Hoe check je dat?quote:Op zondag 16 november 2014 19:36 schreef Mathemaat het volgende:
Wow, ik ontdek net dat ik ook ASMR heb
Doet me niksquote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/video(...)-gek-van-dit-filmpje
Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan?quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 19:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ik bij het horen van die stem een gat in de muur wil slaan?
Dan heb je ASMRquote:Op zondag 16 november 2014 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
spontaan hoofdpijn. Ben gestopt na 10 seconden. Werd helemaal gek.
quote:Maar wat is het? Wat is er aan de hand? We weten het niet. ASMR is nog niet goed onderzocht. De een voelt zich er fantastisch bij, de ander voelt niks bijzonders of raakt zelfs zwaar geïrriteerd door het monotone, zoetgevooisde stemgeluid. In beide gevallen richten stemmen iets aan in je hoofd.
Irritant! Ik vind bijvoorbeeld het geluid van regendruppels ook best relaxerend klinken, maar ASMR zoals degenen die het ervaren dat uitleggen? Nee.quote:Op zondag 16 november 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik wil alle botten in haar lichaam verbrijzelen.quote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
Probeer deze eens XD
ASMR Dutch Ear To Ear Whispering With Mouth Sounds & Page Flipping (Nederlandse ASMR fluister video)
Bij mij voelt het lekker en ontspannend.
Bedoel je Roberta Pagnier?quote:Op zondag 16 november 2014 19:43 schreef Peunage het volgende:
Ik heb dat met de stem van die Italiaanse van 24kitchen
Ik zag vandaag deze...quote:
Yesh. En Yesh.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je Roberta Pagnier?
Heb een crush op haar
Durf niet te kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
Doe even rustig, relax.quote:Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
TM, waarom spreek jij voor iedereen? Waarom betrek je mij er bij? Waarom doe je alsof ik de boel weer verneuk? Git isine kardes
MOUTH SOUNDS GADVERRRquote:Op zondag 16 november 2014 19:41 schreef Mathemaat het volgende:
Probeer deze eens XD
ASMR Dutch Ear To Ear Whispering With Mouth Sounds & Page Flipping (Nederlandse ASMR fluister video)
Bij mij voelt het lekker en ontspannend.
quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
Hoe lang zou het duren voordat zijn huid weer helemaal strak is getrokken eigenlijk? Of kan dat niet meer zonder plastische chirurgie?
Wordt niet meer strak. Enige optie voor hem is plastische chirurgie, waarbij het overschot wordt weggesneden. Op zich geen lastige of ingrijpende operatie, maar wordt niet vergoed. Hier in NL zou hij voor z'n buik ongeveer 2500 euro kwijt zijn, maar z'n borst en benen zouden ook moeten.quote:Op zondag 16 november 2014 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |