Dit is wel kindermishandeling. Als je dat niet snapt ben je gewoon een retard, sorry. Maar hey, ga even huilen bij Danny met je grote bakkes dan, zo rol jij gewoon.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dit is geen kindermishandeling, loop kinderen die fysiek zijn mishandeld niet belachelijk te maken op zo'n manier.
Ik kan daar dus echt heel kwaad om worden.
Welk volkje? Of ben ik geen Nederlander meer ondanks dat ik hier geboren ben, getogen ben en nauwelijks in het buitenland kom.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu huilie doen? Ik had niet anders van jou en je volkje verwacht.
Tis net kwinsiej. Als het hem niet uitkomt dreigen dit das zus zo en geen weerwoord gevenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nu huilie doen? Ik had niet anders van jou en je volkje verwacht.
Een demonstratie het water in duwen loopt altijd goed af.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
En waarom precies pikken we dit met zijn allen?
Als zo'n situatie volgend jaar weer dreigt zouden we met alle Nederlanders (ongeacht huidskleur) naar de intocht moeten gaan en dit soort tuig linea recta het water in lazeren. Water is er altijd in de buurt tenslotte en het is betrekkelijk onschuldig. We zouden eens een vuist moeten maken met zijn allen, genoeg is genoeg. Niks mis met de multi culturele samenleving, maar het moet niet altijd van 1 kant komen.
Ah, een "als iedereen in de sloot springt doe ik het ook" type...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja jullie willen niet luisteren, terwijl de rest van de wereld zegt NEE!
Is dat nu niet genoeg voor jullie
Je hebt gelijk, precies hetzelfde, nee geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef UltraR het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Sprookjesfiguren.
Ja want je kan kinderen alleen fysiek mishandelen. uhuh. Denk even na.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dit is geen kindermishandeling, loop kinderen die fysiek zijn mishandeld niet belachelijk te maken op zo'n manier.
Ik kan daar dus echt heel kwaad om worden.
Volgens mij gaat het om Nederland, en hier is 90% voor Zwarte Piet. Is dat niet genoeg voor jou?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja jullie willen niet luisteren, terwijl de rest van de wereld zegt NEE!
Is dat nu niet genoeg voor jullie
Nee jij rolt lekker, zulke figuren als jij worden terecht opgesloten vanwege hun waanbeelden. Jammer dat je anoniem achter het web zit verstopt want anders kon je wel even een dag doorbrengen met bubba.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is wel kindermishandeling. Als je dat niet snapt ben je gewoon een retard, sorry. Maar hey, ga even huilen bij Danny met je grote bakkes dan, zo rol jij gewoon.
Ik durf te wedden dat die kutclown een gewapende piet wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef Confetti het volgende:
Jammer dat de gewapende Pieten niet zijn ingezet. We moeten een voorbeeld stellen en dat kan alleen door grof geweld tegen dat schorem te gebruiken. Onderdrukking is de beste manier om je zin te krijgen, ze gaan toch niet luisteren.
Hij oppert voor het neerschieten van mensen die roepen dat sinterklaas niet bestaat omdat dit kindermishandeling zou zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja want je kan kinderen alleen fysiek mishandelen. uhuh. Denk even na.
Ga harder huilen bij Danny dan, misschien krijg je dan wel je zin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Nee jij rolt lekker, zulke figuren als jij worden terecht opgesloten vanwege hun waanbeelden. Jammer dat je anoniem achter het web zit verstopt want anders kon je wel even een dag doorbrengen met bubba.
Ik heb het over het krampachtig vasthouden aan een traditie! Niet zo moeilijk te begrijpen toch? Ik heb het nergens over discriminatie gehad! Het "verzieken" van dat feestje werk jij net zo hard aan mee door je zo ongenuanceerd op te stellen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:58 schreef Danny het volgende:
[..]
In welk opzicht is het bepalen van een naam door de ouders gelijk aan het verzieken van een kinderfeest door een klein groepje dat ervoor kiest in het meest multiculturele evenement dat we hebben iets discriminerends te zien?
Dat topic waarin jij het laaste woord hebt en er dan een slotje op gooit? Het gaat me ook niet alleen om de icons. Jij wilt niet dat jou een mening wordt opgedrongen door een minderheid. Daar is niks mee. Maar wat jij doet: ongenuanceerde artikeltjes, banners en icons plaatsen vind ik een gebrek aan relativeringsvermogen. Relax een beetje zou ik zeggen en probeer eens wat groepen met verschillende meningen bij elkaar te brengen. Dat zou ik meer waarderen dan dat ik constant in een discussie moet opletten wat ik zeg omdat er anders sancties op kunnen staan.quote:Die discussie is gisteren uitvoerig gevoerd in Feedback en ga ik niet herhalen. Leesvoer: Topicreeks: ICONS?!?
Welk punt wil je maken?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, precies hetzelfde, nee geen speld tussen te krijgen.
[ afbeelding ]
tsjongejonge
Huh maar ik ben juist voor het behouden van zwarte piet? Stel jij je nu gelijk aan extreemlinkse terroristen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je extreemlinkse terroristische matties in het kamp waar je toe behoort met je achterlijke ideeën over het goedpraten van kindermishandeling, dwaas dat je er bent.
Ga jij nou maar huillie huillie doen omdat een paar werkloze malloten roepen dat sint niet bestaat hahahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga harder huilen bij Danny dan, misschien krijg je dan wel je zin.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Her topic loopt helemaal uit de hand.![]()
Ja, het gaat inderdaad om principes, en als je principes en fatsoen hebt dan ga je niet het kind van een ander vertellen wat een sprookje is en wat niet.quote:
dat zei de verslaggever van de belgquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wordt zout in de schoen jonguh!!!
Je hebt last van nachtmerries door je trauma?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Nee, dat is nog het ergste. Ze planten zich hier voort.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat zei de verslaggever van de belg
Ik zie daar geen goede gulle Sint met zijn behulpzame Zwarte Pieten cadeaus en snoepgoed aan kinderen uitdelen andersquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, precies hetzelfde, nee geen speld tussen te krijgen.
[ afbeelding ]
tsjongejonge
Dan moeten ze niet komen protesteren, dan is er niks aan de hand. Het wordt tijd dat wij als land als eenheid gaan optreden tegen dit soort uitwassen. Dat kan enkel als je heel duidelijk bent, en als het duidelijk is dat je het water ingaat als je de intocht verstoort dan is het aan de mensen zelf om na te denken of ze het aandurven om rotzooi te komen trappen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Een demonstratie het water in duwen loopt altijd goed af.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paris_massacre_of_1961
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |