Je kan het natuurlijk altijd proberen. Of het werkt is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef waxxx het volgende:
[..]
Als tegenreactie varkensvlees in de bek van moslimkinderen douwen, wat zullen die linkse fascisten dan zeggen..
Alsof hier alleen maar autochtonen worden geboren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:11 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Vraag jezelf af, door wie gaat het bergafwaarts met dit land? Juist, door al dat smerige ongedierte uit het buitenland dat hier niks te zoeken heeft. Kom je hier wonen, gewoon bek houden en je aanpassen aan ons.
Jij pleit voor een free-for-all?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
En waarom precies pikken we dit met zijn allen?
Als zo'n situatie volgend jaar weer dreigt zouden we met alle Nederlanders (ongeacht huidskleur) naar de intocht moeten gaan en dit soort tuig linea recta het water in lazeren. Water is er altijd in de buurt tenslotte en het is betrekkelijk onschuldig. We zouden eens een vuist moeten maken met zijn allen, genoeg is genoeg. Niks mis met de multi culturele samenleving, maar het moet niet altijd van 1 kant komen.
Intelligente opmerking zeg!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef waxxx het volgende:
[..]
Als tegenreactie varkensvlees in de bek van moslimkinderen douwen, wat zullen die linkse fascisten dan zeggen..
Dat is de keerzijde van de medaille, de consequentie van het agressief protesteren van de zeurpieten en de racismekaart trekken om alles.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal zelf in de hand.
god en allah zijn natuurlijk niet hetzelfde als sinterklaas, maar dat begrijp je zelf ook welquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik voortaan naar alle kinderen ga roepen dat god/allah niet bestaat?
Nee, dat is niet mijn plaats. Terwijl ik het ook zeer slecht voor kinderen vind als ze met religie worden geïndoctrineerd. En toch moet ik gewoon m'n muil houden. Omdat het niet mijn kinderen zijn.
Er mag gerust een nationale coördinatie voor plaatsvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij pleit voor een free-for-all?
Oke leuk man ga moord maar goedpraten, misselijk vent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want dat is het ook gewoon. Kinderen opzettelijk shockeren door ze uit de droom van Sinterklaas te helpen omdat je je zin niet krijgt is gewoon NSB-gedrag. Mensen die dat gedrag goedpraten, bagetalliseren, woorden verdraaien en anderen aanvallen (dus kortgezegd, figuren zoals jij) liepen vroeger voorop in de SS polonaise met hun bruine hemden. Fouter dan dat kan gewoon niet, en jij laat overduidelijk blijken dat je geen haar beter bent dan die lui in 40-45. Beter gooi je jezelf gewoon weg met je nazi denkbeelden.
[..]
En jouw Fuhrer op jou. Ook al vind hij het denk ik erg jammer dat je er niet bij was om kindertjes kwaad te doen in Gouda vandaag, heb je een reden waarom je niet op bent komen dagen? Was je toevallig de Partijvlag aan het oppoetsen, of moest je nog even je marching song repeteren voor als je weer als bruinhemd op mag komen draven bij je nazi partij? Of was je in je eigen dorp kindertjes aan het lastig vallen onder het mom dat het volgens jou en je gezwel in je hoofd geen mishandeling is, clown dat je er bent
Nee Sinterklaas is nog een onschuldig sprookjesfiguur vergeleken met de 2 (of 1 zoals je wil) andere sprookjesfigurenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
god en allah zijn natuurlijk niet hetzelfde als sinterklaas, maar dat begrijp je zelf ook wel
Wut? Kinderen vertellen dat Sinterklaas niet bestaat staat gelijk aan (Joodse) kinderen verraden bij de Duitsers zodat ze afgevoerd konden worden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want dat is het ook gewoon. Kinderen opzettelijk shockeren door ze uit de droom van Sinterklaas te helpen omdat je je zin niet krijgt is gewoon NSB-gedrag.
Tja jullie willen niet luisteren, terwijl de rest van de wereld zegt NEE!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, als je je zin niet krijgt moet het maar met geweld. Geweldig voorbeeldfiguur ben je dan.
Die reden is er wel. Mishandel je kinderen? Dan is er geen plaats in de maatschappij voor jou. Simpeler kan niet. Praat je datzelfde gedrag goed? Dan is er ook geen plek voor jou in deze maatschappij. Aangezien jij geen werk hebt en als een parasiet op kosten van de staat leeft gaat de maatschappij er nog dubbel op vooruit ook, vieze extreem linkse gewelddadige parasiet dat je er bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:24 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om mensen te willen vermoorden omdat ze zoiets achterlijks roepen.
Toch zie je het hier gebeuren op FOK!
Nee, dat is nog het ergste. Ze planten zich hier voort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Alsof hier alleen maar autochtonen worden geboren.
Doe is ff normaal, mafkees.
Sinterklaas is iemand die ze echt kunnen zien en aanraken, ik denk dat het geloof daar een stuk groter in isquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
god en allah zijn natuurlijk niet hetzelfde als sinterklaas, maar dat begrijp je zelf ook wel
Vind ik nog best interessant klinken. Als iedereen van tevoren weet waar ie aan toe is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er mag gerust een nationale coördinatie voor plaatsvinden.
De rest van de wereld interesseert me niet zoveel. En die paar zeurnegers in Nederland al helemaal niet. Beter buk jij ook even voor de Amerikanen en Engelsen, blijkbaar ben je heel erg dol op ze.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja jullie willen niet luisteren, terwijl de rest van de wereld zegt NEE!
Is dat nu niet genoeg voor jullie
Dat wordt zout in de schoen jonguh!!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef Nielsch het volgende:
Sinterklaas, ouwe dwaas, ruikt naar bier en geitenkaas...
Uh niet luisterenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja jullie willen niet luisteren, terwijl de rest van de wereld zegt NEE!
Is dat nu niet genoeg voor jullie
Sinterklaas word tenminste nog jaarlijkse uitgebeeld, klopt. Dat is nog enigszins geloofwaardig itt god/allahquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is geen kindermishandeling, loop kinderen die fysiek zijn mishandeld niet belachelijk te maken op zo'n manier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die reden is er wel. Mishandel je kinderen? Dan is er geen plaats in de maatschappij voor jou. Simpeler kan niet. Praat je datzelfde gedrag goed? Dan is er ook geen plek voor jou in deze maatschappij. Aangezien jij geen werk hebt en als een parasiet op kosten van de staat leeft gaat de maatschappij er nog dubbel op vooruit ook, vieze extreem linkse gewelddadige parasiet dat je er bent.
Ga je nu huilie doen? Ik had niet anders van jou en je volkje verwacht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Oke leuk man ga moord maar goedpraten, misselijk vent.
Bovendien heb ik niks tegen sinterklaas en zwarte piet en wil ik gerust dat ze in huidige vorm behouden blijven dus je aannames slaan kant noch wal.
Ik ga denk ik maar eens een TR doen. We willen niet dat de AIVD natuurlijk Danny komt ondervragen wegens een stel randdebielen die zomaar wat zwarten gaan neerschieten op straat.
Laat kletsen die vent. Zit dit hele weekend waarschijnlijk alleen op de woongroep ofzo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Uh niet luisterenVolgens mij wordt er al genoeg aangepast en heeft het tijd nodig. Beetje gare troll dit hoor.
Allen sprookjesfiguren. Maar Sinterklaas tenminste nog lief en onschuldig itt tot die andere twee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |