Dat zei ik niet, dat was een ne... Regilio Zuurquote:Op zondag 16 november 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een Nazi én een NSB'er? Wow. Met fascist is dat een beetje erg dubbel op.
Heb je dat stukje nog gelezen?quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Exact. De enige manier om een standpunt te bestrijden is door je te richten op de beste verdediging van dat standpunt, en niet alleen de slechtste die je kunt vinden.
je vergeet daarbij welk van de twee de agressor is. de anti-piet is in de aanval gegaan. de propiet zit slechts in een verdedigende rol.quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat jij dit (correct) toepast op de anti-Pieten, geeft maar meteen weer aan dat beide kampen intens triest zijn in hun felheid.
"Kaffers staakt uw wild geraas" had wellicht beter overgekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2014 17:22:43 ]
Heb jij al toegelicht wat de pre-christelijke oorsprong van sinterklaas is?quote:Op zondag 16 november 2014 17:21 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Heb je dat stukje nog gelezen?
Ja, mazzel. De propiettokkies hebben de antipietidioten juist een podium gegeven.quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergeet daarbij welk van de twee de agressor is. de anti-piet is in de aanval gegaan. de propiet zit slechts in een verdedigende rol.
En dat is geheel in stijl met wat er op je frontpage staat.quote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Danny het volgende:
[..]
exact.
Pietenmeneer: "ik denk dat het belangrijk is dat we de dialoog echt aan blijven gaan"
Gario: "nee."
En dan hebben de voorstanders het gedaan?quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef erodome het volgende:
[..]
De voorstanders ook niet, daarin kunnen ze elkaar de hand schudden. Beide willen ze perse niet wat de ander wil.
Dus doet de een wat water bij de wijn dan is het niet goed genoeg. Dat is het kenmerk van de fanatiekelingen aan beide kanten.
Zoals de anti-pieten zich vooral richten op het standpunt dat zwarte piet racisme is en niet open staan voor het feit dat dat tussen hun eigen oren zit.quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Exact. De enige manier om een standpunt te bestrijden is door je te richten op de beste verdediging van dat standpunt, en niet alleen de slechtste die je kunt vinden.
Ja, dat kun je daar lezen. Ik heb het namelijk al zo vaak meegemaakt dat ik hier hele lappen tekst neerplemp als reactie op iemand die tegen ZP is of iig bepaalde kenmerken daarvan, om vervolgens helemaal niets terug te horen.quote:Op zondag 16 november 2014 17:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb jij al toegelicht wat de pre-christelijke oorsprong van sinterklaas is?
Hier ga ik me dus *zeker* niet op richten.quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Zoals de anti-pieten zich vooral richten op het standpunt dat zwarte piet racisme is en niet open staan voor het feit dat dat tussen hun eigen oren zit.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Kaffers staakt uw wild geraas" had wellicht beter overgekomen.Maar zo gaat het liedje niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afijn, ik ben blij dat het in Amsterdam gewoon goed is gegaan. Geen stroopwafelpieten en kaaspieten, geen demonstranten die zich niet aan de regels houden, geen extreemrechtse lui die de boel zijn komen verzieken. En wel een voorzichtige introductie van roetveeg-pieten.
Stop in ieder geval eens met je richten op de meest agressieve en extreme tegenstanders.quote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dat is geheel in stijl met wat er op je frontpage staat.
Gele piet? Nee
Kaas piet? Nee
Stroopwafel piet? Nee
Blauwe piet? Nee
Rode piet? Nee
Paarse piet? Nee
Groene piet? Nee
Wat dan? Verdwijn, racistisch!
Hoe kun je een opbouwende discussie voeren met dit volk?
want het is logischer dat zwarte piet racisme is (en dus iedereen die ooit aan zwarte pietviering heeft gedaan racist is). Want dat helpt de discussie echt, als je op voorhand je discussiepartner als racist wegzet. Dat is meteen op de goede voet een dialoog aan gaanquote:Op zondag 16 november 2014 17:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier ga ik me dus *zeker* niet op richten.
gewoon omdat het racisme is natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:26 schreef Montagui het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens een keer een onderbouwing willen zien voor de stelling 'Zwarte Piet IS racisme'.
Dat is de stelling van tegenstanders. Door dat argument direct als onoprecht te bestempelen is sowieso al geen gesprek meer mogelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 17:27 schreef Danny het volgende:
[..]
want het is logischer dat zwarte piet racisme is
"Ja maar zij begonnen"quote:Op zondag 16 november 2014 17:22 schreef Danny het volgende:
[..]
je vergeet daarbij welk van de twee de agressor is. de anti-piet is in de aanval gegaan. de propiet zit slechts in een verdedigende rol.
Door meteen je tegenstander als racist weg te zetten wel?quote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is de stelling van tegenstanders. Door dat argument direct als onoprecht te bestempelen is sowieso al geen gesprek meer mogelijk.
Ik zou zeggen gooi het in de FP met een sappig stukje erbijquote:Op zondag 16 november 2014 17:13 schreef Danny het volgende:
[..]
exact.
Pietenmeneer: "ik denk dat het belangrijk is dat we de dialoog echt aan blijven gaan"
Gario: "nee."
Zo lang die felse anti's gewoon naar koters staan te schreeuwen dat ze racist zijn, sinterklaas niet bestaat en vooral hun feest aan het verpesten zijn met handgemenen, hebben ze recht om blind gestaard op te worden.quote:Op zondag 16 november 2014 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals de invoering van het rookverbod, waar ik fel tegen was? Ik heb vrede met het rookhok en de situatie zoals die nu is. Geven en nemen.
Jij staart je blind op de felste anti's.
Dat is niet wat de stelling impliceert.quote:Op zondag 16 november 2014 17:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Door meteen je tegenstander als racist weg te zetten wel?
Waarom doe jij en de rest van de anti pieten dat dan niet? Het enige wat jullie roepen is 'ies raciestisch, ies dieskriemienazie' zonder enige vorm van onderbouwing noch openstaand voor enige vorm van discussie.quote:Op zondag 16 november 2014 17:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
gek dat dit soort argumenten altijd maar één kant op werken. Als zij het doen is het lullig van ons dat ze daartoe worden gedreven. Als wij het doen zijn we kinderachtig. Het is nooit goedquote:Op zondag 16 november 2014 17:28 schreef Falco het volgende:
[..]
"Ja maar zij begonnen"
Kom op, man je bent toch geen vijf meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |