Prima, ga ik voortaan ook naar alle kinderen die ik tegenkom roepen dat ze dood gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is louter de waarheid die ze verkondigen, niks mis mee.
Er is niets mis met het verdrietig maken van kinderen? Wowquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is louter de waarheid die ze verkondigen, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:06 schreef HulkHeld het volgende:
Nee het niveau van de anti's is hoog. Naar kinderen schreeuwen dat het nep is
Het is maar net wat je wilt lezen.quote:Anti-piet-demonstranten die stil met een spanddoek protesteerden, werden toegeschreeuwd door pro-piet-demonstranten. De sfeer werd grimmig en de politie greep in.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)klaas-in-Gouda.dhtml
over 100 jaar bestaat het niet meer let maar opquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welja, ontneem dat kleine grut een leuk feest en slinger ze direct deze godvergeten cynische maatschappij in.
Ik denk telkens dat je een kaaspiet als je usericoon hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef UltraR het volgende:
[..]
Prima, ga ik voortaan ook naar alle kinderen die ik tegenkom roepen dat ze dood gaan.
Over niet serieus kunnen nemen gesproken. Man man man, wat ben jij sneu.
verdrietig maken van kinderenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is niets mis met het verdrietig maken van kinderen? Wow
Is toch goed om te zien, dat mensen op dit soort cruciale thema's op hun strepen gaan staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef Falco het volgende:
De laatste keer goed rellen was tijdens Project X in Harenen dan nu de Zwarte Piet-rellen
. Waar gaat het heen met dit land
Vraag jezelf af, door wie gaat het bergafwaarts met dit land? Juist, door al dat smerige ongedierte uit het buitenland dat hier niks te zoeken heeft. Kom je hier wonen, gewoon bek houden en je aanpassen aan ons.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef Falco het volgende:
De laatste keer goed rellen was tijdens Project X in Harenen dan nu de Zwarte Piet-rellen
. Waar gaat het heen met dit land
Mensen als jij ook niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
over 100 jaar bestaat het niet meer let maar op
Waarschijnlijk niet nee, dan zijn kinderen sowieso al voor de geboorte geselecteerd op potentieel arbeidsnut voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt het inlevingsvermogen van een theebiskwietje...quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
verdrietig maken van kinderen![]()
niemand wordt daar verdrietig van hoor
Als het aan slappe policors als jou ligt niet nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey, niets tegen Wegwijspiet ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat je een kaaspiet als je usericoon hebt.
ben een hele aardige jongen hoor. met een mening, dat welquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef UltraR het volgende:
[..]
Prima, ga ik voortaan ook naar alle kinderen die ik tegenkom roepen dat ze dood gaan.
Over niet serieus kunnen nemen gesproken. Man man man, wat ben jij sneu.
Psychopathische kindermoordenaar gespot. Voor de zekerheid moeten ze jou maar even opsluiten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Clowns roepen altijd agressie op. Bassie is ook zo een nare klootviool.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:11 schreef Bayswater het volgende:
Vanaf morgen de rode lippen, oorbellen en alle zwarte pieten weer terug lijkt mij. Clownspieten zorgen voor erg veel agressie, is geen succes.
Inleven in zielige gekwetste piethatende volwassen is geen probleem voor je. Inleven in kinderen heb je blijkbaar net iets meer moeite mee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus roep je maar dat het nep is? Wie heb je daar nu precies mee? Precies..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Het is maar net wat je wilt lezen.
Ja, en dit soort racistische meuk is even debiel als die hele anti zwarte-pieten actie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:11 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Vraag jezelf af, door wie gaat het bergafwaarts met dit land? Juist, door al dat smerige ongedierte uit het buitenland dat hier niks te zoeken heeft. Kom je hier wonen, gewoon bek houden en je aanpassen aan ons.
En dat is ook wel prima, want de afgelopen jaren is het Sinterklaasfeest al ontzettend veranderd. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik een roe heb gezien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet? Dus kinderen die janken omdat ze verteld wordt dat Sinterklaas en Zwarte Piet nep zijn, da's niet echt? Dat verzin ik? Oké, ik zal die kinderen vertellen dat ze zich niet zo moeten aanstellen en dat ze zich volwassen moeten gedragenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu laten ze Diewertje bijna zeggen: 'Ooooooh kijk daar een kaaspiet/clown, nou wat fijn, is hij goed in beeld? Ja zo ja? Goed te zien. Wat fijn! Kijk eens hoe goed we het doen!'quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, de Belgen doen het precies hoe het hoort, in Nederland word je doodgegooid met clowns, stroopwafelpieten en gekleurde pieten in reclames.
En die toenadering wordt beloond door mensen die nu over de rug van de kindjes het feest willen verzieken.
Je moet die mensen geen vinger geven en er had helemaal geen aandacht aan besteed moeten worden.
Nu is het al te laat, er wordt veel te veel aandacht aan besteed, en elk jaar zal het erger worden tot ze hun zin hebben.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:11 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Vraag jezelf af, door wie gaat het bergafwaarts met dit land? Juist, door al dat smerige ongedierte uit het buitenland dat hier niks te zoeken heeft. Kom je hier wonen, gewoon bek houden en je aanpassen aan ons.
Lijkt me wel. Wat is de toegevoegde waarde om kinderen lastig te vallen met een discussie die tussen volwassenen plaatvindt? Nogal een treurig stuk vreten ben je dan om je punt te willen maken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
inleven in de mening van anderen heb je ook moeite mee zo te zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:12 schreef UltraR het volgende:
[..]
Inleven in zielige gekwetste piethatende volwassen is geen probleem voor je. Inleven in kinderen heb je blijkbaar net iets meer moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |