Zal het proberen dit weekendquote:
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Veel te koud voor IJSquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:40 schreef yats het volgende:
Ik krijg trek in een mcFlurry door jou Yv...Damn you...
nee hoor. mcflurry is alleen een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Seks makkelijker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de McFlurry, en is iets goedkoper ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Seks makkelijker?
hihaho.
Kost je weer 50 euri
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Is (voor sommige mensen) prima te doen denk ik.
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
geef mij maar een hamburger ipv een bak ijs.
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?
niet als je niet van ijs houdt. voor mij althans. vleesch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.
Misschien gaat ie naar de hoeren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
Altijd een avontuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
Dat valt sowieso niet te plannen. Soms tref je iemand waar je die klik mee hebt en gebeurd dat gewoon, en soms ook niet. Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
30 seconden boeken toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En goed planbaar, 15, 30 of 60 minuten.
Denken om het mogelijk te hebben valt nog niet echt onder plannen (in mijn beleving dan).quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.
[..]
Ben je zo snel?quote:
per seconde afrekenen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
dus gewoon met je broek omlaag en je jasje om de kamer instappen. scheelt ook weer.
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Niet zo snel nee.quote:
WT uitspraakquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel krijgt de vulva's heel snel kolkend.
Kop op broederquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet op de waarheid gebaseerd.
Dat lijkt me ook echt niets, zo snel zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.
[..]
Niet zo snel nee.
[..]
WT uitspraak
En te heet voor EL_THIJS zeker?quote:
Goed zo, positief denken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik iig geen soa's oplopen.
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.quote:
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.
Oh, uit welke film is dat dan en was het wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.
Het ging mij meer om het naakt gedeelte, postuur maakt me niet veel uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.
Gewoon mezelf bewaren voor de juiste persoon.quote:
Alleen blauw is ze aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.
Ben je er niet meer na je 65e?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon mezelf bewaren voor de juiste persoon.
Die vind ik vast wel voor mijn 65ste
skinny bitch!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn heupbot krijgt een beetje schuurplekjes van mijn broeken :S
Hoe moet dat straks als ik meer afval. #thinprivilege
Ik zie er niet heel erg veel heil in om nog 20 jaar te vegeteren.quote:
American Hustle en ik vond het niks. Wel goed geacteerd though.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, uit welke film is dat dan en was het wat?
Ik heb een boek dat zo heet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
skinny bitch!
#fattystruggles
Hehe mooie titelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een boek dat zo heet.Skinny Bitch in the Kitch.
Nee ben natuurlijk nog chubby. Wel eentje met blijkbaar brede heupen.
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een boek dat zo heet.Skinny Bitch in the Kitch.
Nee ben natuurlijk nog chubby. Wel eentje met blijkbaar brede heupen.
Pudgyquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe mooie titel
Jij hebt een mooi zandloperfiguurEn dat zonder photoshop
Dat is een leuk woord.quote:
Jij hebt vast wel charmes (of baksels) waardoor bij niet boos zal worden gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je het hele huis wil schoonmaken en vervolgens 2 uur lang je nagellakjes zit uit te zoeken. Nu gaat twi boos op mij zijn als die thuiskomt.
Noem je me nu dik?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.
Ik ben deze week afgevallen ondanks zondigen met nootjes, chocola, alcohol en pindakaas. Maak me een beetje zorgen omdat ik ook de hele tijd dorst heb, blauwe plekken en plots een droge huid waar niet tegen te smeren valt.
Aii, dat worden klappen inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je het hele huis wil schoonmaken en vervolgens 2 uur lang je nagellakjes zit uit te zoeken. Nu gaat twi boos op mij zijn als die thuiskomt.
Die maat broeken heb ik ook. Conclusie: jij hebt ook stalpootjes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.
Ik ben deze week afgevallen ondanks zondigen met nootjes, chocola, alcohol en pindakaas. Maak me een beetje zorgen omdat ik ook de hele tijd dorst heb, blauwe plekken en plots een droge huid waar niet tegen te smeren valt.
Als je het zo zegt klinkt het eng.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.quote:
Gewoon je benen spreiden toch. Dan ziet twi niks van het huis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Daten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die maat broeken heb ik ook. Conclusie: jij hebt ook stalpootjes.
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.
[..]
Gewoon je benen spreiden toch. Dan ziet twi niks van het huis.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.
[..]
Mannenmaten gaan anders toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?
Daar trapt die niet meer in hoor. Daarbij zit ik als een echte huisvrouw in m'n schoonmaakkloffie, haar in een wilde knot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel charmes (of baksels) waardoor bij niet boos zal worden gok ik
Zo groot is m'n kut ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, hij noemde mij zo...quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?
En terecht, als je zoveel nagellak hebt dat je er 2 uur mee bezig bent om ze uit te zoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar geen idee hoe dat zit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannenmaten gaan anders toch?
Ik zie 50 in mijn broek staan.![]()
Je dumpt me toch na één date.quote:
Bespring hem dan als hij binnenkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo groot is m'n kut ook weer niet.
50 = +- 34/36quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee hoe dat zit.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je dumpt me toch na één date.
Ik ga ruim 30 lakjes aan zijn nichtje geven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, als je zoveel nagellak hebt dat je er 2 uur mee bezig bent om ze uit te zoeken.
Als ik Twi was zou ik ze allemaal weer door elkaar gooien.
Ik heb nog wel lekker ruimte over, dus ik kan misschien een maatje kleiner aan.quote:
Ik word steeds hoekiger.quote:
quote:
Komt door jullie fokpiemels.quote:
Zeker, ben zo weg te rollenquote:
Dat zou dan voor jou toch ook zo moeten zijn?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg vaak pleasantly plump.quote:
Dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zeg vaak pleasantly plump.
Dat klinkt best schattigquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is juist slankquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt door jullie fokpiemels.
Zo heb je mij nog nooit genoemd hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grover gebouwd, niet dikker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maat 40 voor vrouwen is ook een L.
En staat voor 72-745 cm taille.
Mannen zijn dikker
Het gaf het ook niet weg in een broekenwinkel waar ze zowel een heren als damesafdeling hadden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Raar eigenlijk dat dames en heren broekmaten niet hetzelfde betekenen.
Nooit geweten ook.
Voor de taille moet ik eigenlijk maat 38 hebben, maar m'n dijbenen passen daar niet in. :'Dquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maat 40 voor vrouwen is ook een L.
En staat voor 72-745 cm taille.
Mannen zijn dikker
Nee, want waarom zou ik in mannenbroeken de maat opzoekenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaf het ook niet weg in een broekenwinkel waar ze zowel een heren als damesafdeling hadden?
Scherp. Al had je het kunnen vermoeden anders hadden ze wellicht alle broeken bij elkaar gedumpt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou ik in mannenbroeken de maat opzoeken
Nee tuurlijk niet, want je hebt toch heren- en damesmodellenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scherp. Al had je het kunnen vermoeden anders hadden ze wellicht alle broeken bij elkaar gedumpt.
Kan ook.quote:
Jezus. Je past dan qua romp 2 keer in mijquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor de taille moet ik eigenlijk maat 38 hebben, maar m'n dijbenen passen daar niet in. :'D
Mijn kledingkennis reikt niet zo heel ver, dat weet ik. Maar vanwege de modellen zijn de maten toch ook anders?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, want je hebt toch heren- en damesmodellen
Heeft toch niks met de maat te maken dan
Nee, de maat zegt iets over de lengte/omvang. Helemaal niets over het model. Tenzij er staat bijvoorbeeld 3/4 model, dat zegt het wel dat ze broek iets korter is, maar dan staat het duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn kledingkennis reikt niet zo heel ver, dat weet ik. Maar vanwege de modellen zijn de maten toch ook anders?
Als ie maar lekker zit, prima
Ik knorde.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Net aangesproken door een mens... echt.
- Hallon! Je mag hier de hond niet uitlaten. Moet hier tegenover *wijst naar sloot*
Ik lach haar uit. Subtiel, maar merkbaar. Niet zoals het meisje in de Action.
- Daar is een hondenuitlaatplek. Staat ook een bordje.
Ze blijft staan. Godverdomme.
"Nou en. Wie heeft er hier last van dan?"
- Zijn de regels.
"Er loopt toch niemand over dit gras. %@$#^ met je regels."
Toen rende ze weg met staart tussen de benen.
Dichtelijke vrijheid.
Weer wat geleerd. Ik dank u. Oprecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de maat zegt iets over de lengte/omvang. Helemaal niets over het model. Tenzij er staat bijvoorbeeld 3/4 model, dat zegt het wel dat ze broek iets korter is, maar dan staat het duidelijk aangegeven.
Wat druipt er dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Ik dank u. Oprecht.
En nee, dat is geen sarcasme wat daar druipt.
Ik heb in dat geval liever wel dat er sarcasme druipt want ik wil niet weten wat het anders is...quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Ik dank u. Oprecht.
En nee, dat is geen sarcasme wat daar druipt.
Er druipt/drupt/loopt hier wat water.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb in dat geval liever wel dat er sarcasme druipt want ik wil niet weten wat het anders is...
Yeah girl, you make that look good.quote:
Fas haar grotje terwijl ze denkt aan Straw en haar stalpootjes.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas haar grotje terwijl ze denkt aan Straw en haar stalpootjes.
Mannen dragen geen maillot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maillot aan, probleem opgelost.
Andere regels dan een kilt dus?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag er wel iets onder aan doen hoor
Ik doe niet aan ballet en/of homoseks.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maillot aan, probleem opgelost.
Kom je die dan wel hier showen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel tof, kan ik eens jurkjes dragen die boven de knie stoppen
Alleen Robin Hood doet datquote:
Met carnaval komt de kilt weer uit de kastquote:
Dude, what happened to your manhoodquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel tof, kan ik eens jurkjes dragen die boven de knie stoppen
Dan maar geen warme ballenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor warme ballen.
[ afbeelding ]
Thermo-ondergoed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor warme ballen.
[ afbeelding ]
How can you tellquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er druipt/drupt/loopt hier wat water.
[..]
Yeah girl, you make that look good.
Die mag in een boxer dus dan kan ik korte jurkjes dragenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dude, what happened to your manhood
Ik ga dit keer voor een handdoek. Ik ga als 'kom net uit de douche'quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen Robin Hood doet dat
[..]
Met carnaval komt de kilt weer uit de kast
Seen you showing off your new dresses girlquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Die mag in een boxer dus dan kan ik korte jurkjes dragen
Hier hoef je nog minder aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga dit keer voor een handdoek. Ik ga als 'kom net uit de douche'
Alleen showen, ik heb geloof ik geen maillot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Kom ik daar alleen showen of werkt dat beide kanten op?
Carnaval is niet in de zomer hequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier hoef je nog minder aan
[ afbeelding ]
Ging het niet om een jurk?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen showen, ik heb geloof ik geen maillot.
Panty is ook goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen showen, ik heb geloof ik geen maillot.
Zomercarnaval bestaat ookquote:
Ja, maar ik krijg het anders koud. Geen geen optie dan.quote:
Juist alleen echte bikkels gaan dan ook als Adam.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach wat meer drank er in en je merkt niks van de kou
Oh, heten die zo?quote:
Yes!quote:
Maar dan moet er wel een Eva meequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist alleen echte bikkels gaan dan ook als Adam.
Ik hoor alweer wat voor type je bent. Laten we het niet doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg het anders koud. Geen geen optie dan.
Maar jij mag wel je jurk showen natuurlijk
Het was je eigen suggestie. Ik vroeg alleen of ik het mocht zien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor alweer wat voor type je bent. Laten we het niet doen
Ze zeggen het!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach wat meer drank er in en je merkt niks van de kou
Nopes. Ik ging gewoon jurken dragen, jij vraagt mij het te komen showen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het was je eigen suggestie. Ik vroeg alleen of ik het mocht zien.
Oef, dat doet me eraan denken geen weddenschappen meer af te sluiten.quote:
Ja, Dat staat er toch ook letterlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nopes. Ik ging gewoon jurken dragen, jij vraagt mij het te komen showen.
Jij bent Eva in februari?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, dat doet me eraan denken geen weddenschappen meer af te sluiten.
Misschien maar beter ook. Straks moet je nog naakt door het centrum heen gaan rennen op een koopzondag voor de Kerstdagen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
WOOOHOOOO!!!quote:
Mijn broodwinning, wat doe je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Daar gaan je plannen voor je hideout.quote:
Nee, ik moest me opgeven voor dat tv-programma. Adam zoekt Evaquote:
Prima!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Dat staat er toch ook letterlijk
Godver, en ik wou net een Sunseeker Predator halen. You owe me, yats!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar gaan je plannen voor je hideout.
Kek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik moest me opgeven voor dat tv-programma. Adam zoekt Eva
Friend!quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Weekend. De Westmalle 'Samzz' Triple staat weer koud.
Jep! Onkruid vergaat heul niet. Druk druk druk, van alles te regelen voor mezelf en anderen (administratieve zaken, geen vrouwen). Maar binnenkort lekker lange week vrij. Lijkt mij heerlijk. Beetje lekker eten, misschien lekker door een bos wandelen en zo. Gewoon even niets aan je hoofdquote:
Proostquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Ach, ik schaam me niet voor mijn lichaamquote:
Laat het water maar daar...quote:
Hier regent het al. Heerlijkquote:
Mooi man. Je hoofd leeg is altijd goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep! Onkruid vergaat heul niet. Druk druk druk, van alles te regelen voor mezelf en anderen (administratieve zaken, geen vrouwen). Maar binnenkort lekker lange week vrij. Lijkt mij heerlijk. Beetje lekker eten, misschien lekker door een bos wandelen en zo. Gewoon even niets aan je hoofd
Helemaal niet heerlijk, wilde wandelen eigenlijk. niet echt lekker in de regenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier regent het al. Heerlijk
[..]
Mooi man. Je hoofd leeg is altijd goed
20 graden hier. Best fris.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet heerlijk, wilde wandelen eigenlijk. niet echt lekker in de regen
Paraplu mee, dikke jas, en dan een café binnen wandelen en een kop thee nuttigen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet heerlijk, wilde wandelen eigenlijk. niet echt lekker in de regen
Flink doordrinken, dan zie je ze vanzelf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond heerlijk binnen. Schemerlicht, kaarsjes, languit op de bank, bier.
Enige dat mist is dan een vrouw, maar ook dat valt wel weer te overzien, mede door het bier.
Oh shut itquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Paraplu mee, dikke jas, en dan een café binnen wandelen en een kop thee nuttigen.
Maar... maar... maar... je houdt toch van thee?quote:
Een lekker lambal weekend voor Barb dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Een lang weekend met Boardwalk Empire, Penny Dreadful en Hannibal.
Ja, maar ik ga niet eerst naar buiten om natgeregend te worden en dan pas thee te drinken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... je houdt toch van thee?
Nu ben ik benieuwd naar wie de FOK!ster is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[pic] FOK!ster stuurt user foto poes met haar
Een Fok!ster uit KLB met een donkere poes, en dat topic is vast nog wel ergens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wie de FOK!ster is.
Yup.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een lekker lambal weekend voor Barb dus
Koud?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
Glimmende haartjes en een suikerbekkiequote:Op vrijdag 14 november 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Zo, net even bij de nieuwe Appie geweest. Is pas geopend en ik kreeg shampoo en conditioner van John Freida en stroopwafels mee. Gratis.
Mjamquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Glimmende haartjes en een suikerbekkie
quote:
Goede workoutquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
Gelukkig ben ik handig. Fiets ik naar huis (20 minuten), kom ik er thuis achter dat ik mijn sleutels op het bureau van het werk heb laten liggen en dus kon ik weer terug fietsen.
Doe een hi. Doe een ha. Doe een ho.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
Gelukkig ben ik handig. Fiets ik naar huis (20 minuten), kom ik er thuis achter dat ik mijn sleutels op het bureau van het werk heb laten liggen en dus kon ik weer terug fietsen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik moet voor dat murder mysterie avondje in karakter gaan, heb een beschrijving en dresscode gekregen
Ja, we zijn allemaal parodieen gebaseerd op echte personen. Ik ben een soort kruising tussen Edgar Allen Poe en Stephen King, succesvol schrijver van boeken en filmsquote:
Rosa Roodhart in de keuken met een mesquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik moet voor dat murder mysterie avondje in karakter gaan, heb een beschrijving en dresscode gekregen
Sorry, ik moest even lachenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:40 schreef yats het volgende:
Nope.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rosa Roodhart in de keuken met een mes?
Hoeveel succesvolle films hebben beide mannen geschreven, danquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal parodieen gebaseerd op echte personen. Ik ben een soort kruising tussen Edgar Allen Poe en Stephen King, succesvol schrijver van boeken en filmsBeter dan anderen, want een collega moet een washed up actor met een alcohol en drugsverslaving zijn, weer een andere een golddiggende bitch, etc etc
Hoeveel films zijn er wel niet gemaakt gebaseerd op hun verhalen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel succesvolle films hebben beide mannen geschreven, dan?
Als schrijver, ja. Niet als scriptschrijver/filmmakerquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeveel films zijn er wel niet gemaakt gebaseerd op hun verhalen?De films zijn misschien niet allemaal top en/of succesvol, maar als schrijver zij beide toch echt wel hoor
Het is dan ook niet helemaal waarheidsgetrouw he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als schrijver, ja. Niet als scriptschrijver/filmmaker.
Echtquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook niet helemaal waarheidsgetrouw he?
Stijgen de bezoekersaantallen niet hard genoeg meer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ooit mijn FoBo uitgeschakeld hierboven bij mijn posts. Geen idee meer hoe ik dat in kan schakelen :/
Als je erachter bent, kun je mij dan vertellen hoe ik het moet uitschakelen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
Ik heb ooit mijn FoBo uitgeschakeld hierboven bij mijn posts. Geen idee meer hoe ik dat in kan schakelen :/
Nee, voorheen werd ik nog gehosseld via FoBo en DM. Nu beide niet meer. Dus dan FoBo maar weer inschakelenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
Stijgen de bezoekersaantallen niet hard genoeg meer?
50% van de lurks zijn van mij, dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
Stijgen de bezoekersaantallen niet hard genoeg meer?
Yes! komt in ordequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je erachter bent, kun je mij dan vertellen hoe ik het moet uitschakelen?
Maar er is toch niks meer te hosselenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, voorheen werd ik nog gehosseld via FoBo en DM. Nu beide niet meer. Dus dan FoBo maar weer inschakelen
Net ook weerquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
50% van de lurks zijn van mij, dat schiet ook niet op.
Je weet toch hoe het is. Echte hustlers zitten niet stil.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er is toch niks meer te hosselen?
Een vrouw met begripquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het is. Echte hustlers zitten niet stil.
Ik ben geen echte hustler.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het is. Echte hustlers zitten niet stil.
Nee, al die tijd maar wachten op een DM. Al is het maar een 'hallo'.quote:
I like the way you thinkquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net te laat hahaha. Ik dacht er aan*fist bump*
Oh, wat een creatief idee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, al die tijd maar wachten op een DM. Al is het maar een 'hallo'.
Dan herinneren hoe je mij hosselde waarop ik zeg: "you had me at hello"
She said with feigned interest.quote:
Alle lurkers gaan dit dus nu voortaan proberen?!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, al die tijd maar wachten op een DM. Al is het maar een 'hallo'.
Dan herinneren hoe je mij hosselde waarop ik zeg: "you had me at hello"
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle lurkers gaan dit dus nu voortaan proberen?!
It's like fishing with dynamite.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alle lurkers gaan dit dus nu voortaan proberen?!
Always works? or is dangerous?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's like fishing with dynamite.
Nou, als compensatie heb ik net een lekker glaasje ingeschonken voor mezelf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Toch knap,ik heb zonder een druppel alcohol nu al de duurste kater ooit. Ik mag weer even 300 euro aftikken na zijn operatie van maandag (meneer had een onbreekbare pen in zijn poot gebroken). Maar dan is hij gelukkig weer thuisDan maar een paar weken water en brood.
Uhm.. onbreekbaar? Dan is het neem ik aan gewoon garantie als het dan breekt?!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Toch knap,ik heb zonder een druppel alcohol nu al de duurste kater ooit. Ik mag weer even 300 euro aftikken na zijn operatie van maandag (meneer had een onbreekbare pen in zijn poot gebroken). Maar dan is hij gelukkig weer thuisDan maar een paar weken water en brood.
Langzamerhand blijven er weinig vrijgezellen over. Wie moet ik dan versieren?quote:
En hij weet dat toch ook?quote:
Die kat plot je ondergang man!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef yats het volgende:
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Langzamerhand blijven er weinig vrijgezellen over.
Of die kat maakt rare sprongen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. onbreekbaar? Dan is het neem ik aan gewoon garantie als het dan breekt?!
Dan is het echt de relaties SC. En dan kunnen we in KLB verder (of R&P) en klagen over onze relatie.quote:
Het is een vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan is het echt de relaties SC. En dan kunnen we in KLB verder (of R&P) en klagen over onze relatie.
I sure hope soquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En hij weet dat toch ook?
[..]
Die kat plot je ondergang man!
Ow,dus dat doe ik verkeerd? Dom van mij...quote:
Nou ja, je mag wel op me oefenenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Langzamerhand blijven er weinig vrijgezellen over. Wie moet ik dan versieren?
Nee, want je kan toch ook afwijken van het vooraangelegde pad?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,dus dat doe ik verkeerd? Dom van mij...
Ik gun het je van harte lieve schatquote:
Samenzwering!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's a trap. Fok! is a trap. Danny's grote snode plan om continue de traffic hoog te houden.
Neuj?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
<sheldon>was this sarcasm?</sheldon>
Fixed.quote:
Wanneer gaan wij biertjes drinken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte lieve schat
[..]
Samenzwering!
Dat lijkt me een goede deal. Alleen hoe weet ik of het 'succesvol' is?quote:
Hiquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Langzamerhand blijven er weinig vrijgezellen over. Wie moet ik dan versieren?
Nee, warme choco was de afspraak!quote:
Via een assessmentquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal. Alleen hoe weet ik of het 'succesvol' is?
Ik kan prima feedback geven, hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede deal. Alleen hoe weet ik of het 'succesvol' is?
Dat groeit toch weer aan na een bepaalde periode?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh dat is lief.
Komt er straks iemand die zegt dat 'ie nog maagd is
Oh sorry! Warme choco. Wanneer gaan wij warme choco drinken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, warme choco was de afspraak!
Biertjes was al met mij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, warme choco was de afspraak!
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
<sheldon>was this sarcasm?</sheldon>
Hm,interessant. Zit er ook een garantie bij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima feedback geven, hoor.
"IK VOEL NIKS!"quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan prima feedback geven, hoor.
Klopt. Ik ben het weerquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat groeit toch weer aan na een bepaalde periode?
Volgende maand denk ik, voor de kerstdagen in ieder geval. Ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh sorry! Warme choco. Wanneer gaan wij warme choco drinken?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent ook goed oefenmateriaal of bied jij jezelf gewoon aan?
Hell no. Wel een wingwoman functie.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Hm,interessant. Zit er ook een garantie bij?
Dat vind ik lastig te geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |