Een raar verhaal.quote:Op zondag 16 november 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onderbouwing natuurlijk. Niet perse met cijfers, maar wel met valide argumenten. No offense, maar tis puur logisch nadenken.
Wat heb je ingevuld bij afnemers bijvoorbeeld?
Mijn bibi deed t zelf maken altijdquote:Op zondag 16 november 2014 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lekker nee. Buiten aardbei, bessen, framboos, perziken enzo vind ik weinig andere jam lekker eigenlijk. Gisteren sinaasappeljam geprobeerd, maar vond het niets.
DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.quote:
Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaaquote:Op zondag 16 november 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajika
HAHAHA OKE OKE OMDAT JE EROP STAATquote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DIT IS HET ENIGE VAN MIJN JAAR 2 VERSLAG WAAR IK 8 OF 9 VAN DIE 10 PUNTEN VOOR HAD OK. LAAT ME STOER DOEN MET MN KENNIS EN ZEG T ME.
quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoor hier ook steeds 'Turkse appelthee, Turkse appelthee', maar ik heb niemand in Turkije ooit appelthee zien drinken. Zelf ook nooit gedronken.
waarom nou weer zon reactie?quote:Op zondag 16 november 2014 22:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Acuka ja? Ay bune ayol. Su gariban cocugu nelerle kandiriyorlar ha ha. Acidim yaaa
Neequote:Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geef me voorbeelden met uitleg.
Echt hè.quote:Op zondag 16 november 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
![]()
Had zo'n Nederlandse kennis die fake Turks wilde zijn. Die had t altijd over elma cayiDacht dan altijd kizim wat zeg jij. Niemand drinkt dat.
Vind dat echt vies, net warme limonade.quote:Op zondag 16 november 2014 22:15 schreef Landysh het volgende:
Ik ken ook geen appelthee. Wel oralet.
Oralet.Wat dronk ik dat vaak vroeger.
Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè?quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Was grappig bedoeld. Sorry man. Zal het niet meer doen.
Ik nu ook, maar vroeger dronk ik het all the time.quote:Op zondag 16 november 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè.
[..]
Vind dat echt vies, net warme limonade.
Nee nee. Nee toch sylvesterrr?quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht al, je praat irl toch niet met 'ay bune ayol' hè?
Fucking vies.quote:Op zondag 16 november 2014 22:18 schreef Crip het volgende:
Dawwwwwwwwwww
http://imgur.com/gallery/85uLa9l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |