Ik ga stuk, sjezus TM.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spreek je dat zo uit joh, makaroens?
Gekookt is echtquote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.
Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen.
Ja, zo spreekt ze het uit...quote:
Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit icli kofte gehad. Ik zie jullie er altijd over praten. Ben zo benieuwd nu.
Borte geef eens jouw kookblog. Wil even recepten doorbladeren voor lekkere dingen.
Recept gurl.quote:
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, zo spreekt ze het uit... [ afbeelding ]
[..]
Als je ooit langs een Çigköftem komt, kun je het proberen. Ik vond ze daar niet slecht. Maar thuis gemaakten zullen natuurlijk beter zijn.
Cigkofte is heel lastigquote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept gurl.
[..]
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.
Waar vind ik dat?
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.quote:Op zondag 16 november 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Recept gurl.
[..]
Maar Amerikanen moet je nooit serieus nemen met hun uitspraak van buitenlandse gerechten.
Waar vind ik dat?
Jaquote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Is het goed om iets uit naam van overledenen te doen?
Bijvoorbeeld iets doneren uit iemands naam?
Yes it is.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Die van Rdamquote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.
http://www.cigkoftem.com/eng/index.php
Ja hoor.quote:Op zondag 16 november 2014 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Nu ga ik het proberen totdat ik het goed doe.quote:
Thankssss tm!quote:Op zondag 16 november 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Utrecht, Zaanstad, Den Haag.
http://www.cigkoftem.com/eng/index.php
Het is altijd goed om vergiffenis te vragen aan Allah voor een overleden persoon en diegene hassanaats blijven geven. Hassanaats stoppen niet opeens nadat je dood bent.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Is dat volksgeloof of komt dat echt voort uit de Islam?
Nee, komt uit de islam.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Is dat volksgeloof of komt dat echt voort uit de Islam?
Wil je nog een kababrecept?quote:Op zondag 16 november 2014 20:41 schreef Landysh het volgende:
Ik heb nog geen icli kofte recept op mijn blog, Crip.
Maar ik post hem toch want reclame is altijd goed
Www.traditionalturkishcooking.com
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.quote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja hoor.
Tenminste.. als iemand is overleden en die heeft geen bedevaart gedaan dan kun je iemand anders betalen om bedevaart te doen in de overledene zijn naam.
Dus doneren enzo is ook goed.
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...quote:Op zondag 16 november 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
Ik heb nog nooit sumac gebruikt in mijn food.
In 3 van de miljoen gerechten ja.'quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...
Deze maand is zijn verjaardag. Wilde wat kleins doen. Zoals iets doneren ofzo. Daar doelde ik op.quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Ik doe ook kaneel in mijn köfte... Ik doe zelfs azijn in mijn köfte.quote:Op zondag 16 november 2014 20:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent een maghrabi..jullie doen kaneel in gerechten. Kaneel...
Jullie eten abrikozen met vlees.quote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
In 3 van de miljoen gerechten ja.'
Proef je niet trouwens.
quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Heb daar nu wel zware trek in. Met uien/sumac mix
Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.quote:Op zondag 16 november 2014 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. In die gedachte zou je ook kunnen vasten en de salaat verrichten in naam van een overledene die nooit heeft gebeden of gevast om diegene van bestraffing te redden? Ieders daden gaan hemzelf/haarzelf aan. Als jij bij leven financieel of fysiek niet in staat was om bedevaart te verrichten, zul je daar sowieso niet verantwoordelijk voor worden gehouden. Als je daar wel toe in staat was maar toch bewust niet hebt gedaan, is dat een zonde die niemand anders meer voor je kan rechtzetten.
Vlees met pruimen en amandelen.quote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie eten abrikozen met vlees.
Jullie zijn alleen goed met vis. En tajinequote:Op zondag 16 november 2014 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
In 3 van de miljoen gerechten ja.'
Proef je niet trouwens.
tutti fruttiquote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie eten abrikozen met vlees.
Jullie zijn goed met niets.quote:Op zondag 16 november 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie zijn alleen goed met vis. En tajine
Mixen/kneden met ui en daarna op kebab. Soo good.quote:Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
Sumac doe je OP kebab he? Of hebben we het nu over 2 verschillende dingen?
ziet er fucking lekker uitquote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo lekker.Moet ik gewoon ooit geprobeerd hebben.
Ja, ik dusquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens turken gebruiken ook kaneel in food.
Ehm apart...quote:
Niet ih avondeten..quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens turken gebruiken ook kaneel in food.
Schapenvet er in.quote:Op zondag 16 november 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo lekker.Moet ik gewoon ooit geprobeerd hebben.
Je zegt bedevaart doen in iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?quote:Op zondag 16 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje onzin wat je nu zegt en heeft totaal niets te maken met wat ik zei.
Heb je het wel eens gehad trouwens? Ik at het vroeger ook niet vond het weird, maar smaken combi van zoet/hartig etc. Is iets wat tijden word gedaan in middel eastern keuken en dat zie je echt veel terug bij die chef koks tegenwoodig.quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm apart...
Ik eet nu soep met noten en vijgen. Dat is wel echt magisch.
Ik vroeg me af: verandert smaak? Zo kon ik vroeger geen asure eten. En was ik dol op knoflook, maar ik verdraag t niet meer. Word er ziek van.
Ik kon vroeger rund-, schapen- en lamsvlees eten, maar ik weiger t nu. Die geur doet me iets.
Ja, de beloning ervan.quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt bedevaart doen iemands naam, toch? Daar reageerde ik op. Wat is de waarde daarvan als het de overledene niets oplevert?
Vraag je nou om te daten?quote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom ik maak eten voor je, praat daarna zo
Hoogtepunt van de Nederlandse keukenquote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
Je bent toch half Pools? Wat is iets typisch pools qua food?quote:Op zondag 16 november 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van frikandel speciaal?
Dat moet ik zienquote:Op zondag 16 november 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom ik maak eten voor je, praat daarna zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |