Wat zit jij nou de hele tijd over die vrouw te neuzelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:59 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik haar niet lijken op de vrouw met het bruine haar en bril. Wat doet ze de hele tijd in de control room? Twitteren?
Concert.. das radar. Die zullen ze ook al wel hebben.. allemaal mooie extra's!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:59 schreef rubbereend het volgende:
daar gaan, zou ook die het nog halen?twitter:Philae2014 twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 00:58:25My last scheduled measurement for part 1 of #CometLanding is @ConsertRosetta: just started! reageer retweet
twitter:esaoperations twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:00:08Download link remains nominal despite v. low power. Waiting to receive #CONCERT data #cometlanding http://t.co/adnSejhG8J reageer retweet
Ik erger me dat ik eergisteren de hele tijd naar haar hoofd heb gekeken terwijl ze helemaal niet bij het project hoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zit jij nou de hele tijd over die vrouw te neuzelen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zit jij nou de hele tijd over die vrouw te neuzelen
Ja, dat vreet alleen maar stroom!quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
Als ik dan toch over één ding mag zeuren: ik snap niet waarom elk instrument een eigen twitteraccount heeft.
quote:
?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:51 schreef nikao het volgende:
WhoopWhoop!twitter:Philae2014 twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 00:50:24I just completed a @Philae_Ptolemy measurement!! reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik erger me dat ik eergisteren de hele tijd naar haar hoofd heb gekeken terwijl ze helemaal niet bij het project hoort.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
Als ik dan toch over één ding mag zeuren: ik snap niet waarom elk instrument een eigen twitteraccount heeft.
Omdat elk instrument ook z'n eigen team en zelfs organisatie heeft denk ik.. ook in totaal verschillende landen. Tot nu toe onderbelicht geweest, want dit is nog eens een sterk staaltje samenwerkingquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
Ik ben boos dat ik een soort van sympathie heb gevoeld voor iemand die alleen maar parasiteert op het werk van anderen. Oprotten met je hoofd van een livefeed als je NIET bij het project hoort.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:03 schreef nikao het volgende:
[..]Njah.. ze heeft anders flink wat communicatie voor haar rekening genomen. Zie je probleem niet...
twitter:elakdawalla twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:03:10CONSERT science is now coming in; telecom link remains strong. reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben boos dat ik een soort van sympathie heb gevoeld voor iemand die alleen maar parasiteert op het werk van anderen. Oprotten met je hoofd van een livefeed als je NIET bij het project hoort.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef nikao het volgende:
CONCERT data komt ook nog binnen!twitter:elakdawalla twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:03:10CONSERT science is now coming in; telecom link remains strong. reageer retweet
Ptolemy is een instrument dat met massaspectrometrie de samenstelling van de komeet kan onderzoeken. Dat er een meting volledig klaar is betekent weer extra data gedownload naar Rosettaquote:
Wtf?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben boos dat ik een soort van sympathie heb gevoeld voor iemand die alleen maar parasiteert op het werk van anderen. Oprotten met je hoofd van een livefeed als je NIET bij het project hoort.
https://twitter.com/elakdawalla/status/533409758301392897quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hoppaquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ptolemy is een instrument dat met massaspectrometrie de samenstelling van de komeet kan onderzoeken. Dat er een meting volledig klaar is betekent weer extra data gedownload naar Rosetta
twitter:Philae2014 twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:09:06I will use all my remaining energy to "communicate" between @ESA_Rosetta and myself with @ConsertRosetta reageer retweet
Volgens mij haal je twee dames door elkaar? Die ene met bril in de flight control room hoort natuurlijk wel degelijk bij het project, die twitteraar niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |