quote:Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de 'dolle dagen' wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen.
Op zaterdag 15 november 2014 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Gouda. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven. Burgemeester Schoenmaker heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPO3 doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal.
??quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter is er inderdaad een probleem
Die vrouw kent gewoon even goed de tekst als ze toonvast is. Vraag me af wat het probleem isquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Renesite het volgende:
En rijd dan niet stilletjes
Met uw bakfiets hybride
Mijn huisje voorbij![]()
Muiterijquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:14 schreef PiraatPiet het volgende:
Opa piet zometeen als Sinterklaas ? Mag toch hopen van niet..
Dementie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Opa Piet zich wat beter op zijn rol had kunnen voorbereiden, ik bedoel je speelt mee in talloze films en tv-series... dan moet je op zn minst toch wat simpele Sinterklaasliedjes kunnen zingen zonder te zeggen dat je de tekst niet weet
Hij is dementquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Opa Piet zich wat beter op zijn rol had kunnen voorbereiden, ik bedoel je speelt mee in talloze films en tv-series... dan moet je op zn minst toch wat simpele Sinterklaasliedjes kunnen zingen zonder te zeggen dat je de tekst niet weet
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Tjik het volgende:
Iemand anders moet snel in het sinterklaas kostuum worden gehesen?
Ja, dat was wel een raar iets net.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn sint als een een soort jezus met kruis aan het schminken, dan is het helemaal klaar
Ga eens van Fok!. Hup naar het bordes in Gouda.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef SinterkIaas het volgende:
Pfoe, ik heb last van een dwarsligger
anti-semipieten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:14 schreef Muto het volgende:
Er zijn anti-Pieten mensen het Stadhuis ingestormd.
Volgend jaar stuurt hij zijn broer. Sint Maarten met 2000 pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Sinterklaas heeft zoiets van FUCK IT! Tyfusland
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef SinterkIaas het volgende:
Even kogelwerend vest aangetrokken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn sint als een een soort jezus met kruis aan het schminken, dan is het helemaal klaar
Zal me niets verbazenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef SinterkIaas het volgende:
Even kogelwerend vest aangetrokken
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er werd gewacht totdat alle demonstranten verwijderd waren. Ook agressieve pro-demonstranten. Debielenvolk.
Serieus.....quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er werd gewacht totdat alle demonstranten verwijderd waren. Ook agressieve pro-demonstranten. Debielenvolk.
Nee leek mij ook niet echt nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit was overduidelijk niet de bedoeling dat het zo lang zou duren....
Alsof ze het moesten afkappen. Is blijft het ook nog eens lang wegquote:
Verhaal gaat altijd verder in het sinterklaas journaal he.quote:
Doen ze al jaren bij het Nederlands Propaganda Orgel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verhaal gaat altijd verder in het sinterklaas journaal he.
twitter:Jovanegmond twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:14:38Verzet bij aanhoudingen nu #Gouda http://t.co/xTK5wWf89Y reageer retweet
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb niet helemaal goed opgelet. Maar was er geen toespraak en schoenzetinstructie dit jaar?
Dat zijn dus de pro-pieten(!) he. Zo debiel, als pro demonstreren. Verpest je het alleen maar meer.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vind gewoon prima als je tegen bent, en wil demonstreren, prima, maar doe dat niet daar.
Orly?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat zijn dus de pro-pieten(!) he. Zo debiel, als pro demonstreren. Verpest je het alleen maar meer.
En niet dan. Dat heeft inderdaad helemaal geen functie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vind gewoon prima als je tegen bent, en wil demonstreren, prima, maar doe dat niet daar.
Wat twittert iequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Tjik het volgende:
Quinsy Gario' twitter feed draait overuren nu...
hmm, dan is inderdaad beter. De plek maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef richolio het volgende:
[..]
En niet dan. Dat heeft inderdaad helemaal geen functie.
Triest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu terug te kijken, maar je ziet inderdaad op de achtergrond politie ingrijpen
Orly? Even terugspoelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu terug te kijken, maar je ziet inderdaad op de achtergrond politie ingrijpen
Maar het is nu toch helemaal afgelopen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Die reclames nu op NPO 3 zijn ook echt akward om naar te kijken
?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Zouden ze hebben gevreesd voor de veiligheid van de Sint en dus hebben gewacht?
Ik had de zender nog aan staanquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar het is nu toch helemaal afgelopen?
Denk tquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja, normaal wordt er van de evenementen op het plein meer laten zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Leer spellenquote:
Ook leuk. Dat liedjequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef Claude_Viole het volgende:
En nu naar de Live uitzending van Woerden
http://woerdenlive.tv/
Nu zijn we neo nazi'squote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef Claude_Viole het volgende:
En nu naar de Live uitzending van Woerden
http://woerdenlive.tv/
Was er ook, half, 20 seconden, je weet wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef yvonne het volgende:
Maar er was toch altijd iets op het stadhuis en een toespraak en weetikveelwat?
Ja, door de commotie afgeblazen, vrees ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef yvonne het volgende:
Ja, het slot liep idd niet zoals het zou moeten verlopen, zullen vast wat demonstraten oid in de buurt geweest zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef yvonne het volgende:
Heel kort, nadat sint een tijdje weg bleef om redenen(?)quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:31 schreef yvonne het volgende:
Mag ik vanavond m'n schoen zetten Sinterklaas?quote:
was u verdwaald Sintquote:
hoe is het wolfr--- euh, sint?quote:
Triest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:37 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/RCM_Doherty/status/533596579153084416 lekker dan.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:37 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/RCM_Doherty/status/533596579153084416 lekker dan.
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Triest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Gaat het met u, Sinterklaas?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef yvonne het volgende:
Mag er nog wel gelachen worden of mag dat ook niet meer?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152643211971492
Op deze manier gaan ze ook echt voorstanders krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
WTF.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was wel eens leuker geweest. En dan heb ik het niet over de danseressen.quote:
Wel ok. Ik ben wel wat gewendquote:
Zeker! Pieten zat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag ik vanavond m'n schoen zetten Sinterklaas?
Ik miste wegwijsquote:
Watquote:
Held!quote:
Serieus?quote:
Dieuwertjequote:
quote:
Stapt ie op?quote:
Je hoort t aan z'n stem.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Tjik het volgende:
Is dit nog wel Stefan? Of zie ik dat niet door de beroerde kwaliteit
Ja is hem welquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef Tjik het volgende:
Is dit nog wel Stefan? Of zie ik dat niet door de beroerde kwaliteit
Tuurlijk niet. Sinterklaas kent toch iedereen.quote:
Ja, en beter dan vorig jaar, vond ik. Betere stem.quote:
Net als Opa Piet... oud en dement...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Sint wil niet zeggen wat er aan de hand was
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:50 schreef Tjik het volgende:
Geniaal ontweken idd. Geen aandacht aan geven is beter.
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:51 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooh, hij is die dude van "de Marathon"
Zucht...quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Beeld van escalatie bij stadhuis Gouda
Bijna niets te zien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zie meer pers dan wat anders eikquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Maar het wordt wel minder. Vorig jaar in Groningen waren er veel meer topic. En dat komt door al dat gezeverquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:55 schreef yvonne het volgende:
Leuke topics geworden zo,Vanavond allemaal en kikker in je schoen
![]()
![]()
![]()
Geen Me, of rookbommen of flessen die gegooid worden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Oud plaatjequote:
Ah, gaat zoveel crap op twitter langsquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Oud plaatje
Tegendemonstratiequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
Rens, ga eens naar je normale account.quote:
Hahatwitter:mfgr twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 14:06:16Als we nou gewoon de slavernij weer invoeren, dan hoeft het #sinterklaasjournaal niet zulke rare verhalen te vertellen. reageer retweet
Walgelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in voetballand...
Wat kunnen mensen toch verschrikkelijk zielig zijn soms.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dit helpt wel ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |