twitter:Jovanegmond twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:14:38Verzet bij aanhoudingen nu #Gouda http://t.co/xTK5wWf89Y reageer retweet
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb niet helemaal goed opgelet. Maar was er geen toespraak en schoenzetinstructie dit jaar?
Dat zijn dus de pro-pieten(!) he. Zo debiel, als pro demonstreren. Verpest je het alleen maar meer.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vind gewoon prima als je tegen bent, en wil demonstreren, prima, maar doe dat niet daar.
Orly?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat zijn dus de pro-pieten(!) he. Zo debiel, als pro demonstreren. Verpest je het alleen maar meer.
En niet dan. Dat heeft inderdaad helemaal geen functie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vind gewoon prima als je tegen bent, en wil demonstreren, prima, maar doe dat niet daar.
Wat twittert iequote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Tjik het volgende:
Quinsy Gario' twitter feed draait overuren nu...
hmm, dan is inderdaad beter. De plek maakt weinig uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef richolio het volgende:
[..]
En niet dan. Dat heeft inderdaad helemaal geen functie.
Triest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:25 schreef iBenny het volgende:
Ik zit nu terug te kijken, maar je ziet inderdaad op de achtergrond politie ingrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |