quote:Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de 'dolle dagen' wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen.
Op zaterdag 15 november 2014 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Gouda. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven. Burgemeester Schoenmaker heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPO3 doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal.
??quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter is er inderdaad een probleem
Die vrouw kent gewoon even goed de tekst als ze toonvast is. Vraag me af wat het probleem isquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Renesite het volgende:
En rijd dan niet stilletjes
Met uw bakfiets hybride
Mijn huisje voorbij![]()
Muiterijquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:14 schreef PiraatPiet het volgende:
Opa piet zometeen als Sinterklaas ? Mag toch hopen van niet..
Dementie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Opa Piet zich wat beter op zijn rol had kunnen voorbereiden, ik bedoel je speelt mee in talloze films en tv-series... dan moet je op zn minst toch wat simpele Sinterklaasliedjes kunnen zingen zonder te zeggen dat je de tekst niet weet
Hij is dementquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:15 schreef TLC het volgende:
Ik vind dat Opa Piet zich wat beter op zijn rol had kunnen voorbereiden, ik bedoel je speelt mee in talloze films en tv-series... dan moet je op zn minst toch wat simpele Sinterklaasliedjes kunnen zingen zonder te zeggen dat je de tekst niet weet
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:13 schreef Tjik het volgende:
Iemand anders moet snel in het sinterklaas kostuum worden gehesen?
Ja, dat was wel een raar iets net.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn sint als een een soort jezus met kruis aan het schminken, dan is het helemaal klaar
Ga eens van Fok!. Hup naar het bordes in Gouda.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef SinterkIaas het volgende:
Pfoe, ik heb last van een dwarsligger
anti-semipieten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:14 schreef Muto het volgende:
Er zijn anti-Pieten mensen het Stadhuis ingestormd.
Volgend jaar stuurt hij zijn broer. Sint Maarten met 2000 pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Sinterklaas heeft zoiets van FUCK IT! Tyfusland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |