Zal het proberen dit weekendquote:
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Veel te koud voor IJSquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:40 schreef yats het volgende:
Ik krijg trek in een mcFlurry door jou Yv...Damn you...
nee hoor. mcflurry is alleen een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Seks makkelijker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de McFlurry, en is iets goedkoper ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Seks makkelijker?
hihaho.
Kost je weer 50 euri
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Is (voor sommige mensen) prima te doen denk ik.
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
geef mij maar een hamburger ipv een bak ijs.
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?
niet als je niet van ijs houdt. voor mij althans. vleesch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |