wijven er al niet voor doen om een gratis portemonnee te krijgen.
Sletten.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de Nederlandse keuken
Kan er nog mee door...quote:
quote:
Kwart Pools. En ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?
Foto + 06 van je vriendin?quote:Op zondag 16 november 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Vriendin belde me:
Me:
Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir.quote:Op zondag 16 november 2014 21:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla ik heb net een simpele zwarte tas van Marc by Marc Jacobs gekocht. Deze draag je schuin maar ze hadden ook andere modellen in deze stijl.
Hij heeft ook zo'n cutiepie rugzak he. Wou die zooo graag maar was echt te duur.
quote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit nu aan het eten.
#crystalmeth #oldschool
Mijn neefje en nichtje zijn ook kwart poolsquote:Op zondag 16 november 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Kan er nog mee door...
[..]
[..]
Kwart Pools. En ik heb geen idee.
Hahahaha je zou m'n pa over chinees eten moeten horen. Grootste racist trash talk ooitquote:Op zondag 16 november 2014 21:20 schreef Unlabeled het volgende:
[ afbeelding ]
Iskembe corbasi![]()
Das toch niet te vreten? Ouders zijn er dol op. Maar wel grote mond hebben als ik een sushi naar binnen douw want "iesh tog vies".
How bout sacha, invito?quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leuk. Maar ik heb vaste lasten en ben fakir.
Nog nooit een mooie gezien. Heb er velen gezien. Ik vind ze lelijk. Sws die hele stijl. Net als dat Celine gedoe. Of hoe je t ook schrijft.quote:Op zondag 16 november 2014 21:22 schreef Landysh het volgende:
Ik snap niet hoe je alles van MK lelijk kan vinden. Veel van zijn tassen hebben niet een hele aparte look of zo. Redelijk neutraal te noemen.
Niet mooi vinden oke, maar alles lelijk? Plz.
Zeg wat het is met je hoofd.quote:Op zondag 16 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is voor de culinaire wereld wat olie is voor de industriële wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |